Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Więzienne Sai Ciała
Wartość: 20 304
Obrażenia: 162-195
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+13 do sprytu (+1)
+9 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+35 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Siła: 170
Zwinność: 145
Taktyka: 197
Poziom: 94
====================================================================
Dobry Płomienny Pałasz Charyzmy
Wartość: 26 634
Obrażenia: 110-131
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+4 do charyzmy (+1)
Wymagania:
Siła: 129
Zwinność: 86
Taktyka: 129
Poziom: 68
====================================================================
Dobra Karłowata Jambija Błyskotliwosci
Wartość: 26 218
Obrażenia: 102-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
-3 do siły
+8 do charyzmy (+1)
+7 do zwinności (+1)
+3 do charyzmy (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63
====================================================================
Maczeta Kardynałów
Wartość: 20 304
Obrażenia: 169-204
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+19% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 189
Zwinność: 126
Taktyka: 188
Poziom: 94
====================================================================
Dobre Błotne Ninja-to Mnichów
Wartość: 31 726
Obrażenia: 134-161
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+8% do odporności na magię ziemi (+1%)
+25 obrażeń od magii ziemi (+5)
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Siła: 142
Zwinność: 121
Taktyka: 165
Poziom: 81
====================================================================
Sowi Strzelecki łuk Ciała
Wartość: 31 008
Obrażenia: 263-296
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+11 do wiedzy (+1)
+25 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Zwinność: 158
Celność: 158
Poziom: 80
====================================================================
Kościelna Partyzana
Wartość: 27 234
Obrażenia: 226-301
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+15% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 204
Zwinność: 114
Taktyka: 158
Poziom: 89
====================================================================
Dobry Niezwyciężony Jednoręczny topór Szpiega
Wartość: 17 100
Obrażenia: 81-97
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+4 do zwinności (+1)
+4 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 101
Zwinność: 51
Taktyka: 86
Poziom: 50
====================================================================
Wyj±tkowy Magiczny Wielki bojowy topór Biskupów
Wartość: 37 273
Obrażenia: 217-307
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+15% regeneracji many (+1%)
+7% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 183
Zwinność: 94
Taktyka: 140
Poziom: 80
====================================================================
Dobra Pozłacana Jambija Biskupów
Wartość: 24 675
Obrażenia: 102-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+20 obrażeń od magii ducha (+5)
+9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63
====================================================================
jutro koło południa idzie na przemiał
Offline