Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Wyjątkowa Ognista Glewia Koncentracji Zamknij
Wartość: 48 023
Obrażenia: 140-190
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+7% do odporności na magię ognia (+1%)
+20 obrażeń od magii ognia (+5)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 129
Zwinność: 73
Taktyka: 101
Poziom: 59
Niszczycielskie Kryształowe bigwanty Duchów Zamknij
Wartość: 44 640
Ochrona: 32
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
-47 many na turę
+13% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93
Wyjątkowe Muszkieterskie Wakizashi Płomieni Zamknij
Wartość: 20 684
Obrażenia: 96-109
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+3 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+15 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Siła: 93
Zwinność: 79
Taktyka: 108
Poziom: 54
Dobre Muszkieterskie Aksamitne obi Burzy Zamknij
Wartość: 26 083
Ochrona: 7
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+5 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Wiedza: 85
Inteligencja: 106
Poziom: 55
Stały Kościany diadem Koncentracji Zamknij
Wartość: 21 888
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+19% do odporności na magię ognia (+1%)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64
Dobry Mroźny Lekki pancerz Chwały Zamknij
Wartość: 75 072
Ochrona: 92
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+8% do odporności na magię wody (+1%)
+30 do obrażeń od magii wody (+5)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 182
Poziom: 92
Botaniczny Sygnet Koncentracji Zamknij
Wartość: 41 496
Typ: Pierścień
+16% do odporności na magię ziemi (+1%)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Poziom: 91
Dobre Niszczycielskie Płytowe bigwanty Biskupów Zamknij
Wartość: 54 067
Ochrona: 41
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 174
Poziom: 88
I wciąż mi zalegają różne artefakty jakby ktoś chciał x) pisać w grze co chcecie ^^
Ostatnio edytowany przez Gwenhvar (2009-05-17 11:22:14)
Offline