Barbarzyński Lekki pancerz Koncentracji Zamknij
Wartość: 59 432 Ochrona: 84 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
-6 do taktyki -6 do sprytu +10 do siły (+1) +18 do żywotności (+1) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 182 Poziom: 92
Wyjątkowa Życiodajna Płatowa zbroja Koncentracji Zamknij
Wartość: 41 496 Ochrona: 62 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+8% szybkości regeneracji życia (+1%) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 124 Poziom: 65
Przebiegła Skórzana zbroja Siły Zamknij
Wartość: 33 600 Ochrona: 57 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+11 do sprytu (+1) +7 do siły (+1)
Wymagania: Zwinność: 133 Poziom: 70
Dobry Wampiryczny Jatagan Chwały Zamknij
Wartość: 54 720 Obrażenia: 200-242 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 203 Zwinność: 135 Taktyka: 203 Poziom: 100
Solidny Sygnet Zmycia Zamknij
Wartość: 33 120 Typ: Pierścień
+12 do ochrony (+3) +25 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania: Poziom: 92
Dobry Barbarzyński Kryształowy arbalet Zamknij
Wartość: 37 597 Obrażenia: 355-411 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-6 do taktyki -6 do sprytu +12 do siły (+1) +19 do żywotności (+1)
Wymagania: Zwinność: 191 Celność: 192 Poziom: 97
Barbarzyński Sygnet Ciała Zamknij
Wartość: 33 456 Typ: Pierścień
-5 do taktyki -5 do sprytu +10 do siły (+1) +22 do żywotności (+1) +25 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Poziom: 82
Zbójecki Turniejowy hełm Koncentracji Zamknij
Wartość: 32 490 Ochrona: 41 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+11% szans na powodzenie szpiegowania (+1%) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 181 Poziom: 95
Dobra Szturmowa Bojowa tarcza Lewitacji Zamknij
Wartość: 40 228 Ochrona: 30 Typ: Tarcza
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +9% szans na unik (+1%)
Wymagania: Siła: 121 Poziom: 58
Dobra Barbarzyńska Maczeta Fal Zamknij
Wartość: 36 817 Obrażenia: 186-221 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-6 do taktyki -6 do sprytu +12 do siły (+1) +20 do żywotności (+1) +40 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania: Siła: 189 Zwinność: 126 Taktyka: 188 Poziom: 94
Błotny Pierścień Oporu Zamknij
Wartość: 55 488 Typ: Pierścień
+9% do odporności na magię ziemi (+1%) +40 obrażeń od magii ziemi (+5) +16 do ochrony (+4)
Wymagania: Poziom: 96
Sokola Ćwiekowana skórzana zbroja Ghobów Zamknij
Wartość: 45 900 Ochrona: 62 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+7 do celności (+1) +18% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Zwinność: 144 Poziom: 75
Wyjątkowa Orla Lekka kolczuga Amazonek Zamknij
Wartość: 95 866 Ochrona: 123 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+8 do taktyki (+1) +10 do zwinności (+1) +9 do taktyki (+1)
Wymagania: Zwinność: 215 Poziom: 106
Wampiryczny Długi miecz Opatów Zamknij
Wartość: 22 982 Obrażenia: 85-99 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +16% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Siła: 107 Zwinność: 71 Taktyka: 106 Poziom: 56
Plomienny wisior Hildry Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+80 obrażeń od ognia każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze +16 do ochrony
Ekwipunek Hildry: Diamentowe nagolenniki Hildry Plomienny ryngraf Hildry Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania: Poziom: 75
Magmowy kapelusz Mimira Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 24 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ +15% do many odnawia 4% many na turę
Ekwipunek Mimira: Magmowy kapelusz Mimira Doskonałe karwasze Mimira Szklany płaszcz Mimira
Wymagania: Inteligencja: 10 Poziom: 83
Płytowy pas Sigurda Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 22 Typ: Pas (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+120% na dodatkowy atak bronią kontaktową na turę +12% do zwinności
Ekwipunek Sigurda: Jaszczurzy talizman Sigurda Zaklęte naręczaki Sigurda Płytowy pas Sigurda
Wymagania: Siła: 10 Poziom: 74
Zaklęte naręczaki Sigurda Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 42 Typ: Rękawice (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+7 do odporności na magię ognia +7 do odporności na magię wody +7 do odporności na magię ziemi +7 do odporności na magię powietrza +7 do odporności na magię ciała +7 do odporności na magię ducha
+10% do obrażeń bronią kontaktową każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze +18 do siły
Ekwipunek Sigurda: Jaszczurzy talizman Sigurda Zaklęte naręczaki Sigurda Płytowy pas Sigurda
Wymagania: Siła: 10 Poziom: 84
|