Ognisty talizman Gudrun Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia każde trafienie opóĽnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze +8 do ochrony
Ekwipunek Gudrun: Ognisty talizman Gudrun Srebrzysta hakama Gudrun Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania: Poziom: 43
====================================================================
Dobra Kwiecista Koszulka kolcza Chwały
Wartość: 66 528 Ochrona: 102 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+7 do charyzmy (+1) +6% do odporności na magię ziemi (+1%) +45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 199 Poziom: 99
====================================================================
Ognisty Złoty kostur Wojny
Wartość: 51 841 Obrażenia: 214-274 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+10% do odporności na magię ognia (+1%) +35 obrażeń od magii ognia (+5) +35 do obrażeń fizycznych (+5) +8 do taktyki (+1)
Wymagania: Wiedza: 183 Inteligencja: 229 Poziom: 107
====================================================================
Szybki Amulet Błyskotliwosci
Wartość: 43 792 Typ: Amulet
-7% do czasu ataku (1%) +4 do charyzmy (+1) +6 do inteligencji (+1)
Wymagania: Poziom: 92
====================================================================
Diamentowa zbroja Thrudy Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 84 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+5 do szczęścia +12% do PŻ
Ekwipunek Thrudy: Zaczarowany pas Thrudy Platynowe bransolety Thrudy Diamentowa zbroja Thrudy
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 83
====================================================================
L±dowy Amulet Szpiega
Wartość: 45 900 Typ: Amulet
+16% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +8 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Poziom: 90
====================================================================
Dobre Wodoszczelne Jedwabne szarawary Błyskotliwosci
Wartość: 23 500 Ochrona: 14 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+16% do odporności na magię wody (+1%) +4 do charyzmy (+1) +5 do inteligencji (+1)
Wymagania: Wiedza: 92 Inteligencja: 115 Poziom: 60
====================================================================
Wyj±tkowa Żywotna Kryształowa różdżka Chwały
Wartość: 67 284 Obrażenia: 184-224 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+8 do zwinności (+1) +14 do żywotności (+1) +45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 147 Inteligencja: 184 Poziom: 89
====================================================================
Pozłacane Złote bransolety Chwały
Wartość: 51 680 Ochrona: 25 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ducha (+1%) +40 obrażeń od magii ducha (+5) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 154 Inteligencja: 193 Poziom: 95
====================================================================
Dobre Niszczycielskie Szpony
Wartość: 25 200 Obrażenia: 164-201 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 149 Zwinność: 80 Taktyka: 140 Poziom: 70
====================================================================
Wyj±tkowy Muszkieterski Koncerz Ognia
Wartość: 55 157 Obrażenia: 265-308 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+5 do zwinności (+1) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +10% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania: Siła: 221 Zwinność: 148 Taktyka: 221 Poziom: 108
====================================================================
Dobry Ognisty Koncerz Sprytu
Wartość: 42 301 Obrażenia: 243-286 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9% do odporności na magię ognia (+1%) +50 obrażeń od magii ognia (+5) +8 do sprytu (+1)
Wymagania: Siła: 221 Zwinność: 148 Taktyka: 221 Poziom: 108
====================================================================
Życiodajny Talizman Zwinności
Wartość: 31 488 Typ: Amulet
+5% szybkości regeneracji życia (+1%) +10 do zwinności (+1)
Wymagania: Poziom: 82
====================================================================
Różdżka Suszy Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 101-127 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20% zwiększone działanie magii ognia i powietrza +10 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 100 Inteligencja: 100 Poziom: 50
====================================================================
Dobra Naginata Apokalipsy
Wartość: 46 224 Obrażenia: 305-434 Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+36 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania: Siła: 252 Zwinność: 142 Taktyka: 197 Poziom: 107
====================================================================
Wytrzymałe Kryształowe rękawice Koncentracji
Wartość: 35 385 Ochrona: 34 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+12 do ochrony (+3) +39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 161 Poziom: 97
====================================================================
Diamentowe nagolenniki Hildry Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 30 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+5% do PŻ +10% do uników zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 4
Ekwipunek Hildry: Diamentowe nagolenniki Hildry Plomienny ryngraf Hildry Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 80
====================================================================
|