Bojowa Kolczuga Strzelca
Wartość: 12 540 Ochrona: 18 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
regeneracja 3% punktów życia na turę (bez dodatków działajacych tylko w walce) +3 do celności (+1) +3 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 53 Poziom: 22 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Cesarska Samopowtarzalna kusza Olimpu
Wartość: 31 654 Obrażenia: 146-182 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+3 do charyzmy (+1) ceny w sklepie niższe o 5% +3 do wiedzy (+1) +4 do inteligencji (+1)
Wymagania: Zwinność: 96 Celność: 96 Poziom: 49 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Płytowe naramienniki Celności
Wartość: 7 168 Ochrona: 9 Typ: Rękawice (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+3 do celności (+1)
Wymagania: Siła: 49 Poziom: 28
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dobry Wodoszczelny Karacenowy kirys Orlego Oka
Wartość: 19 008 Ochrona: 42 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+7 do odporności na magię ognia +7 do odporności na magię wody +7 do odporności na magię ziemi +7 do odporności na magię powietrza +7 do odporności na magię ciała +7 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię wody (+1%) +5 do celności (+1)
Wymagania: Siła: 95 Poziom: 44 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jedwabna tunika Duchów
Wartość: 13 800 Ochrona: 26 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+15 do odporności na magię ognia +15 do odporności na magię wody +15 do odporności na magię ziemi +15 do odporności na magię powietrza +15 do odporności na magię ciała +15 do odporności na magię ducha
-23 many na turę +13% szans na unik (+1%)
Wymagania: Wiedza: 72 Inteligencja: 90 Poziom: 46 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Niedźwiedzi Wisior
Wartość: 15 640 Typ: Amulet
+12% do odporności na magię ciała (+1%) +15 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Poziom: 46 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Żywotny Srebrny diadem
Wartość: 13 500 Ochrona: 11 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1) +9 do żywotności (+1)
Wymagania: Wiedza: 78 Inteligencja: 97 Poziom: 50 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Wyjątkowe Sowie Wzmocnione ciężkie buty Granitu
Wartość: 22 010 Ochrona: 9 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+6 do wiedzy (+1) +10 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 59 Poziom: 34 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Alchemiczny Sygnet Oceanu
Wartość: 31 008 Typ: Pierścień
+14% do odporności na każdą magię (+1%) +21% do odporności na magię wody (+1%) -5% do odporności na magię ognia
Wymagania: Poziom: 51 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tęczowy Sygnet Zamknij
Wartość: 15 980 Typ: Pierścień
+3 do szczęścia
Wymagania: Poziom: 47 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;
Botaniczny Pierścień
Wartość: 12 720 Typ: Pierścień
+17% do odporności na magię ziemi (+1%)
Wymagania: Poziom: 53 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Orli Sygnet
Wartość: 16 660 Typ: Pierścień
+5 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 49
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Cesarska Spisa Ciała
Wartość: 17 258 Obrażenia: 96-130 Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+7 do charyzmy (+1) ceny w sklepie niższe o 5% +10 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Siła: 105 Zwinność: 59 Taktyka: 82 Poziom: 47 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Wełniane obi Wiedzy
Wartość: 9 984 Ochrona: 5 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+5 do wiedzy (+1)
Wymagania: Wiedza: 75 Inteligencja: 94 Poziom: 48 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Barbarzyński Pancerny manifer
Wartość: 18 224 Ochrona: 25 Typ: Rękawice (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
-4 do taktyki -4 do sprytu +8 do siły (+1) +17 do żywotności (+1)
Wymagania: Siła: 108 Poziom: 67 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Wyjątkowe Czarnoksięskie chodaki Burzy
Wartość: 19 040 Ochrona: 7 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Wiedza: 78 Inteligencja: 97 Poziom: 50 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Maska Burzy Zamknij
Wartość: 12 720 Ochrona: 15 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+20 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Zwinność: 93
|