Szklana kolczuga Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 35 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia +14 do odporności na magię wody +14 do odporności na magię ziemi +14 do odporności na magię powietrza +14 do odporności na magię ciała +14 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia +7% do PŻ
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 41
****************************** Jadowite karwasze Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 14 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń obrażenia od magii zredukowane o 8%
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 38
****************************** Zaklęty pas Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 8 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+9% szans na udany atak 15% szybsze ataki +10 do zwinności
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 43
****************************** Strzeleckie bransolety Hildry Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 26 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę +8% do obrażeń +18 do celności
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 78
****************************** Ognisty talizman Gudrun Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze +8 do ochrony
Wymagania: Poziom: 43
****************************** Zaczarowany pas Thrudy Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 18 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+12% szans na udany atak 20% szybsze ataki +15 do zwinności
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 81
****************************** Plomienny wisior Hildry Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+80 obrażeń od ognia każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze +16 do ochrony
Wymagania: Poziom: 75
****************************** Różdżka Ciała X 2 Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 79-101 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ciała +6 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 76 Inteligencja: 79 Poziom: 39
****************************** Różdżka Ziemi Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 75-95 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ziemi +4 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 73 Inteligencja: 75 Poziom: 36
****************************** Różdżka Powietrza Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 77-99 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii powietrza +5 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 74 Inteligencja: 77
****************************** Różdżka Oczyszczenia Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 90-109 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20% zwiększone działanie magii wody i ciała +8 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 90 Inteligencja: 90 Poziom: 45 ****************************** ******************************
|