Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Administrator
Barbarzyński Lekki pancerz Koncentracji Zamknij
Wartość: 59 432
Ochrona: 84
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
-6 do taktyki
-6 do sprytu
+10 do siły (+1)
+18 do żywotności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 182
Poziom: 92
Wyjątkowa Życiodajna Płatowa zbroja Koncentracji Zamknij
Wartość: 41 496
Ochrona: 62
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+8% szybkości regeneracji życia (+1%)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 124
Poziom: 65
Przebiegła Skórzana zbroja Siły Zamknij
Wartość: 33 600
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+11 do sprytu (+1)
+7 do siły (+1)
Wymagania:
Zwinność: 133
Poziom: 70
Dobry Wampiryczny Jatagan Chwały Zamknij
Wartość: 54 720
Obrażenia: 200-242
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 203
Zwinność: 135
Taktyka: 203
Poziom: 100
Solidny Sygnet Zmycia Zamknij
Wartość: 33 120
Typ: Pierścień
+12 do ochrony (+3)
+25 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Poziom: 92
Dobry Barbarzyński Kryształowy arbalet Zamknij
Wartość: 37 597
Obrażenia: 355-411
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-6 do taktyki
-6 do sprytu
+12 do siły (+1)
+19 do żywotności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 191
Celność: 192
Poziom: 97
Barbarzyński Sygnet Ciała Zamknij
Wartość: 33 456
Typ: Pierścień
-5 do taktyki
-5 do sprytu
+10 do siły (+1)
+22 do żywotności (+1)
+25 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Poziom: 82
Zbójecki Turniejowy hełm Koncentracji Zamknij
Wartość: 32 490
Ochrona: 41
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+11% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 181
Poziom: 95
Dobra Szturmowa Bojowa tarcza Lewitacji Zamknij
Wartość: 40 228
Ochrona: 30
Typ: Tarcza
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Siła: 121
Poziom: 58
Dobra Barbarzyńska Maczeta Fal Zamknij
Wartość: 36 817
Obrażenia: 186-221
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-6 do taktyki
-6 do sprytu
+12 do siły (+1)
+20 do żywotności (+1)
+40 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Siła: 189
Zwinność: 126
Taktyka: 188
Poziom: 94
Błotny Pierścień Oporu Zamknij
Wartość: 55 488
Typ: Pierścień
+9% do odporności na magię ziemi (+1%)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)
+16 do ochrony (+4)
Wymagania:
Poziom: 96
Sokola Ćwiekowana skórzana zbroja Ghobów Zamknij
Wartość: 45 900
Ochrona: 62
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+7 do celności (+1)
+18% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 144
Poziom: 75
Wyjątkowa Orla Lekka kolczuga Amazonek Zamknij
Wartość: 95 866
Ochrona: 123
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+8 do taktyki (+1)
+10 do zwinności (+1)
+9 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 215
Poziom: 106
Wampiryczny Długi miecz Opatów Zamknij
Wartość: 22 982
Obrażenia: 85-99
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+16% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 71
Taktyka: 106
Poziom: 56
Plomienny wisior Hildry Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Typ: Amulet
+80 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze
+16 do ochrony
Ekwipunek Hildry:
Diamentowe nagolenniki Hildry
Plomienny ryngraf Hildry
Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania:
Poziom: 75
Magmowy kapelusz Mimira Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 24
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ
+15% do many
odnawia 4% many na turę
Ekwipunek Mimira:
Magmowy kapelusz Mimira
Doskonałe karwasze Mimira
Szklany płaszcz Mimira
Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 83
Płytowy pas Sigurda Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 22
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+120% na dodatkowy atak bronią kontaktową na turę
+12% do zwinności
Ekwipunek Sigurda:
Jaszczurzy talizman Sigurda
Zaklęte naręczaki Sigurda
Płytowy pas Sigurda
Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 74
Zaklęte naręczaki Sigurda Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 42
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+10% do obrażeń bronią kontaktową
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze
+18 do siły
Ekwipunek Sigurda:
Jaszczurzy talizman Sigurda
Zaklęte naręczaki Sigurda
Płytowy pas Sigurda
Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 84
Offline