Wyj±tkowy Szturmowy Asymetryczny łuk Regeneracji
Wartość: 46 214 Obrażenia: 274-309 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +5% do regeneracji życia i many
Wymagania: Zwinność: 141 Celność: 141 Poziom: 73
====================================================================
Dobre Stabilne Husarskie buty Gigantów
Wartość: 43 182 Ochrona: 18 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię powietrza (+1%) +30 do ochrony (+6)
Wymagania: Zwinność: 163 Poziom: 98
====================================================================
Wyj±tkowy Posrebrzany Skrytobójczy pas Koncentracji
Wartość: 40 666 Ochrona: 22 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię ciała (+1%) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 170 Poziom: 98
====================================================================
Muszkieterski Sygnet
Wartość: 28 120 Typ: Pierścień
+4 do zwinności (+1) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Poziom: 74
====================================================================
Niezwyciężony Talizman Słońca
Wartość: 46 930 Typ: Amulet
dodatkowy atak w pierwszej rundzie +7 do zwinności (+1) +16% do odporności na każd± magię (+1%)
Wymagania: Poziom: 65
====================================================================
Dobra Cesarska Kościana różdżka Ciała
Wartość: 21 664 Obrażenia: 103-128 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+8 do charyzmy (+1) ceny w sklepie niższe o 5% +15 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Wiedza: 94 Inteligencja: 117 Poziom: 59
====================================================================
Życiodajny Złoty łuk Strzelca
Wartość: 30 780 Obrażenia: 298-330 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+5% szybkości regeneracji życia (+1%) +8 do celności (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Zwinność: 180 Celność: 180 Poziom: 90
====================================================================
Dobry Wampiryczny Miecz naramienny Rusałek
Wartość: 48 755 Obrażenia: 187-229 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +17% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 180 Zwinność: 154 Taktyka: 208 Poziom: 99
====================================================================
Wyj±tkowy Pozłacany Kamienny sansetsukon Twardości
Wartość: 35 271 Obrażenia: 272-377 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+11% do odporności na magię ducha (+1%) +40 obrażeń od magii ducha (+5) +30 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 225 Zwinność: 115 Taktyka: 172 Poziom: 95
====================================================================
Dobry NiedĽwiedzi Wielki bojowy topór Piekieł
Wartość: 33 945 Obrażenia: 199-289 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+10% do odporności na magię ciała (+1%) +25 do obrażeń od magii ciała (+5) +30 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania: Siła: 183 Zwinność: 94 Taktyka: 140 Poziom: 80
====================================================================
Dobry Niezwyciężony Jednoręczny topór Szpiega
Wartość: 17 100 Obrażenia: 81-97 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie +4 do zwinności (+1) +4 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Siła: 101 Zwinność: 51 Taktyka: 86 Poziom: 50
====================================================================
Dobre Błotne Ninja-to Mnichów
Wartość: 31 726 Obrażenia: 134-161 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+8% do odporności na magię ziemi (+1%) +25 obrażeń od magii ziemi (+5) +10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Siła: 142 Zwinność: 121 Taktyka: 165 Poziom: 81
====================================================================
Wyj±tkowy ¦wietlisty Kryształowy kirys
Wartość: 32 760 Ochrona: 79 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+11 do odporności na magię ognia +11 do odporności na magię wody +11 do odporności na magię ziemi +11 do odporności na magię powietrza +11 do odporności na magię ciała +11 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia -5 do sprytu
Wymagania: Siła: 135 Poziom: 65
====================================================================
NiedĽwiedzia Złotogłowiowa szarfa Żywotności
Wartość: 24 044 Ochrona: 8 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+10% do odporności na magię ciała (+1%) +20 do obrażeń od magii ciała (+5) +17 do żywotności (+1)
Wymagania: Wiedza: 105 Inteligencja: 131 Poziom: 68
====================================================================
¦wietlisty Poleaxe Zwinności
Wartość: 37 324 Obrażenia: 159-229 Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+4 do szczęścia -5 do sprytu +5 do zwinności (+1)
Wymagania: Siła: 158 Zwinność: 89 Taktyka: 123 Poziom: 72
====================================================================
Dobry Czekan Zwycięstwa
Wartość: 13 140 Obrażenia: 122-147 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+7 do charyzmy (+1) +25 do obrażeń (+5)
Wymagania: Siła: 147 Zwinność: 75 Taktyka: 125 Poziom: 73
====================================================================
Dobra Życiodajna Kryształowa dmuchawka Wiedzy
Wartość: 26 265 Obrażenia: 191-234 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+5% szybkości regeneracji życia (+1%) +9 do wiedzy (+1)
Wymagania: Zwinność: 116 Celność: 116 Poziom: 60
====================================================================
Sowi Talizman Szpiega
Wartość: 35 700 Typ: Amulet
+9 do wiedzy (+1) +6 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Poziom: 70
====================================================================
Dobra Karłowata Jambija Błyskotliwosci
Wartość: 26 218 Obrażenia: 102-119 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
-3 do siły +8 do charyzmy (+1) +7 do zwinności (+1) +3 do charyzmy (+1) +4 do inteligencji (+1)
Wymagania: Siła: 107 Zwinność: 92 Taktyka: 125 Poziom: 63
====================================================================
Błotny Talizman Wolności
Wartość: 33 320 Typ: Amulet
+11% do odporności na magię ziemi (+1%) +25 obrażeń od magii ziemi (+5) +4 do charyzmy (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 70
====================================================================
Dobry Stały Kryształowy napierśnik Ziemi
Wartość: 32 256 Ochrona: 78 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+19% do odporności na magię ognia (+1%) +9% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Siła: 146 Poziom: 70
====================================================================
Dobre Wytrzymałe Kościane buty Szpiega
Wartość: 24 602 Ochrona: 11 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+6 do ochrony (+3) +6 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Zwinność: 106 Poziom: 67
====================================================================
Dobra Pozłacana Jambija Biskupów
Wartość: 24 675 Obrażenia: 102-119 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+9% do odporności na magię ducha (+1%) +20 obrażeń od magii ducha (+5) +9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania: Siła: 107 Zwinność: 92 Taktyka: 125 Poziom: 63
====================================================================
Dobre Bermudzkie Szpony Błyskawic
Wartość: 22 680 Obrażenia: 164-201 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+11% szans na unik (+1%) -5% szans na udany atak +15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Siła: 149 Zwinność: 80 Taktyka: 140 Poziom: 70
====================================================================
Wyj±tkowy Tęczowy Asymetryczny łuk Krwi
Wartość: 56 118 Obrażenia: 274-309 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+3 do szczęścia +5% szans na krytyczne trafienie
Wymagania: Zwinność: 141 Celność: 141 Poziom: 73
====================================================================
Wyj±tkowe Zdrowotne Domaru Żywotności
Wartość: 65 497 Ochrona: 115 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+10 do żywotności (+1) +20 do żywotności (+1)
Wymagania: Siła: 186 Poziom: 86
====================================================================
Wyj±tkowy Sprytny Kadar
Wartość: 14 280 Obrażenia: 92-104 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do sprytu (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 96 Zwinność: 64 Taktyka: 96 Poziom: 50
====================================================================
Dobre L±dowe Sai Ognia
Wartość: 36 817 Obrażenia: 178-211 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +9% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania: Siła: 170 Zwinność: 145 Taktyka: 197 Poziom: 94
====================================================================
Życiodajne Wakizashi Inteligencji
Wartość: 12 441 Obrażenia: 80-93 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+6% szybkości regeneracji życia (+1%) +8 do inteligencji (+1)
Wymagania: Siła: 93 Zwinność: 79 Taktyka: 108 Poziom: 54
====================================================================
Płomienne Tanto Zwycięstwa
Wartość: 21 726 Obrażenia: 99-119 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%) +7 do charyzmy (+1) +20 do obrażeń (+5)
Wymagania: Siła: 122 Zwinność: 104 Taktyka: 142 Poziom: 71
====================================================================
Wyj±tkowy Płomienny Złoty łuk Uczciwości
Wartość: 73 256 Obrażenia: 358-390 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%) +12 do charyzmy (+1) +3 do szczęścia
Wymagania: Zwinność: 180 Celność: 180 Poziom: 90
====================================================================
|