ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-03-14 00:37:22

malinowynos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 28
Punktów :   

Helmy

Inkrustowany Psi pysk Taktyki    Zamknij

Wartość: 21 024
Ochrona: 28
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię ducha (+1%)
+9 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 133
Poziom: 73

Dobra Niedźwiedzia Łebka Zwycięstwa    Zamknij

Wartość: 28 458
Ochrona: 20
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+8% do odporności na magię ciała (+1%)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)
+6 do charyzmy (+1)
+15 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62

Dobry Morski Czarnoksięski aksamitny kapelusz Olimpu    Zamknij

Wartość: 47 124
Ochrona: 20
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+16% zwiększone działanie magii wody (+1%)
+8 do wiedzy (+1)
+7 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Wiedza: 120
Inteligencja: 150
Poziom: 77

Orla Misiurka Żywotności    Zamknij

Wartość: 28 560
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+7 do taktyki (+1)
+16 do żywotności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70

Szturmowy Garnczkowy hełm Oświecenia    Zamknij

Wartość: 29 273
Ochrona: 33
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+10 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82

Ostatnio edytowany przez malinowynos (2009-03-15 22:57:45)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą