Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
------------------------------------------------------------------------------------
Dobry Karłowaty Zamknięty hełm Amazonek Zamknij
Poziom ulepszenia: 7
Wartość: 36 628
Ochrona: 28
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
-3 do siły
+10 do charyzmy (+1)
+10 do zwinności (+1)
+14 do zwinności (+1)
+11 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 113
Poziom: 63
------------------------------------------------------------------------------------
Dobre Mroźne Warstwowe naręczaki Chwały Zamknij
Poziom ulepszenia: 4
Wartość: 22 195
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię wody (+1%)
+20 do obrażeń od magii wody (+5)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 58
Poziom: 34
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Solidny Sygnet Okiełznania Zamknij
Wartość: 34 770
Typ: Pierścień
+6 do ochrony (+3)
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)
Wymagania:
Poziom: 61
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowy Sprytny Husarski kirys Tytanów Zamknij
Poziom ulepszenia: 7
Wartość: 50 646
Ochrona: 81
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+6 do sprytu (+1)
+6 do taktyki (+1)
+165 do punktów życia (+15)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych
Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Dobry Niedźwiedzi Husarski kirys Tytanów Zamknij
Wartość: 43 411
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię ciała (+1%)
+15 do obrażeń od magii ciała (+5)
+150 do punktów życia (+15)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych
Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowe Oyoroi Tytanów Zamknij
Wartość: 50 540
Ochrona: 132
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+330 do punktów życia (+15)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych
Wymagania:
Siła: 210
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Nordycki Pierścień Żywotności Zamknij
Wartość: 51 680
Typ: Pierścień
+7% do odporności na magię powietrza (+1%)
+45 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+20 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------
Pierścień Okiełznania Zamknij
Poziom ulepszenia: 9
Wartość: 31 160
Typ: Pierścień
1 z przeciwników traci 190% ataku w pierwszej turze (+10%)
Wymagania:
Poziom: 82
------------------------------------------------------------------------------------
Dobry Tęczowy Bechter Tytanów Zamknij
Wartość: 66 667
Ochrona: 84
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+3 do szczęścia
+234 do punktów życia (+13)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych
Wymagania:
Zwinność: 168
Poziom: 86
------------------------------------------------------------------------------------
Szklana kolczuga Beowulfa Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 35
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia
+7% do PŻ
Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 41
------------------------------------------------------------------------------------
Niezwyciężony Bojowy kilof Zamknij
Wartość: 15 390
Obrażenia: 129-174
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+6 do zwinności (+1)
Wymagania:
Siła: 166
Zwinność: 84
Taktyka: 141
Poziom: 81
------------------------------------------------------------------------------------
Dobry Szturmowy Szyszak Taktyki Zamknij
Wartość: 22 032
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowy Niezwyciężony Sansetsukon Apokalipsy Zamknij
Wartość: 38 038
Obrażenia: 133-172
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+5 do zwinności (+1)
+12 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania:
Siła: 124
Zwinność: 63
Taktyka: 94
Poziom: 55
------------------------------------------------------------------------------------
Muszkieterskie Jedwabne szarawary Wolności Zamknij
Wartość: 25 536
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do charyzmy (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowe Niszczycielskie Husarskie rękawice Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 65 497
Ochrona: 35
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do charyzmy (+1)
+3 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 139
Poziom: 86
------------------------------------------------------------------------------------
Buty Modiego Zamknij
Relikwia
Wartość: 0
Ochrona: 24
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+10 do odporności na żywioły
+10% do PŻ
Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 90
------------------------------------------------------------------------------------
Szturmowa Łebka Zamknij
Wartość: 15 810
Ochrona: 18
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62
------------------------------------------------------------------------------------
Muszkieterski Psi pysk Zamknij
Wartość: 20 805
Ochrona: 28
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 133
Poziom: 73
------------------------------------------------------------------------------------
Barbarzyńska Jambija Chwały Zamknij
Wartość: 25 704
Obrażenia: 93-110
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
-4 do taktyki
-4 do sprytu
+8 do siły (+1)
+13 do żywotności (+1)
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63
------------------------------------------------------------------------------------
Sprytny Sygnet Duchów Zamknij
Wartość: 38 760
Typ: Pierścień
+7 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
-38 many na turę
+13% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Poziom: 76
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowe Trzewiki Koncentracji Zamknij
Wartość: 36 628
Ochrona: 19
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81
------------------------------------------------------------------------------------
Dobry Bermudzki Kamienny sansetsukon Koncentracji Zamknij
Wartość: 42 237
Obrażenia: 249-354
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+7% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 225
Zwinność: 115
Taktyka: 172
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------
Szturmowy Wielki berdysz Ciała Zamknij
Wartość: 34 884
Obrażenia: 237-325
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+35 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Siła: 218
Zwinność: 123
Taktyka: 170
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------
Pozłacany Kompozytowy łuk Strzelca Zamknij
Wartość: 50 388
Obrażenia: 347-421
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+8% do odporności na magię ducha (+1%)
+40 obrażeń od magii ducha (+5)
+9 do celności (+1)
+8 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 213
Celność: 212
Poziom: 104
------------------------------------------------------------------------------------
Lwi Kompozytowy łuk Szpiega Zamknij
Wartość: 53 352
Obrażenia: 347-421
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+9 do siły (+1)
+8 do sprytu (+1)
+9 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Zwinność: 213
Celność: 212
Poziom: 104
------------------------------------------------------------------------------------
Pozłacany Złoty kostur Koncentracji Zamknij
Wartość: 51 841
Obrażenia: 214-274
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+45 obrażeń od magii ducha (+5)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 183
Inteligencja: 229
Poziom: 107
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowa Niezwyciężona Ciężka kusza Zamknij
Wartość: 42 959
Obrażenia: 346-384
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+8 do zwinności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 168
Celność: 167
Poziom: 85
------------------------------------------------------------------------------------
Wyjątkowy Wampiryczny Rzeźnicki topór Twardości Zamknij
Wartość: 28 728
Obrażenia: 191-224
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+2.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+30 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 188
Zwinność: 96
Taktyka: 161
Poziom: 90
------------------------------------------------------------------------------------
Niezwyciężony Kamienny sansetsukon Zamknij
Wartość: 23 465
Obrażenia: 226-331
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+7 do zwinności (+1)
Wymagania:
Siła: 225
Zwinność: 115
Taktyka: 172
Poziom: 95
------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------
Ostatnio edytowany przez mlody_bo (2009-06-17 21:05:33)
Offline
mlody_bo napisał:
------------------------------------------------------------------------------------
Dobre Mroźne Warstwowe naręczaki Chwały Zamknij
Poziom ulepszenia: 4
Wartość: 22 195
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię wody (+1%)
+20 do obrażeń od magii wody (+5)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 58
Poziom: 34
Solidny Sygnet Okiełznania Zamknij
Wartość: 34 770
Typ: Pierścień
+6 do ochrony (+3)
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)
Wymagania:
Poziom: 61
Pierścień Okiełznania Zamknij
Poziom ulepszenia: 9
Wartość: 31 160
Typ: Pierścień
1 z przeciwników traci 190% ataku w pierwszej turze (+10%)
Wymagania:
Poziom: 82
Dobry Szturmowy Szyszak Taktyki Zamknij
Wartość: 22 032
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45
Muszkieterskie Jedwabne szarawary Wolności Zamknij
Wartość: 25 536
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do charyzmy (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
----------------------------------------
Offline