Pierścień Forsetiego Relikwia
Wartość: 0 Typ: Pierścień
zwiększa o 20% szanse na uniknięcie ataku wroga +15 do intelegencji
Wymagania: Poziom: 95
====================================================================
Magmowy kapelusz Mimira Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 24 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ +15% do many odnawia 4% many na turę
Ekwipunek Mimira: Magmowy kapelusz Mimira Doskonałe karwasze Mimira Szklany płaszcz Mimira
Wymagania: Inteligencja: 10 Poziom: 83
====================================================================
Kościelny Pierścień Oporu Poziom ulepszenia: 9
Wartość: 49 708 Typ: Pierścień
+17% zwiększone działanie magii ducha (+1%) +48 do ochrony (+4)
Wymagania: Poziom: 86
====================================================================
Tęczowy Pierścień Lasu
Wartość: 56 066 Typ: Pierścień
+3 do szczęścia +11% do odporności na magię ziemi (+1%) +14% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania: Poziom: 97
====================================================================
Wytrzymały Naszyjnik Olimpu
Wartość: 41 280 Typ: Amulet
+9 do ochrony (+3) +6 do wiedzy (+1) +7 do inteligencji (+1)
Wymagania: Poziom: 86
====================================================================
Wodoszczelny Amulet Oświecenia
Wartość: 30 239 Typ: Amulet
+17% do odporności na magię wody (+1%) +12 do wiedzy (+1)
Wymagania: Poziom: 90
====================================================================
Platynowa toga Kvasira Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 114 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+30 do odporności na magię ognia +30 do odporności na magię wody +30 do odporności na magię ziemi +30 do odporności na magię powietrza +30 do odporności na magię ciała +30 do odporności na magię ducha
+35% zwiększone działanie magii
Ekwipunek Kvasira: Szmaragdowy diadem Kvasira Bursztynowe rękawice Kvasira Platynowa toga Kvasira
Wymagania: Inteligencja: 10 Poziom: 116
====================================================================
Kostur Szaleństwa Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 299-399 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ducha, ognia i powietrza +22 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 258 Inteligencja: 258 Poziom: 120
====================================================================
Hełm Magniego Relikwia
Wartość: 0 Ochrona: 54 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+10% do ochrony
Wymagania: Siła: 10 Poziom: 101
====================================================================
Życiodajny Sygnet
Wartość: 23 040 Typ: Pierścień
+8% szybkości regeneracji życia (+1%)
Wymagania: Poziom: 96
====================================================================
Dobry NiedĽwiedzi Bojowy kilof Koncentracji
Wartość: 31 395 Obrażenia: 142-187 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+9% do odporności na magię ciała (+1%) +25 do obrażeń od magii ciała (+5) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 166 Zwinność: 84 Taktyka: 141 Poziom: 81
====================================================================
Dobre Muszkieterskie Ninja-to Powietrza
Wartość: 35 458 Obrażenia: 134-161 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+6 do zwinności (+1) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +7% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Siła: 142 Zwinność: 121 Taktyka: 165 Poziom: 81
====================================================================
Różdżka Ciała Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 79-101 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ciała +6 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 76 Inteligencja: 79 Poziom: 39
====================================================================
Jastrzębie bransolety Sigruny Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 33 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę +10% do obrażeń +24 do celności
Ekwipunek Sigruny: Lodowe spodnie Sigruny Demoniczny amulet Sigruny Jastrzębie bransolety Sigruny
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 116
====================================================================
Eteryczny Sygnet Orlego Oka
Wartość: 47 940 Typ: Pierścień
+9 do zwinności (+1) +9 do celności (+1)
Wymagania: Poziom: 94
====================================================================
Różdżka Ascezy Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 143-192 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała +14 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 139 Inteligencja: 139 Poziom: 70
====================================================================
Dobra Orla Lekka kolczuga Zwinności
Wartość: 69 196 Ochrona: 113 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+8 do taktyki (+1) +9 do zwinności (+1)
Wymagania: Zwinność: 215 Poziom: 106
====================================================================
Sowi Wisior Fal
Wartość: 48 416 Typ: Amulet
+11 do wiedzy (+1) +40 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania: Poziom: 89
====================================================================
|