Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Użytkownik
Inkrustowany Psi pysk Taktyki Zamknij
Wartość: 21 024
Ochrona: 28
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię ducha (+1%)
+9 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 133
Poziom: 73
Dobra Niedźwiedzia Łebka Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 28 458
Ochrona: 20
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+8% do odporności na magię ciała (+1%)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)
+6 do charyzmy (+1)
+15 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62
Dobry Morski Czarnoksięski aksamitny kapelusz Olimpu Zamknij
Wartość: 47 124
Ochrona: 20
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+16% zwiększone działanie magii wody (+1%)
+8 do wiedzy (+1)
+7 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 120
Inteligencja: 150
Poziom: 77
Orla Misiurka Żywotności Zamknij
Wartość: 28 560
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+7 do taktyki (+1)
+16 do żywotności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70
Szturmowy Garnczkowy hełm Oświecenia Zamknij
Wartość: 29 273
Ochrona: 33
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+10 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82
Ostatnio edytowany przez malinowynos (2009-03-15 22:57:45)
Offline