ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-02-22 15:26:46

Lamasu

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 56
Punktów :   

Czyszczenie zbrojowni.

Wyj±tkowy Szturmowy Asymetryczny łuk Regeneracji

Wartość: 46 214
Obrażenia: 274-309
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5% do regeneracji życia i many

Wymagania:
Zwinność: 141
Celność: 141
Poziom: 73


====================================================================

Dobre Stabilne Husarskie buty Gigantów

Wartość: 43 182
Ochrona: 18
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię powietrza (+1%)
+30 do ochrony (+6)

Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98


====================================================================

Wyj±tkowy Posrebrzany Skrytobójczy pas Koncentracji

Wartość: 40 666
Ochrona: 22
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię ciała (+1%)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 170
Poziom: 98


====================================================================

Muszkieterski Sygnet

Wartość: 28 120
Typ: Pierścień

+4 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Poziom: 74


====================================================================

Niezwyciężony Talizman Słońca

Wartość: 46 930
Typ: Amulet

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+7 do zwinności (+1)
+16% do odporności na każd± magię (+1%)

Wymagania:
Poziom: 65


====================================================================

Dobra Cesarska Kościana różdżka Ciała

Wartość: 21 664
Obrażenia: 103-128
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+8 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+15 obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Wiedza: 94
Inteligencja: 117
Poziom: 59


====================================================================

Życiodajny Złoty łuk Strzelca

Wartość: 30 780
Obrażenia: 298-330
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+5% szybkości regeneracji życia (+1%)
+8 do celności (+1)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 180
Celność: 180
Poziom: 90


====================================================================

Dobry Wampiryczny Miecz naramienny Rusałek

Wartość: 48 755
Obrażenia: 187-229
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+17% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 180
Zwinność: 154
Taktyka: 208
Poziom: 99


====================================================================

Wyj±tkowy Pozłacany Kamienny sansetsukon Twardości

Wartość: 35 271
Obrażenia: 272-377
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+11% do odporności na magię ducha (+1%)
+40 obrażeń od magii ducha (+5)
+30 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 225
Zwinność: 115
Taktyka: 172
Poziom: 95


====================================================================

Dobry NiedĽwiedzi Wielki bojowy topór Piekieł

Wartość: 33 945
Obrażenia: 199-289
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+10% do odporności na magię ciała (+1%)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)
+30 obrażeń od magii ognia (+5)

Wymagania:
Siła: 183
Zwinność: 94
Taktyka: 140
Poziom: 80


====================================================================

Dobry Niezwyciężony Jednoręczny topór Szpiega

Wartość: 17 100
Obrażenia: 81-97
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+4 do zwinności (+1)
+4 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Siła: 101
Zwinność: 51
Taktyka: 86
Poziom: 50


====================================================================

Dobre Błotne Ninja-to Mnichów

Wartość: 31 726
Obrażenia: 134-161
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+8% do odporności na magię ziemi (+1%)
+25 obrażeń od magii ziemi (+5)
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Siła: 142
Zwinność: 121
Taktyka: 165
Poziom: 81


====================================================================

Wyj±tkowy ¦wietlisty Kryształowy kirys

Wartość: 32 760
Ochrona: 79
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+11 do odporności na magię ognia
+11 do odporności na magię wody
+11 do odporności na magię ziemi
+11 do odporności na magię powietrza
+11 do odporności na magię ciała
+11 do odporności na magię ducha

+4 do szczęścia
-5 do sprytu

Wymagania:
Siła: 135
Poziom: 65


====================================================================

NiedĽwiedzia Złotogłowiowa szarfa Żywotności

Wartość: 24 044
Ochrona: 8
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+10% do odporności na magię ciała (+1%)
+20 do obrażeń od magii ciała (+5)
+17 do żywotności (+1)

Wymagania:
Wiedza: 105
Inteligencja: 131
Poziom: 68


====================================================================

¦wietlisty Poleaxe Zwinności

Wartość: 37 324
Obrażenia: 159-229
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

+4 do szczęścia
-5 do sprytu
+5 do zwinności (+1)

Wymagania:
Siła: 158
Zwinność: 89
Taktyka: 123
Poziom: 72


====================================================================

Dobry Czekan Zwycięstwa

Wartość: 13 140
Obrażenia: 122-147
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+7 do charyzmy (+1)
+25 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Siła: 147
Zwinność: 75
Taktyka: 125
Poziom: 73


====================================================================

Dobra Życiodajna Kryształowa dmuchawka Wiedzy

Wartość: 26 265
Obrażenia: 191-234
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+5% szybkości regeneracji życia (+1%)
+9 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Zwinność: 116
Celność: 116
Poziom: 60


====================================================================

Sowi Talizman Szpiega

Wartość: 35 700
Typ: Amulet

+9 do wiedzy (+1)
+6 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Poziom: 70


====================================================================

Dobra Karłowata Jambija Błyskotliwosci

Wartość: 26 218
Obrażenia: 102-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

-3 do siły
+8 do charyzmy (+1)
+7 do zwinności (+1)
+3 do charyzmy (+1)
+4 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63


====================================================================

Błotny Talizman Wolności

Wartość: 33 320
Typ: Amulet

+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+25 obrażeń od magii ziemi (+5)
+4 do charyzmy (+1)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Poziom: 70


====================================================================

Dobry Stały Kryształowy napierśnik Ziemi

Wartość: 32 256
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+19% do odporności na magię ognia (+1%)
+9% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Siła: 146
Poziom: 70


====================================================================

Dobre Wytrzymałe Kościane buty Szpiega

Wartość: 24 602
Ochrona: 11
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+6 do ochrony (+3)
+6 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67


====================================================================

Dobra Pozłacana Jambija Biskupów

Wartość: 24 675
Obrażenia: 102-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+20 obrażeń od magii ducha (+5)
+9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63


====================================================================

Dobre Bermudzkie Szpony Błyskawic

Wartość: 22 680
Obrażenia: 164-201
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna

+11% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)

Wymagania:
Siła: 149
Zwinność: 80
Taktyka: 140
Poziom: 70


====================================================================

Wyj±tkowy Tęczowy Asymetryczny łuk Krwi

Wartość: 56 118
Obrażenia: 274-309
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+3 do szczęścia
+5% szans na krytyczne trafienie

Wymagania:
Zwinność: 141
Celność: 141
Poziom: 73


====================================================================

Wyj±tkowe Zdrowotne Domaru Żywotności

Wartość: 65 497
Ochrona: 115
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+10 do żywotności (+1)
+20 do żywotności (+1)

Wymagania:
Siła: 186
Poziom: 86


====================================================================

Wyj±tkowy Sprytny Kadar

Wartość: 14 280
Obrażenia: 92-104
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+4 do sprytu (+1)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50


====================================================================

Dobre L±dowe Sai Ognia

Wartość: 36 817
Obrażenia: 178-211
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+9% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Siła: 170
Zwinność: 145
Taktyka: 197
Poziom: 94


====================================================================

Życiodajne Wakizashi Inteligencji

Wartość: 12 441
Obrażenia: 80-93
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+6% szybkości regeneracji życia (+1%)
+8 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Siła: 93
Zwinność: 79
Taktyka: 108
Poziom: 54


====================================================================

Płomienne Tanto Zwycięstwa

Wartość: 21 726
Obrażenia: 99-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+7 do charyzmy (+1)
+20 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Siła: 122
Zwinność: 104
Taktyka: 142
Poziom: 71


====================================================================

Wyj±tkowy Płomienny Złoty łuk Uczciwości

Wartość: 73 256
Obrażenia: 358-390
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+12 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia

Wymagania:
Zwinność: 180
Celność: 180
Poziom: 90


====================================================================

Ostatnio edytowany przez Lamasu (2009-02-22 18:15:27)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą