Może coś się komuś przyda:
1. Dobre Demoniczne Ninja-to Duszy Poziom ulepszenia: 9
Wartość: 25 194 Obrażenia: 214-255 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+24 obrażeń od magii ognia (+4) +24 obrażeń od magii ziemi (+4) +25 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania: Siła: 142 Zwinność: 121 Taktyka: 165 Poziom: 81 ---------------------------------------- 2. Dobry Szturmowy Kryształowy napierśnik Tytanów
Wartość: 54 264 Ochrona: 78 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia +12 do odporności na magię wody +12 do odporności na magię ziemi +12 do odporności na magię powietrza +12 do odporności na magię ciała +12 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +165 do punktów życia (+15) -10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych
Wymagania: Siła: 146 Poziom: 70 ------------------------------------------ 3. Wyjątkowy Krwawy Kindżał Apokalipsy Poziom ulepszenia: 3
Wartość: 35 280 Obrażenia: 154-173 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+117 do punktów życia (+13) +20 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania: Siła: 144 Zwinność: 96 Taktyka: 144 Poziom: 75 ------------------------------------------- 4. Wyjątkowe Krwawe Kryształowe pazury Mnichów
Wartość: 32 739 Obrażenia: 170-200 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+143 do punktów życia (+13) +8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Siła: 156 Zwinność: 133 Taktyka: 181 Poziom: 87 --------------------------------------------- 5. Niedźwiedzie Jedwabne szarawary Wampirów
Wartość: 31 008 Ochrona: 13 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ciała (+1%) +15 do obrażeń od magii ciała (+5) +3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Wiedza: 92 Inteligencja: 115 Poziom: 60 ---------------------------------- 6. Wyjątkowe Alchemiczne Kryształowe buty Uczciwości
Wartość: 65 116 Ochrona: 14 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na każdą magię (+1%) +11 do charyzmy (+1) +3 do szczęścia
Wymagania: Zwinność: 128 Poziom: 80 ------------------------------------------ 7. Wyjątkowa Szturmowa Czarnoksięska aksamitna hakama Lekkości
Wartość: 47 066 Ochrona: 34 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) -3 do siły -12% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania: Wiedza: 170 Inteligencja: 212 Poziom: 103 ---------------------------------------------- 8. Dobry Morski Nóż kukri Chwały Zamknij
Wartość: 50 428 Obrażenia: 197-246 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+14% zwiększone działanie magii wody (+1%) +36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 189 Zwinność: 161 Taktyka: 219 Poziom: 103 ------------------------------------------------ 9. Różdżka Piromancji Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 125-172 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ziemi i ognia +12 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 122 Inteligencja: 122 Poziom: 62 ------------------------------------------------- 10. Różdżka Ascezy Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 143-192 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała +14 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 139 Inteligencja: 139 Poziom: 70 ----------------------------------------------- 11. Różdżka Ziemi Zamknij Artefakt
Wartość: 0 Obrażenia: 75-95 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ziemi +4 do inteligencji
Wymagania: Wiedza: 73 Inteligencja: 75 Poziom: 36
|