ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-03-14 00:43:23

malinowynos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 28
Punktów :   

Pancerze

Dobry Mroźny Bechter Lewitacji    Zamknij

Wartość: 59 649
Ochrona: 84
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+9% do odporności na magię wody (+1%)
+30 do obrażeń od magii wody (+5)
+8% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 168
Poziom: 86

Jedwabna opończa Chwały    Zamknij

Wartość: 28 000
Ochrona: 43
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+23 do odporności na magię ognia
+23 do odporności na magię wody
+23 do odporności na magię ziemi
+23 do odporności na magię powietrza
+23 do odporności na magię ciała
+23 do odporności na magię ducha

+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70

Wyjątkowa Nordycka Ćwiekowana skórzana zbroja Kardynałów    Zamknij

Wartość: 64 260
Ochrona: 74
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+7% do odporności na magię powietrza (+1%)
+25 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+15% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 144
Poziom: 75

Wyjątkowy Szturmowy Husarski kirys Szpiega    Zamknij

Wartość: 39 983
Ochrona: 62
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+6 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56

Dobre Orle Tanko Koncentracji    Zamknij

Wartość: 58 140
Ochrona: 86
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+6 do taktyki (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 158
Poziom: 75

Stały Chitynowy napierśnik Chwały    Zamknij

Wartość: 29 760
Ochrona: 62
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+18% do odporności na magię ognia (+1%)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 130
Poziom: 62

Dobre Więzienne Oyoroi Burzy    Zamknij

Wartość: 54 720
Ochrona: 121
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+12 do sprytu (+1)
+6 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+40 obrażeń od magii powietrza (+5)

Wymagania:
Siła: 210
Poziom: 95

Dobra Przebiegła Warstwowa skórzana zbroja Zaświatów    Zamknij

Wartość: 46 656
Ochrona: 77
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+11 do sprytu (+1)
+35 obrażeń od magii ducha (+5)

Wymagania:
Zwinność: 157
Poziom: 81

Dobra Ognista Jedwabna tunika Granitu    Zamknij

Wartość: 30 028
Ochrona: 29
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+15 do odporności na magię ognia
+15 do odporności na magię wody
+15 do odporności na magię ziemi
+15 do odporności na magię powietrza
+15 do odporności na magię ciała
+15 do odporności na magię ducha

+9% do odporności na magię ognia (+1%)
+10 obrażeń od magii ognia (+5)
+15 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Wiedza: 72
Inteligencja: 90
Poziom: 46

Dobra Muszkieterska Aksamitna toga Wolności    Zamknij

Wartość: 41 496
Ochrona: 43
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+22 do odporności na magię ognia
+22 do odporności na magię wody
+22 do odporności na magię ziemi
+22 do odporności na magię powietrza
+22 do odporności na magię ciała
+22 do odporności na magię ducha

+4 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+3 do charyzmy (+1)
+3 do taktyki (+1)

Wymagania:
Wiedza: 99
Inteligencja: 124
Poziom: 65

Karłowaty Płytowy napierśnik Koncentracji    Zamknij

Wartość: 32 300
Ochrona: 46
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

-3 do siły
+8 do charyzmy (+1)
+5 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 106
Poziom: 50

Ostatnio edytowany przez malinowynos (2009-03-15 22:53:24)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą