ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

  • Index
  •  » Oddam
  •  » ciuchy z lumpexu i złom - czyli kozaki z naszej paki

#1 2009-02-17 16:04:37

mlody_bo

Użytkownik

1547680
Zarejestrowany: 2009-01-11
Posty: 40
Punktów :   

ciuchy z lumpexu i złom - czyli kozaki z naszej paki

------------------------------------------------------------------------------------

Dobry Karłowaty Zamknięty hełm Amazonek    Zamknij
Poziom ulepszenia: 7

Wartość: 36 628
Ochrona: 28
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

-3 do siły
+10 do charyzmy (+1)
+10 do zwinności (+1)
+14 do zwinności (+1)
+11 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 113
Poziom: 63
------------------------------------------------------------------------------------

Dobre Mroźne Warstwowe naręczaki Chwały    Zamknij
Poziom ulepszenia: 4

Wartość: 22 195
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+9% do odporności na magię wody (+1%)
+20 do obrażeń od magii wody (+5)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 58
Poziom: 34
------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------
Solidny Sygnet Okiełznania    Zamknij

Wartość: 34 770
Typ: Pierścień

+6 do ochrony (+3)
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)


Wymagania:
Poziom: 61

------------------------------------------------------------------------------------

Wyjątkowy Sprytny Husarski kirys Tytanów    Zamknij
Poziom ulepszenia: 7

Wartość: 50 646
Ochrona: 81
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+6 do sprytu (+1)
+6 do taktyki (+1)
+165 do punktów życia (+15)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych

Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56

------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------
Dobry Niedźwiedzi Husarski kirys Tytanów    Zamknij

Wartość: 43 411
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+9% do odporności na magię ciała (+1%)
+15 do obrażeń od magii ciała (+5)
+150 do punktów życia (+15)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych

Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56

------------------------------------------------------------------------------------

Wyjątkowe Oyoroi Tytanów    Zamknij

Wartość: 50 540
Ochrona: 132
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+330 do punktów życia (+15)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych

Wymagania:
Siła: 210
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------

Nordycki Pierścień Żywotności    Zamknij

Wartość: 51 680
Typ: Pierścień

+7% do odporności na magię powietrza (+1%)
+45 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+20 do żywotności (+1)

Wymagania:
Poziom: 95

------------------------------------------------------------------------------------

Pierścień Okiełznania    Zamknij
Poziom ulepszenia: 9

Wartość: 31 160
Typ: Pierścień

1 z przeciwników traci 190% ataku w pierwszej turze (+10%)


Wymagania:
Poziom: 82

------------------------------------------------------------------------------------

Dobry Tęczowy Bechter Tytanów    Zamknij

Wartość: 66 667
Ochrona: 84
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+3 do szczęścia
+234 do punktów życia (+13)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych

Wymagania:
Zwinność: 168
Poziom: 86

------------------------------------------------------------------------------------

Szklana kolczuga Beowulfa    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 35
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha

+4 do szczęścia
+7% do PŻ

Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 41

------------------------------------------------------------------------------------

Niezwyciężony Bojowy kilof    Zamknij

Wartość: 15 390
Obrażenia: 129-174
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+6 do zwinności (+1)

Wymagania:
Siła: 166
Zwinność: 84
Taktyka: 141
Poziom: 81
------------------------------------------------------------------------------------

Dobry Szturmowy Szyszak Taktyki    Zamknij

Wartość: 22 032
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowy Niezwyciężony Sansetsukon Apokalipsy    Zamknij

Wartość: 38 038
Obrażenia: 133-172
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+5 do zwinności (+1)
+12 obrażeń od każdej magii (+2)

Wymagania:
Siła: 124
Zwinność: 63
Taktyka: 94
Poziom: 55
------------------------------------------------------------------------------------

Muszkieterskie Jedwabne szarawary Wolności    Zamknij

Wartość: 25 536
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do charyzmy (+1)
+6 do taktyki (+1)

Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60

------------------------------------------------------------------------------------

Wyjątkowe Niszczycielskie Husarskie rękawice Błyskotliwosci    Zamknij

Wartość: 65 497
Ochrona: 35
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do charyzmy (+1)
+3 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Zwinność: 139
Poziom: 86
------------------------------------------------------------------------------------
Buty Modiego    Zamknij
Relikwia

Wartość: 0
Ochrona: 24
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+10 do odporności na żywioły
+10% do PŻ

Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 90

------------------------------------------------------------------------------------
Szturmowa Łebka    Zamknij

Wartość: 15 810
Ochrona: 18
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62

------------------------------------------------------------------------------------

Muszkieterski Psi pysk    Zamknij

Wartość: 20 805
Ochrona: 28
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+4 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 133
Poziom: 73
------------------------------------------------------------------------------------
Barbarzyńska Jambija Chwały    Zamknij

Wartość: 25 704
Obrażenia: 93-110
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

-4 do taktyki
-4 do sprytu
+8 do siły (+1)
+13 do żywotności (+1)
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63

------------------------------------------------------------------------------------

Sprytny Sygnet Duchów    Zamknij

Wartość: 38 760
Typ: Pierścień

+7 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
-38 many na turę
+13% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Poziom: 76

------------------------------------------------------------------------------------

Wyjątkowe Trzewiki Koncentracji    Zamknij

Wartość: 36 628
Ochrona: 19
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81


------------------------------------------------------------------------------------
Dobry Bermudzki Kamienny sansetsukon Koncentracji    Zamknij

Wartość: 42 237
Obrażenia: 249-354
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+7% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 225
Zwinność: 115
Taktyka: 172
Poziom: 95

------------------------------------------------------------------------------------
Szturmowy Wielki berdysz Ciała    Zamknij

Wartość: 34 884
Obrażenia: 237-325
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+35 obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Siła: 218
Zwinność: 123
Taktyka: 170
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------

Pozłacany Kompozytowy łuk Strzelca    Zamknij

Wartość: 50 388
Obrażenia: 347-421
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+8% do odporności na magię ducha (+1%)
+40 obrażeń od magii ducha (+5)
+9 do celności (+1)
+8 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 213
Celność: 212
Poziom: 104

------------------------------------------------------------------------------------

Lwi Kompozytowy łuk Szpiega    Zamknij

Wartość: 53 352
Obrażenia: 347-421
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+9 do siły (+1)
+8 do sprytu (+1)
+9 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Zwinność: 213
Celność: 212
Poziom: 104


------------------------------------------------------------------------------------
Pozłacany Złoty kostur Koncentracji    Zamknij

Wartość: 51 841
Obrażenia: 214-274
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+45 obrażeń od magii ducha (+5)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 183
Inteligencja: 229
Poziom: 107

------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------

Wyjątkowa Niezwyciężona Ciężka kusza    Zamknij

Wartość: 42 959
Obrażenia: 346-384
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+8 do zwinności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 168
Celność: 167
Poziom: 85


------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowy Wampiryczny Rzeźnicki topór Twardości    Zamknij

Wartość: 28 728
Obrażenia: 191-224
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+2.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+30 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 188
Zwinność: 96
Taktyka: 161
Poziom: 90



------------------------------------------------------------------------------------

Niezwyciężony Kamienny sansetsukon    Zamknij

Wartość: 23 465
Obrażenia: 226-331
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+7 do zwinności (+1)

Wymagania:
Siła: 225
Zwinność: 115
Taktyka: 172
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------

Ostatnio edytowany przez mlody_bo (2009-06-17 21:05:33)

Offline

 

#2 2009-06-17 14:56:56

6V9

Nowy użytkownik

1492595
Skąd: A-K/Toruń
Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 1
Punktów :   

Re: ciuchy z lumpexu i złom - czyli kozaki z naszej paki

mlody_bo napisał:

------------------------------------------------------------------------------------
Dobre Mroźne Warstwowe naręczaki Chwały    Zamknij
Poziom ulepszenia: 4

Wartość: 22 195
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+9% do odporności na magię wody (+1%)
+20 do obrażeń od magii wody (+5)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 58
Poziom: 34

Solidny Sygnet Okiełznania    Zamknij

Wartość: 34 770
Typ: Pierścień

+6 do ochrony (+3)
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)


Wymagania:
Poziom: 61

Pierścień Okiełznania    Zamknij
Poziom ulepszenia: 9

Wartość: 31 160
Typ: Pierścień

1 z przeciwników traci 190% ataku w pierwszej turze (+10%)


Wymagania:
Poziom: 82


Dobry Szturmowy Szyszak Taktyki    Zamknij

Wartość: 22 032
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45

Muszkieterskie Jedwabne szarawary Wolności    Zamknij

Wartość: 25 536
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do charyzmy (+1)
+6 do taktyki (+1)

Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
----------------------------------------

Offline

 
  • Index
  •  » Oddam
  •  » ciuchy z lumpexu i złom - czyli kozaki z naszej paki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą