Płomienny Ryngraf Ziemi Zamknij Poziom ulepszenia: 10
Wartość: 47 328 Typ: Amulet
+18% zwiększone działanie magii ognia (+1%) +15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Poziom: 87
Solidny Sygnet Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 51 000 Typ: Pierścień
+18 do ochrony (+3) +6 do charyzmy (+1) +5 do inteligencji (+1)
Wymagania: Poziom: 100
Kruczy Pierścień Stratega Zamknij
Wartość: 41 480 Typ: Pierścień
+7 do inteligencji (+1) +1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania: Poziom: 61
Inkrustowany Amulet Stratega Zamknij
Wartość: 36 480 Typ: Amulet
+18% do odporności na magię ducha (+1%) +1.8 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania: Poziom: 76
Tęczowy Ryngraf Żywotności Zamknij
Wartość: 55 488 Typ: Amulet
+3 do szczęścia +21 do żywotności (+1)
Wymagania: Poziom: 102
Wyjątkowe Wodoszczelne Kryształowe bigwanty Koncentracji Zamknij
Wartość: 47 496 Ochrona: 38 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię wody (+1%) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 174 Poziom: 93
Wyjątkowa Wojenna maska Chwały Zamknij
Wartość: 31 499 Ochrona: 27 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 131 Poziom: 75
Dobre Szturmowe Czarnoksięskie sandały Ziemi Zamknij
Wartość: 44 390 Ochrona: 10 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Wiedza: 126 Inteligencja: 157 Poziom: 80
Wyjątkowy Szybki Sejmitar Wampirów Zamknij
Wartość: 27 706 Obrażenia: 112-132 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-9% do czasu ataku (1%) +3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Siła: 118 Zwinność: 78 Taktyka: 117 Poziom: 62
Wyjątkowy Niszczycielski Strzelecki łuk Ziemi Zamknij
Wartość: 68 096 Obrażenia: 315-348 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +9% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Zwinność: 158 Celność: 158 Poziom: 80
Zdrowotny Sygnet Chwały Zamknij
Wartość: 56 440 Typ: Pierścień
+9 do żywotności (+1) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Poziom: 83
Wyjątkowy Niezwyciężony Myśliwski łuk Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 25 775 Obrażenia: 123-144 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie +4 do zwinności (+1) +2 do charyzmy (+1) +2 do inteligencji (+1)
Wymagania: Zwinność: 63 Celność: 63 Poziom: 30
Wyjątkowe Magiczne Husarskie buty Orlego Oka Zamknij
Wartość: 55 977 Ochrona: 20 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+15% regeneracji many (+1%) +9 do celności (+1)
Wymagania: Zwinność: 163 Poziom: 98
Wodoszczelny Ryngraf Okiełznania Zamknij
Wartość: 44 688 Typ: Amulet
+17% do odporności na magię wody (+1%) 1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)
Wymagania: Poziom: 98
Barbarzyński Wisior Błyskawic Zamknij
Wartość: 40 392 Typ: Amulet
-6 do taktyki -6 do sprytu +14 do siły (+1) +24 do żywotności (+1) +30 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Poziom: 99
Dobry Pozłacany Kompozytowy łuk Plagi Zamknij
Wartość: 64 496 Obrażenia: 382-456 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+9% do odporności na magię ducha (+1%) +35 obrażeń od magii ducha (+5) +40 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Zwinność: 213 Celność: 212 Poziom: 104
Dobry Szturmowy Garnczkowy hełm Zamknij
Wartość: 25 092 Ochrona: 36 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 152 Poziom: 82
Dobre Niszczycielskie Aksamitne mawashi Zamknij
Wartość: 24 648 Ochrona: 11 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 123 Inteligencja: 154 Poziom: 79
Dobry Żywotny Krzyżowy hełm Celności Zamknij
Wartość: 56 505 Ochrona: 55 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+9 do zwinności (+1) +13 do żywotności (+1) +10 do celności (+1)
Wymagania: Siła: 213 Poziom: 109
Botaniczny Naszyjnik Wampirów Zamknij
Wartość: 41 496 Typ: Amulet
+15% do odporności na magię ziemi (+1%) +3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Poziom: 91
Dobry Sprytny Kryształowy napierśnik Celności Zamknij
Wartość: 45 696 Ochrona: 78 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+7 do sprytu (+1) +7 do taktyki (+1) +9 do celności (+1)
Wymagania: Siła: 146 Poziom: 70
Świetlisty Amulet Ognia Zamknij
Wartość: 53 568 Typ: Amulet
+4 do szczęścia -5 do sprytu +9% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania: Poziom: 93
Dobre Więzienne Pancerne nagolenniki Oporu Zamknij
Wartość: 34 761 Ochrona: 30 Typ: Spodnie (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1) +6 do taktyki (+1) -7 do charyzmy +12 do ochrony (+4)
Wymagania: Siła: 135 Poziom: 71
Dobry Sowi Jatagan Wampirów Zamknij
Wartość: 46 512 Obrażenia: 200-242 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+11 do wiedzy (+1) +2.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Siła: 203 Zwinność: 135 Taktyka: 203 Poziom: 100
Wyjątkowy Niszczycielski Kindżał Twardości Zamknij
Wartość: 30 240 Obrażenia: 146-164 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +20 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 144 Zwinność: 96 Taktyka: 144 Poziom: 75
Wampiryczna Misiurka Oświecenia Zamknij
Wartość: 27 930 Ochrona: 21 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +12 do wiedzy (+1)
Wymagania: Zwinność: 122 Poziom: 70
Wyjątkowy Niszczycielski Kindżał Twardości Zamknij
Wartość: 30 240 Obrażenia: 146-164 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +20 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 144 Zwinność: 96 Taktyka: 144 Poziom: 75
Sygnet Strzelca Zamknij
Wartość: 28 500 Typ: Pierścień
+8 do celności (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 95
Szturmowy Krzyżowy hełm Kreatywności Zamknij
Wartość: 47 251 Ochrona: 50 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +7 do taktyki (+1) +6 do inteligencji (+1)
Wymagania: Siła: 213 Poziom: 109
Wyjątkowe Barbarzyńskie Jedwabne szarawary Lewitacji Zamknij
Wartość: 38 841 Ochrona: 15 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
-4 do taktyki -4 do sprytu +9 do siły (+1) +13 do żywotności (+1) +8% szans na unik (+1%)
Wymagania: Wiedza: 92 Inteligencja: 115 Poziom: 60
Wyjątkowy Niszczycielski Czekan Wiedzy Zamknij
Wartość: 32 704 Obrażenia: 133-158 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +4 do wiedzy (+1)
Wymagania: Siła: 147 Zwinność: 75 Taktyka: 125 Poziom: 73
Dobra Wampiryczna Kościana zbroja Księżyca Zamknij
Wartość: 92 750 Ochrona: 124 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +10% do odporności na każdą magię (+1%)
Wymagania: Zwinność: 232 Poziom: 113
Wyjątkowe Więzienne Kryształowe pazury Mnichów Zamknij
Wartość: 35 078 Obrażenia: 170-200 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+11 do sprytu (+1) +8 do taktyki (+1) -9 do charyzmy +8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Siła: 156 Zwinność: 133 Taktyka: 181 Poziom: 87
Smoczy Kindżał Berserkera Zamknij
Wartość: 34 200 Obrażenia: 122-140 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+11 do siły (+1) +25 obrażeń od magii ognia (+5) Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni -30% do ochrony i odporności na magię właściciela
Wymagania: Siła: 144 Zwinność: 96 Taktyka: 144 Poziom: 75
Nordycka Złotogłowiowa szarfa Wampirów Zamknij
Wartość: 28 553 Ochrona: 8 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię powietrza (+1%) +20 do obrażeń od magii powietrza (+5) +3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Wiedza: 105 Inteligencja: 131 Poziom: 68
|