ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

  • Index
  •  » Oddam
  •  » małe porządki w magazynie - do oddania :)

#1 2009-06-29 11:30:48

Mogren

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-04-30
Posty: 2
Punktów :   

małe porządki w magazynie - do oddania :)

1.Niszczycielski Sygnet Duszy    Zamknij
Poziom ulepszenia: 7

Wartość: 27 840
Typ: Pierścień

+54% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+15 obrażeń od magii ducha (+5)

Wymagania:
Poziom: 58
----------------------------------------------------
2.Wampiryczny Sygnet Twardości    Zamknij
Poziom ulepszenia: 11

Wartość: 44 232
Typ: Pierścień

+5.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+35 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Poziom: 97
----------------------------------------------------
3.Zakonny Talizman Ifrytów    Zamknij

Wartość: 55 080
Typ: Amulet

+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+20% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Poziom: 102
-----------------------------------------------------
4.Gwiezdny Wisior Okiełznania    Zamknij

Wartość: 77 520
Typ: Amulet

+190 punktów many (+10)
+2 do szczęścia
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)


Wymagania:
Poziom: 102
------------------------------------------------------
5.Muszkieterski Sygnet Powietrza    Zamknij

Wartość: 59 584
Typ: Pierścień

+7 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)

Wymagania:
Poziom: 98
------------------------------------------------------
6.Ułański Sygnet Skrzatów    Zamknij

Wartość: 48 384
Typ: Pierścień

+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+10% do odporności na magię ziemi i wody (+1%)

Wymagania:
Poziom: 84
-------------------------------------------------------
7.Niedźwiedzi Sygnet Stratega    Zamknij
Poziom ulepszenia: 1

Wartość: 55 080
Typ: Pierścień

+7% do odporności na magię ciała (+1%)
+30 do obrażeń od magii ciała (+5)
+2.2 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)

Wymagania:
Poziom: 81
---------------------------------------------------------
8.Dobra Zbójecka Kościana tarcza Koncentracji    Zamknij

Wartość: 53 078
Ochrona: 78
Typ: Tarcza

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+10% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 216
Poziom: 97
-------------------------------------------------------
9.Szturmowa Kościana tarcza Szpiega    Zamknij

Wartość: 49 470
Ochrona: 71
Typ: Tarcza

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Siła: 216
Poziom: 97
---------------------------------
10.Wyjątkowa Karłowata Kościana tarcza Wody    Zamknij

Wartość: 73 875
Ochrona: 85
Typ: Tarcza

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

-3 do siły
+13 do charyzmy (+1)
+7 do zwinności (+1)
+9% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 216
Poziom: 97
-----------------------------------------------------
11.Lwia Wzmocniona rycerska tarcza Strzelca    Zamknij

Wartość: 62 640
Ochrona: 91
Typ: Tarcza

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+12 do siły (+1)
+10 do sprytu (+1)
+9 do celności (+1)
+4 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 254
Poziom: 116
-------------------------------------------
12.Dobra Wampiryczna Kryształowa maska Lasu    Zamknij

Wartość: 60 465
Ochrona: 42
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+12% do odporności na magię powietrza (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 193
Poziom: 104
-------------------------------------------
13.Dobry Ułański Złoty diadem Regeneracji    Zamknij

Wartość: 36 691
Ochrona: 25
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+6% do regeneracji życia i many

Wymagania:
Wiedza: 147
Inteligencja: 184
Poziom: 91
----------------------------------------
14.Dobry Barbarzyński Husarski szyszak Lasu    Zamknij

Wartość: 45 777
Ochrona: 32
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

-5 do taktyki
-5 do sprytu
+11 do siły (+1)
+20 do żywotności (+1)
+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+11% do odporności na magię powietrza (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 158
Poziom: 88
-------------------------------------------
15.Wyjątkowa Barbarzyńska Lekka kolczuga Wolności    Zamknij

Wartość: 70 638
Ochrona: 123
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

-6 do taktyki
-6 do sprytu
+14 do siły (+1)
+23 do żywotności (+1)
+7 do charyzmy (+1)
+7 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 215
Poziom: 106
---------------------------------------------
16.Wyjątkowe Życiodajne Domaru Lewitacji    Zamknij

Wartość: 49 123
Ochrona: 115
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+5% szybkości regeneracji życia (+1%)
+12% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Siła: 186
Poziom: 86
------------------------------------
17.Barbarzyńska Koszulka kolcza Uczciwości    Zamknij
Poziom ulepszenia: 2

Wartość: 60 588
Ochrona: 93
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

-6 do taktyki
-6 do sprytu
+15 do siły (+1)
+26 do żywotności (+1)
+12 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia

Wymagania:
Zwinność: 199
Poziom: 99
-----------------------------------------
18.Wyjątkowa Żywotna Koszulka kolcza Lewitacji    Zamknij

Wartość: 84 823
Ochrona: 111
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+9 do zwinności (+1)
+16 do żywotności (+1)
+12% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 199
Poziom: 99
-------------------------------------------
19.Dobra Więzienna Chitynowa zbroja Amazonek    Zamknij

Wartość: 75 924
Ochrona: 152
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+14 do sprytu (+1)
+8 do taktyki (+1)
-10 do charyzmy
+13 do zwinności (+1)
+7 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 251
Poziom: 111
---------------------------------------------
20.Wyjątkowe Świetliste Kryształowe bigwanty Honoru    Zamknij
Poziom ulepszenia: 1

Wartość: 71 245
Ochrona: 40
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+4 do szczęścia
-5 do sprytu
-10% szans na udane szpiegowanie
+3 do szczęścia

Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93
----------------------------------------
21.Niezwyciężony Złoty kostur    Zamknij

Wartość: 30 495
Obrażenia: 214-274
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+10 do zwinności (+1)

Wymagania:
Wiedza: 183
Inteligencja: 229
Poziom: 107
-----------------------------------------
22.Wyjątkowe Więzienne Yari Zwinności    Zamknij

Wartość: 60 480
Obrażenia: 296-396
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

+12 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
-10 do charyzmy
+6 do zwinności (+1)

Wymagania:
Siła: 233
Zwinność: 131
Taktyka: 183
Poziom: 100
----------------------------------------------
23

Ostatnio edytowany przez Mogren (2009-06-29 16:26:29)

Offline

 
  • Index
  •  » Oddam
  •  » małe porządki w magazynie - do oddania :)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą