Kryształowa korona Gullveig Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 10 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia +7 do odporności na magię wody +7 do odporności na magię ziemi +7 do odporności na magię powietrza +7 do odporności na magię ciała +7 do odporności na magię ducha
+5% do PŻ +10% do many odnawia 3% many na turę
Ekwipunek Gullveig: Kryształowa korona Gullveig ¦wietliste bransolety Gullveig Liściasta tunika Gullveig
Wymagania: Inteligencja: 10 Poziom: 45
====================================================================
Kostur Szaleństwa Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 299-399 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ducha, ognia i powietrza +22 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 258 Inteligencja: 258 Poziom: 120
====================================================================
Draupnir Relikwia
Wartość: 0 Typ: Pierścień
+20% do wydobycia surowców
Wymagania: Poziom: 62
====================================================================
Ognisty talizman Gudrun Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia każde trafienie opóĽnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze +8 do ochrony
Ekwipunek Gudrun: Ognisty talizman Gudrun Srebrzysta hakama Gudrun Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania: Poziom: 43
====================================================================
Różdżka Ascezy Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 143-192 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała +14 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 139 Inteligencja: 139 Poziom: 70
====================================================================
Różdżka Suszy Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 101-127 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20% zwiększone działanie magii ognia i powietrza +10 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 100 Inteligencja: 100 Poziom: 50
====================================================================
Sygnet Riga Relikwia
Wartość: 0 Typ: Pierścień
+30% do PŻ redukuje zadawane obrażenia o 30%
Wymagania: Poziom: 50
====================================================================
Jadowite karwasze Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 14 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa: Zaklęty pas Beowulfa Jadowite karwasze Beowulfa Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 38
====================================================================
Różdżka Ascezy Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 143-192 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała +14 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 139 Inteligencja: 139 Poziom: 70
====================================================================
Magmowy kapelusz Mimira Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 24 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ +15% do many odnawia 4% many na turę
Ekwipunek Mimira: Magmowy kapelusz Mimira Doskonałe karwasze Mimira Szklany płaszcz Mimira
Wymagania: Inteligencja: 10 Poziom: 83
====================================================================
Tęczowy Pierścień Lasu
Wartość: 56 066 Typ: Pierścień
+3 do szczęścia +11% do odporności na magię ziemi (+1%) +14% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania: Poziom: 97
====================================================================
Magiczny pas Brunhildy Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 30 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+15% szans na udany atak 25% szybsze ataki +20 do zwinności
Ekwipunek Brunhildy: Magiczny pas Brunhildy Zabójcze rękawice Brunhildy Platynowy kirys Brunhildy
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 116
====================================================================
Zaczarowany pas Thrudy Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 18 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+12% szans na udany atak 20% szybsze ataki +15 do zwinności
Ekwipunek Thrudy: Zaczarowany pas Thrudy Platynowe bransolety Thrudy Diamentowa zbroja Thrudy
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 81
====================================================================
Nordycki Pierścień Żywotności
Wartość: 51 680 Typ: Pierścień
+7% do odporności na magię powietrza (+1%) +45 do obrażeń od magii powietrza (+5) +20 do żywotności (+1)
Wymagania: Poziom: 95
====================================================================
Platynowe bransolety Thrudy Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 32 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+5% do PŻ przy trafieniu wykrada manę w wysokości 7% zadanych obrażeń obrażenia od magii zredukowane o 11%
Ekwipunek Thrudy: Zaczarowany pas Thrudy Platynowe bransolety Thrudy Diamentowa zbroja Thrudy
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 83
====================================================================
Platynowy kirys Brunhildy Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 156 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+18 do odporności na magię ognia +18 do odporności na magię wody +18 do odporności na magię ziemi +18 do odporności na magię powietrza +18 do odporności na magię ciała +18 do odporności na magię ducha
+6 do szczęścia +15% do PŻ
Ekwipunek Brunhildy: Magiczny pas Brunhildy Zabójcze rękawice Brunhildy Platynowy kirys Brunhildy
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 125
====================================================================
Nordycki Sygnet Plagi
Wartość: 45 152 Typ: Pierścień
+10% do odporności na magię powietrza (+1%) +30 do obrażeń od magii powietrza (+5) +25 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Poziom: 83
====================================================================
Różdżka Ducha Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 80-102 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ducha +7 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 77 Inteligencja: 80 Poziom: 40
====================================================================
Dobre Żywotne Kryształowe naramienniki Zwinności
Wartość: 43 683 Ochrona: 28 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1) +14 do żywotności (+1) +6 do zwinności (+1)
Wymagania: Zwinność: 126 Poziom: 79
====================================================================
Szklany płaszcz Mimira Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 66 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+26 do odporności na magię ognia +26 do odporności na magię wody +26 do odporności na magię ziemi +26 do odporności na magię powietrza +26 do odporności na magię ciała +26 do odporności na magię ducha
+30% zwiększone działanie magii
Ekwipunek Mimira: Magmowy kapelusz Mimira Doskonałe karwasze Mimira Szklany płaszcz Mimira
Wymagania: Inteligencja: 10 Poziom: 81
====================================================================
Jastrzębie bransolety Sigruny Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 33 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę +10% do obrażeń +24 do celności
Ekwipunek Sigruny: Lodowe spodnie Sigruny Demoniczny amulet Sigruny Jastrzębie bransolety Sigruny
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 116
====================================================================
Dobre Nordyckie Guślarskie buty Gigantów
Wartość: 39 951 Ochrona: 8 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię powietrza (+1%) +15 do obrażeń od magii powietrza (+5) +18 do ochrony (+6)
Wymagania: Wiedza: 98 Inteligencja: 122 Poziom: 64
====================================================================
Wyj±tkowy Lwi Koncerz Chwały
Wartość: 65 318 Obrażenia: 265-308 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+12 do siły (+1) +6 do sprytu (+1) +45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 221 Zwinność: 148 Taktyka: 221 Poziom: 108
====================================================================
Kostur Fermentacji Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 200-253 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii wody, ducha i ziemi +18 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 186 Inteligencja: 186 Poziom: 90
====================================================================
Wodoszczelny Amulet Oświecenia
Wartość: 30 239 Typ: Amulet
+17% do odporności na magię wody (+1%) +12 do wiedzy (+1)
Wymagania: Poziom: 90
====================================================================
Dobra Muszkieterska Wzmocniona kryształowa tarcza Inteligencji
Wartość: 59 827 Ochrona: 61 Typ: Tarcza
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+5 do zwinności (+1) +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +7 do inteligencji (+1)
Wymagania: Siła: 176 Poziom: 82
====================================================================
Stały Ryngraf
Wartość: 20 160 Typ: Amulet
+18% do odporności na magię ognia (+1%)
Wymagania: Poziom: 84
====================================================================
Krwawy Sygnet Zwycięstwa
Wartość: 36 540 Typ: Pierścień
+150 do punktów życia (+15) +8 do charyzmy (+1) +30 do obrażeń (+5)
Wymagania: Poziom: 87
====================================================================
Szturmowe Ninja-to Granitu
Wartość: 26 438 Obrażenia: 122-149 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+5 do taktyki +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +35 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 142 Zwinność: 121 Taktyka: 165 Poziom: 81
====================================================================
Muszkieterski Rapier
Wartość: 18 696 Obrażenia: 134-164 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+5 do zwinności (+1) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 160 Zwinność: 106 Taktyka: 160 Poziom: 82
====================================================================
Życiodajny Sygnet Zwycięstwa
Wartość: 36 000 Typ: Pierścień
+10% szybkości regeneracji życia (+1%) +9 do charyzmy (+1) +35 do obrażeń (+5)
Wymagania: Poziom: 100
====================================================================
Żywotny Naszyjnik
Wartość: 30 960 Typ: Amulet
+9 do zwinności (+1) +16 do żywotności (+1)
Wymagania: Poziom: 86
====================================================================
Dobre NiedĽwiedzie Pancerne bigwanty Oporu
Wartość: 54 933 Ochrona: 48 Typ: Spodnie (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ciała (+1%) +30 do obrażeń od magii ciała (+5) +20 do ochrony (+4)
Wymagania: Siła: 201 Poziom: 99
====================================================================
Sowie Husarskie buty Charyzmy
Wartość: 45 315 Ochrona: 16 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+13 do wiedzy (+1) +10 do charyzmy (+1)
Wymagania: Zwinność: 163 Poziom: 98
====================================================================
Platynowa toga Kvasira Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 114 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+30 do odporności na magię ognia +30 do odporności na magię wody +30 do odporności na magię ziemi +30 do odporności na magię powietrza +30 do odporności na magię ciała +30 do odporności na magię ducha
+35% zwiększone działanie magii
Ekwipunek Kvasira: Szmaragdowy diadem Kvasira Bursztynowe rękawice Kvasira Platynowa toga Kvasira
Wymagania: Inteligencja: 10 Poziom: 116
====================================================================
Szturmowe Kryształowe bigwanty
Wartość: 25 296 Ochrona: 32 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 174 Poziom: 93
====================================================================
MroĽne Skrytobójcze tanto Twardości
Wartość: 26 683 Obrażenia: 211-249 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+11% do odporności na magię wody (+1%) +45 do obrażeń od magii wody (+5) +35 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 202 Zwinność: 172 Taktyka: 234 Poziom: 109
====================================================================
|