----------------------------------------------------------------------------- ZBROJE :
Dobra Inkrustowana Płatowa zbroja Koncentracji Zamknij
Wartość: 35 568 Ochrona: 57 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię ducha (+1%) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 124 Poziom: 65
Niszczycielska Aksamitna toga Zamknij
Wartość: 26 000 Ochrona: 39 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+22 do odporności na magię ognia +22 do odporności na magię wody +22 do odporności na magię ziemi +22 do odporności na magię powietrza +22 do odporności na magię ciała +22 do odporności na magię ducha
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 99 Inteligencja: 124 Poziom: 65
Dobra Ognista Ćwiekowana skórzana zbroja Mnichów Zamknij
Wartość: 48 960 Ochrona: 68 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+10% do odporności na magię ognia (+1%) +30 obrażeń od magii ognia (+5) +8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Zwinność: 144 Poziom: 75
Więzienne Tanko Zamknij
Wartość: 22 500 Ochrona: 78 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+11 do sprytu (+1) +7 do taktyki (+1) -8 do charyzmy
Wymagania: Siła: 158 Poziom: 75
Wyjątkowe Domaru Chwały Zamknij
Wartość: 48 160 Ochrona: 115 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 186 Poziom: 86
Wyjątkowy Szturmowy Chitynowy napierśnik Zamknij
Wartość: 29 512 Ochrona: 74 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 130 Poziom: 62
Zbójecki Warstwowy skórzany kaftan Wampirów Zamknij
Wartość: 18 240 Ochrona: 28 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+10% szans na powodzenie szpiegowania (+1%) +3.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 80 Poziom: 40
Tanko Amazonek Zamknij
Wartość: 28 500 Ochrona: 78 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1) +6 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 158 Poziom: 75
Krwawa Skórznia Wampirów Zamknij
Wartość: 29 259 Ochrona: 41 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia +14 do odporności na magię wody +14 do odporności na magię ziemi +14 do odporności na magię powietrza +14 do odporności na magię ciała +14 do odporności na magię ducha
+52 do punktów życia (+13) +3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 55
Domaru Koncentracji Zamknij
Wartość: 32 680 Ochrona: 95 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 186 Poziom: 86
Wyjątkowa Inkrustowana Skórzana zbroja Oporu Zamknij
Wartość: 39 984 Ochrona: 69 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+19% do odporności na magię ducha (+1%) +12 do ochrony (+4)
Wymagania: Zwinność: 133 Poziom: 70
----------------------------------------------------------------------------- HEŁMY :
Wyjątkowy Muszkieterski Skórzany czepiec Wolności Zamknij
Wartość: 8 937 Ochrona: 9 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+1 do zwinności (+1) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +2 do charyzmy (+1) +3 do taktyki (+1)
Wymagania: Zwinność: 34 Poziom: 16
Szturmowa Maska Zamknij
Wartość: 13 515 Ochrona: 15 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 93 Poziom: 53
Dobra Maska Wampirów Zamknij
Wartość: 18 126 Ochrona: 17 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+2.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 93 Poziom: 53
Dobry Świetlisty Zamknięty hełm Oporu Zamknij
Wartość: 34 700 Ochrona: 26 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia -5 do sprytu +12 do ochrony (+4)
Wymagania: Siła: 113 Poziom: 63
Wyjątkowy Powstańczy Rzymski hełm Amazonek Zamknij
Wartość: 38 782 Ochrona: 23 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+7 do sprytu (+1) +6 do charyzmy (+1) +8 do zwinności (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 98 Poziom: 54
Mroźna Misiurka Taktyki Zamknij
Wartość: 28 560 Ochrona: 21 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię wody (+1%) +20 do obrażeń od magii wody (+5) +6 do taktyki (+1)
Wymagania: Zwinność: 122 Poziom: 70
Wyjątkowa Żywotna Łebka Lewitacji Zamknij
Wartość: 39 841 Ochrona: 22 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+6 do zwinności (+1) +11 do żywotności (+1) +11% szans na unik (+1%)
Wymagania: Zwinność: 107 Poziom: 62
Muszkieterski Szyszak Kreatywności Zamknij
Wartość: 21 802 Ochrona: 13 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +4 do taktyki (+1) +2 do inteligencji (+1)
Wymagania: Zwinność: 81 Poziom: 45
Dobry Wampiryczny Garnczkowy hełm Rusałek Zamknij
Wartość: 50 479 Ochrona: 36 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +20% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 152 Poziom: 82
----------------------------------------------------------------------------- SPODNIE:
Dobre Sowie Warstwowe bigwanty Wampirów Zamknij
Wartość: 35 969 Ochrona: 18 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+7 do wiedzy (+1) +4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 58
Dobre Powstańcze Warstwowe bigwanty Żywotności Zamknij
Wartość: 32 071 Ochrona: 18 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1) +8 do charyzmy (+1) +15 do żywotności (+1)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 58
Wampiryczne Warstwowe bigwanty Charyzmy Zamknij
Wartość: 28 211 Ochrona: 16 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +5 do charyzmy (+1)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 58
Karłowate Warstwowe bigwanty Zwinności Zamknij
Wartość: 25 241 Ochrona: 16 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
-3 do siły +9 do charyzmy (+1) +5 do zwinności (+1) +5 do zwinności (+1)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 58
Dobre Życiodajne Kryształowe bigwanty Skrytości Zamknij
Wartość: 25 712 Ochrona: 35 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+6% szybkości regeneracji życia (+1%) +14% szans na udany atak (+1%)
Wymagania: Zwinność: 174 Poziom: 93
Dobre Muszkieterskie Płytowe nagolenniki Zamknij
Wartość: 19 699 Ochrona: 21 Typ: Spodnie (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 103 Poziom: 54
Wyjątkowe Niszczycielskie Płytowe nagolenniki Zamknij
Wartość: 24 192 Ochrona: 23 Typ: Spodnie (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 103 Poziom: 54
Szturmowe Jedwabne szarawary Zamknij
Wartość: 16 320 Ochrona: 13 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 92 Inteligencja: 115 Poziom: 60
Warstwowe bigwanty Amazonek Zamknij
Wartość: 17 632 Ochrona: 16 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1) +6 do taktyki (+1)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 58
Solidne Płytowe bigwanty Wody Zamknij
Wartość: 33 792 Ochrona: 37 Typ: Spodnie (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+15 do ochrony (+3) +9% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 174 Poziom: 88
----------------------------------------------------------------------------- BUTY:
Wyjątkowe Przebiegłe Trzewiki Wolności Zamknij
Wartość: 40 483 Ochrona: 19 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+13 do sprytu (+1) +4 do charyzmy (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 134 Poziom: 81
Wyjątkowe Życiodajne Wysokie skórzane buty Wampirów Zamknij
Wartość: 20 077 Ochrona: 9 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+6% szybkości regeneracji życia (+1%) +3.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 61 Poziom: 37
Wampiryczne Kościane buty Opatów Zamknij
Wartość: 38 953 Ochrona: 10 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +19% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Zwinność: 106 Poziom: 67
Dobre Wampiryczne Trzewiki Zamknij
Wartość: 31 395 Ochrona: 17 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Siła: 134 Poziom: 81
Wzmocnione wojenne buty Wampirów Zamknij
Wartość: 22 287 Ochrona: 12 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Siła: 111 Poziom: 69
Powstańcze Kościane buty Burzy Zamknij
Wartość: 32 803 Ochrona: 10 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+11 do sprytu (+1) +8 do charyzmy (+1) +25 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Zwinność: 106 Poziom: 67
Wyjątkowe Szturmowe Kościane buty Zwinności Zamknij
Wartość: 43 373 Ochrona: 12 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +7 do zwinności (+1)
Wymagania: Zwinność: 106 Poziom: 67
Dobre Bermudzkie Kryształowe buty Zamknij
Wartość: 24 480 Ochrona: 13 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+8% szans na unik (+1%) -5% szans na udany atak
Wymagania: Zwinność: 128 Poziom: 80
Dobre Błotne Kościane buty Oświecenia Zamknij
Wartość: 32 529 Ochrona: 11 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię ziemi (+1%) +15 obrażeń od magii ziemi (+5) +11 do wiedzy (+1)
Wymagania: Zwinność: 106 Poziom: 67
Dobre Wampiryczne Husarskie buty Zamknij
Wartość: 37 984 Ochrona: 18 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 163 Poziom: 98
Wyjątkowe Trzewiki Chwały Zamknij
Wartość: 38 556 Ochrona: 19 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 134 Poziom: 81
----------------------------------------------------------------------------- PASY:
Dobre Kwieciste Aksamitne mawashi Wampirów Zamknij
Wartość: 32 781 Ochrona: 11 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+7 do charyzmy (+1) +8% do odporności na magię ziemi (+1%) +3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Wiedza: 123 Inteligencja: 154 Poziom: 79
Dobry Stabilny Skrytobójczy pas Burzy Zamknij
Wartość: 29 352 Ochrona: 20 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię powietrza (+1%) +45 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Zwinność: 170 Poziom: 98
Dobre Niszczycielskie Jedwabne obi Zamknij
Wartość: 30 576 Ochrona: 15 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 161 Inteligencja: 201 Poziom: 98
Szturmowe Haidate Zamknij
Wartość: 19 006 Ochrona: 19 Typ: Pas (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 152 Poziom: 86
Zdrowotna Złotogłowiowa szarfa Wampirów Zamknij
Wartość: 28 553 Ochrona: 8 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+7 do żywotności (+1) +3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Wiedza: 105 Inteligencja: 131 Poziom: 68
|