do oddania jeśli ktoś coś chce porszę o pw(będę mieć te itemy przez 2 dni jeżeli nikt się nie odezwie pójdzie na spalenie mogło coś się przez przypadek powtórzyć każdy item mam po1 sztuce) :
Jadowite karwasze Beowulfa Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 14 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa: Zaklęty pas Beowulfa Jadowite karwasze Beowulfa Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 38
Krwawe Aksamitne obi Ciszy Zamknij
Wartość: 17 017 Ochrona: 6 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+40 do punktów życia (+10) +12% do odporności na magię ognia i powietrza (+1%)
Wymagania: Wiedza: 85 Inteligencja: 106 Poziom: 55
Żmijowy amulet Gunnara Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+4% do PŻ +8 do odporności na magię +12 do ochrony
Ekwipunek Gunnara: Żmijowy amulet Gunnara Złote naręczaki Gunnara Okuty pas Gunnara
Wymagania: Poziom: 40
Łucznicze bransolety Gudrun Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 15 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę +6% do obrażeń +12 do celności
Ekwipunek Gudrun: Ognisty talizman Gudrun Srebrzysta hakama Gudrun Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 36
Różdżka Piromancji Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 125-172 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ziemi i ognia +12 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 122 Inteligencja: 122 Poziom: 62
Magiczny Okularowy hełm Powietrza Zamknij
Wartość: 16 512 Ochrona: 14 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+14% regeneracji many (+1%) +9% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Siła: 80 Poziom: 43
Sowia Wielka maczuga Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 12 597 Obrażenia: 74-103 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+8 do wiedzy (+1) +5 do charyzmy (+1) +10 do obrażeń (+5)
Wymagania: Siła: 89 Zwinność: 46 Taktyka: 68 Poziom: 38
Dobry Żywotny Korbacz Zamknij
Wartość: 11 880 Obrażenia: 92-112 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+6 do zwinności (+1) +11 do żywotności (+1)
Wymagania: Siła: 110 Zwinność: 56 Taktyka: 94 Poziom: 55
Kościelny Srebrny diadem Zamknij
Wartość: 12 750 Ochrona: 11 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania: Wiedza: 78 Inteligencja: 97 Poziom: 50
Wyjątkowe Płytowe buty Rusałek Zamknij
Wartość: 24 418 Ochrona: 12 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+15% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 93 Poziom: 57
Wyjątkowe Wietrzne Jedwabne dhoti Oświecenia Zamknij
Wartość: 21 857 Ochrona: 10 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii powietrza (+1%) +8 do wiedzy (+1)
Wymagania: Wiedza: 66 Inteligencja: 82 Poziom: 41
Cesarski Sygnet Gór Zamknij
Wartość: 32 096 Typ: Pierścień
+5 do charyzmy (+1) ceny w sklepie niższe o 5% +24% do odporności na magię ziemi (+1%) -5% do odporności na magię powietrza
Wymagania: Poziom: 59
Dobra Powstańcza Jambija Zamknij
Wartość: 16 329 Obrażenia: 102-119 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+11 do sprytu (+1) +8 do charyzmy (+1)
Wymagania: Siła: 107 Zwinność: 92 Taktyka: 125 Poziom: 63
Orla Wełniana toga Strzelca Zamknij
Wartość: 20 400 Ochrona: 21 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+13 do odporności na magię ognia +13 do odporności na magię wody +13 do odporności na magię ziemi +13 do odporności na magię powietrza +13 do odporności na magię ciała +13 do odporności na magię ducha
+4 do taktyki (+1) +4 do celności (+1) +4 do taktyki (+1)
Wymagania: Wiedza: 64 Inteligencja: 80 Poziom: 40
Płytowy manifer Lasu Zamknij
Wartość: 10 880 Ochrona: 13 Typ: Rękawice (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+14% do odporności na magię ziemi (+1%) +14% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania: Siła: 67 Poziom: 40
Amulet Lekkości Zamknij
Wartość: 13 680 Typ: Amulet
-2 do siły -7% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania: Poziom: 57
Bermudzki Kościany kostur Zamknij
Wartość: 15 300 Obrażenia: 104-129 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+12% szans na unik (+1%) -5% szans na udany atak
Wymagania: Wiedza: 107 Inteligencja: 134 Poziom: 68
Dobry Bermudzki Espadon Zamknij
Wartość: 15 390 Obrażenia: 125-162 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+12% szans na unik (+1%) -5% szans na udany atak
Wymagania: Siła: 122 Zwinność: 65 Taktyka: 113 Poziom: 57
Maska Siły Zamknij
Wartość: 12 720 Ochrona: 15 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+6 do siły (+1)
Wymagania: Zwinność: 93 Poziom: 53
Nordycki Kadar Kreatywności Zamknij
Wartość: 17 340 Obrażenia: 76-88 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7% do odporności na magię powietrza (+1%) +15 do obrażeń od magii powietrza (+5) +2 do taktyki (+1) +3 do inteligencji (+1)
Wymagania: Siła: 96 Zwinność: 64 Taktyka: 96 Poziom: 50
Kościelne Kryształowe nakolanniki Lekkości Zamknij
Wartość: 14 688 Ochrona: 13 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+17% zwiększone działanie magii ducha (+1%) -1 do siły -9% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania: Zwinność: 83 Poziom: 45
Krwawy Poleaxe Szpiega Zamknij
Wartość: 27 216 Obrażenia: 159-229 Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+91 do punktów życia (+13) +6 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Siła: 158 Zwinność: 89 Taktyka: 123 Poziom: 72
Lwie Ćwiekowane naręczaki Lekkości Zamknij
Wartość: 17 625 Ochrona: 15 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+6 do siły (+1) +5 do sprytu (+1) -1 do siły -8% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania: Zwinność: 82 Poziom: 51
Dobre Kościane buty Duchów Zamknij
Wartość: 20 502 Ochrona: 11 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
-34 many na turę +12% szans na unik (+1%)
Wymagania: Zwinność: 106 Poziom: 67
Szturmowy Wełniany pled Oceanu Zamknij
Wartość: 27 744 Ochrona: 28 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+17 do odporności na magię ognia +17 do odporności na magię wody +17 do odporności na magię ziemi +17 do odporności na magię powietrza +17 do odporności na magię ciała +17 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +22% do odporności na magię wody (+1%) -5% do odporności na magię ognia
Wymagania: Wiedza: 79 Inteligencja: 99 Poziom: 51
Wyjątkowa Posrebrzana Wełniana toga Burzy Zamknij
Wartość: 21 504 Ochrona: 25 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+13 do odporności na magię ognia +13 do odporności na magię wody +13 do odporności na magię ziemi +13 do odporności na magię powietrza +13 do odporności na magię ciała +13 do odporności na magię ducha
+16% do odporności na magię ciała (+1%) +10 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Wiedza: 64 Inteligencja: 80 Poziom: 40
Życiodajna Jedwabna opończa Ciszy Zamknij
Wartość: 28 560 Ochrona: 43 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+23 do odporności na magię ognia +23 do odporności na magię wody +23 do odporności na magię ziemi +23 do odporności na magię powietrza +23 do odporności na magię ciała +23 do odporności na magię ducha
+6% szybkości regeneracji życia (+1%) +13% do odporności na magię ognia i powietrza (+1%)
Wymagania: Wiedza: 108 Inteligencja: 135 Poziom: 70
|