Kruczy Sygnet Regeneracji Poziom ulepszenia: 5
Wartość: 33 796 Typ: Pierścień
+12 do inteligencji (+1) +7% do regeneracji życia i many
Wymagania: Poziom: 71
====================================================================
Pierścień Doświadczenia Poziom ulepszenia: 1
Wartość: 29 600 Typ: Pierścień
+2.31% punktów doświadczenia w walce (+0.33%)
Wymagania: Poziom: 74
====================================================================
Gwiezdny Sygnet Szpiega
Wartość: 43 200 Typ: Pierścień
+80 punktów many (+10) +2 do szczęścia +7 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Poziom: 72
====================================================================
Tęczowy Naszyjnik Mnichów
Wartość: 44 608 Typ: Amulet
+3 do szczęścia +9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Poziom: 82
====================================================================
Dobra Muszkieterska Guślarska aksamitna hakama Wampirów Poziom ulepszenia: 8
Wartość: 50 597 Ochrona: 19 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+13 do zwinności (+1) +51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Wiedza: 113 Inteligencja: 141 Poziom: 73
====================================================================
Płomienna Kolczasta maczuga Ifrytów
Wartość: 19 890 Obrażenia: 94-123 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%) +20% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania: Siła: 129 Zwinność: 66 Taktyka: 111 Poziom: 65
====================================================================
Wytrzymały Talizman Opatów
Wartość: 35 856 Typ: Amulet
+9 do ochrony (+3) +20% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Poziom: 83
====================================================================
Więzienny Naszyjnik Sprytu
Wartość: 45 120 Typ: Amulet
+11 do sprytu (+1) +9 do taktyki (+1) -9 do charyzmy +6 do sprytu (+1)
Wymagania: Poziom: 94
====================================================================
Szturmowa Guślarska jedwabna hakama Błyskotliwosci
Wartość: 54 563 Ochrona: 34 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +7 do charyzmy (+1) +4 do inteligencji (+1)
Wymagania: Wiedza: 198 Inteligencja: 247 Poziom: 118
====================================================================
Dobre Kościelne Jedwabne obi Ognia
Wartość: 41 583 Ochrona: 15 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+16% zwiększone działanie magii ducha (+1%) +10% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania: Wiedza: 161 Inteligencja: 201 Poziom: 98
====================================================================
Demoniczny Naszyjnik Szpiega
Wartość: 46 980 Typ: Amulet
+28 obrażeń od magii ognia (+4) +24 obrażeń od magii ziemi (+4) +8 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Poziom: 87
====================================================================
Wyj±tkowa ¦wietlista Kryształowa różdżka Piekieł
Wartość: 53 827 Obrażenia: 184-224 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+4 do szczęścia -5 do sprytu +40 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania: Wiedza: 147 Inteligencja: 184 Poziom: 89
====================================================================
Błotny Naszyjnik Amazonek
Wartość: 65 246 Typ: Amulet
+7% do odporności na magię ziemi (+1%) +40 obrażeń od magii ziemi (+5) +11 do zwinności (+1) +6 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 101
====================================================================
Pokutny Sygnet Plagi
Wartość: 57 120 Typ: Pierścień
+14% zwiększone działanie magii ciała (+1%) +40 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Poziom: 105
====================================================================
Wyj±tkowy Barbarzyński Złoty kostur Biskupów
Wartość: 61 118 Obrażenia: 256-316 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
-6 do taktyki -6 do sprytu +14 do siły (+1) +24 do żywotności (+1) +7% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania: Wiedza: 183 Inteligencja: 229 Poziom: 107
====================================================================
Wyj±tkowy Kiścień Stratega
Wartość: 29 959 Obrażenia: 254-306 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania: Siła: 230 Zwinność: 117 Taktyka: 197 Poziom: 107
====================================================================
Naszyjnik Ghobów
Wartość: 34 200 Typ: Amulet
+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Poziom: 95
====================================================================
Nordycki Wisior Ifrytów
Wartość: 53 244 Typ: Amulet
+12% do odporności na magię powietrza (+1%) +30 do obrażeń od magii powietrza (+5) +18% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania: Poziom: 87
====================================================================
Dobra L±dowa Karabela Ghobów
Wartość: 53 758 Obrażenia: 306-355 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +17% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Siła: 252 Zwinność: 168 Taktyka: 251 Poziom: 122
====================================================================
Dobry Ognisty Guślarski złotogłowiowy kapelusz Zwycięstwa
Wartość: 48 195 Ochrona: 32 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię ognia (+1%) +35 obrażeń od magii ognia (+5) +9 do charyzmy (+1) +35 do obrażeń (+5)
Wymagania: Wiedza: 174 Inteligencja: 217 Poziom: 105
====================================================================
¦wietlisty Pierścień
Wartość: 36 720 Typ: Pierścień
+4 do szczęścia -5 do sprytu
Wymagania: Poziom: 102
====================================================================
Bojowa Kryształowa zbroja Lewitacji
Wartość: 77 520 Ochrona: 124 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
regeneracja 3% punktów życia na turę (bez dodatków działajacych tylko w walce) +9% szans na unik (+1%)
Wymagania: Zwinność: 248 Poziom: 120
====================================================================
Wyj±tkowy Kryształowy diadem Wampirów
Wartość: 45 087 Ochrona: 38 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Wiedza: 189 Inteligencja: 236 Poziom: 113
====================================================================
Dobry Koncerz Wampirów
Wartość: 29 548 Obrażenia: 243-286 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Siła: 221 Zwinność: 148 Taktyka: 221 Poziom: 108
====================================================================
Pokutny Krzyżowy hełm Mnichów
Wartość: 44 472 Ochrona: 50 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+13% zwiększone działanie magii ciała (+1%) +10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Siła: 213 Poziom: 109
====================================================================
Solidne Wysokie kościane buty Błyskotliwosci
Wartość: 51 586 Ochrona: 21 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+27 do ochrony (+3) +7 do charyzmy (+1) +7 do inteligencji (+1)
Wymagania: Zwinność: 203 Poziom: 119
====================================================================
Wyj±tkowy Krwawy Bułat Chwały
Wartość: 54 096 Obrażenia: 308-345 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+182 do punktów życia (+13) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 237 Zwinność: 158 Taktyka: 236 Poziom: 115
====================================================================
|