Wyjątkowe Nunchaku Krwi Poziom ulepszenia: 12
Wartość: 23 562 Obrażenia: 338-431 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+5% szans na krytyczne trafienie
Wymagania: Siła: 211 Zwinność: 107 Taktyka: 180 Poziom: 99
Dobre Lwie Nunchaku Wolności
Wartość: 29 937 Obrażenia: 198-258 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+10 do siły (+1) +6 do sprytu (+1) +9 do charyzmy (+1) +7 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 211 Zwinność: 107 Taktyka: 180 Poziom: 99
Dobre Niszczycielskie Haidate Słońca
Wartość: 50 980 Ochrona: 21 Typ: Pas (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +15% do odporności na każdą magię (+1%)
Wymagania: Siła: 152 Poziom: 86
Wyjątkowa Stała Karacenowa zbroja Granitu
Wartość: 55 372 Ochrona: 147 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+15% do odporności na magię ognia (+1%) +40 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 231 Poziom: 103
Powstańcza Guślarska aksamitna hakama Sylfów
Wartość: 37 843 Ochrona: 17 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1) +10 do charyzmy (+1) +17% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Wiedza: 113 Inteligencja: 141 Poziom: 73
Dobre Niszczycielskie Płytowe bigwanty Rusałek
Wartość: 60 825 Ochrona: 41 Typ: Spodnie (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +19% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 174 Poziom: 88
Wyjątkowe Morskie Jedwabne obi Mnichów
Wartość: 48 513 Ochrona: 16 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+17% zwiększone działanie magii wody (+1%) +8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Wiedza: 161 Inteligencja: 201 Poziom: 98
Dobra Stała Czarnoksięska aksamitna hakama Ghobów
Wartość: 42 716 Ochrona: 31 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+15% do odporności na magię ognia (+1%) +18% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Wiedza: 170 Inteligencja: 212 Poziom: 103
Żywotny Talizman Lewitacji
Wartość: 52 020 Typ: Amulet
+6 do zwinności (+1) +15 do żywotności (+1) +9% szans na unik (+1%)
Wymagania: Poziom: 85
Wytrzymałe Płytowe buty Chwały
Wartość: 23 256 Ochrona: 10 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+3 do ochrony (+3) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 93 Poziom: 57
Dobre Lwie Złotogłowiowe szarawary Sylfów
Wartość: 54 120 Ochrona: 24 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+9 do siły (+1) +7 do sprytu (+1) +18% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Wiedza: 138 Inteligencja: 17 Poziom: 87
Szturmowe Kryształowe buty Sylfów Poziom ulepszenia: 5
Wartość: 41 616 Ochrona: 12 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +17% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Zwinność: 128 Poziom: 80
Wyjątkowe Inkrustowane Guślarskie buty Ifrytów
Wartość: 32 901 Ochrona: 9 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię ducha (+1%) +15% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania: Wiedza: 98 Inteligencja: 122 Poziom: 64
Dobry Muszkieterski Zamknięty hełm Wody
Wartość: 34 473 Ochrona: 26 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1) +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +9% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 113 Poziom: 63
Wyjątkowa Solidna Skórzana zbroja Gigantów
Wartość: 52 920 Ochrona: 69 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+9 do ochrony (+3) +18 do ochrony (+6)
Wymagania: Zwinność: 133 Poziom: 70
Wyjątkowy Ognisty Czekan Zmycia
Wartość: 20 848 Obrażenia: 133-158 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+8% do odporności na magię ognia (+1%) +25 obrażeń od magii ognia (+5) +20 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania: Siła: 147 Zwinność: 75 Taktyka: 125 Poziom: 73
Dobre Lądowe Trzewiki Wiedzy
Wartość: 44 945 Ochrona: 17 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+12% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +8 do wiedzy (+1)
Wymagania: Siła: 134 Poziom: 81
Wyjątkowa Demoniczna Ciężka kusza Duszy
Wartość: 48 837 Obrażenia: 346-384 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+28 obrażeń od magii ognia (+4) +24 obrażeń od magii ziemi (+4) +30 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania: Zwinność: 168 Celność: 167 Poziom: 85
Wyjątkowy Muszkieterski Psi pysk
Wartość: 29 126 Ochrona: 34 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 133 Poziom: 73
Dobre Wietrzne Czarnoksięskie sandały Szpiega
Wartość: 41 616 Ochrona: 10 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+13% zwiększone działanie magii powietrza (+1%) +7 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Wiedza: 126 Inteligencja: 157 Poziom: 80
Dobre Eteryczne Oyoroi Wolności
Wartość: 54 264 Ochrona: 121 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+9 do zwinności (+1) +7 do charyzmy (+1) +8 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 210 Poziom: 95
Muszkieterskie Husarskie buty Ziemi
Wartość: 50 646 Ochrona: 16 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+6 do zwinności (+1) +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +7% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Zwinność: 163 Poziom: 98
Żywotne Warstwowe bigwanty Amazonek
Wartość: 31 737 Ochrona: 16 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+6 do zwinności (+1) +10 do żywotności (+1) +8 do zwinności (+1) +7 do taktyki (+1)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 58
Dobry Szturmowy Garnczkowy hełm Biskupów
Wartość: 40 147 Ochrona: 36 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania: Siła: 152 Poziom: 82
Dobre Magiczne Kryształowe pazury Berserkera
Wartość: 40 089 Obrażenia: 156-186 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+14% regeneracji many (+1%) Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni -30% do ochrony i odporności na magię właściciela
Wymagania: Siła: 156 Zwinność: 133 Taktyka: 181 Poziom: 87
Lądowy Wisior Żywotności
Wartość: 46 240 Typ: Amulet
+16% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +23 do żywotności (+1)
Wymagania: Poziom: 85
Dobra Pokutna Misiurka Chwały
Wartość: 42 840 Ochrona: 23 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ciała (+1%) +42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 122 Poziom: 70
Krwawy Pierścień Biskupów
Wartość: 43 456 Typ: Pierścień
+165 do punktów życia (+15) +8% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania: Poziom: 97
Łucznicze bransolety Gudrun
Wartość: 0 Ochrona: 15 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę +6% do obrażeń +12 do celności
Ekwipunek Gudrun: Ognisty talizman Gudrun Srebrzysta hakama Gudrun Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 36
Lodowe spodnie Sigruny Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 54 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ +12% do uników zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 6
Ekwipunek Sigruny: Lodowe spodnie Sigruny Demoniczny amulet Sigruny Jastrzębie bransolety Sigruny
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 124
Dobra Lądowa Czarnoksięska aksamitna hakama Błyskotliwosci
Wartość: 57 152 Ochrona: 31 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +4 do charyzmy (+1) +4 do inteligencji (+1)
Wymagania: Wiedza: 170 Inteligencja: 212 Poziom: 103
Krwawe Guślarskie buty Rusałek
Wartość: 27 417 Ochrona: 7 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+40 do punktów życia (+10) +20% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Wiedza: 98 Inteligencja: 122 Poziom: 64
Dobry Sprytny Tulwar Wolności
Wartość: 30 159 Obrażenia: 175-200 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+8 do sprytu (+1) +7 do taktyki (+1) +5 do charyzmy (+1) +6 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 174 Zwinność: 116 Taktyka: 174 Poziom: 88
Wyjątkowa Przebiegła Maczeta Granitu
Wartość: 37 900 Obrażenia: 203-238 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+14 do sprytu (+1) +40 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 189 Zwinność: 126 Taktyka: 188 Poziom: 94
Draupnir Relikwia
Wartość: 0 Typ: Pierścień
+20% do wydobycia surowców
Wymagania: Poziom: 62
Wyjątkowe Wampiryczne Czarnoksięskie sandały Orlego Oka
Wartość: 54 264 Ochrona: 11 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +8 do celności (+1)
Wymagania: Wiedza: 126 Inteligencja: 157 Poziom: 80
Dobre Barbarzyńskie Keiko Sprytu
Wartość: 52 876 Ochrona: 96 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
-5 do taktyki -5 do sprytu +11 do siły (+1) +20 do żywotności (+1) +8 do sprytu (+1)
Wymagania: Siła: 174 Poziom: 81
Jadowite karwasze Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 14 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa: Zaklęty pas Beowulfa Jadowite karwasze Beowulfa Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 38
|