ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-04-07 11:56:36

Beatrix Kido

Administrator

status 4632761
4828460
Call me!
Zarejestrowany: 2009-01-11
Posty: 79
Punktów :   

dsfsdfsdfdsf

Barbarzyński Lekki pancerz Koncentracji    Zamknij

Wartość: 59 432
Ochrona: 84
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

-6 do taktyki
-6 do sprytu
+10 do siły (+1)
+18 do żywotności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 182
Poziom: 92



Wyjątkowa Życiodajna Płatowa zbroja Koncentracji    Zamknij

Wartość: 41 496
Ochrona: 62
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+8% szybkości regeneracji życia (+1%)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 124
Poziom: 65


Przebiegła Skórzana zbroja Siły    Zamknij

Wartość: 33 600
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+11 do sprytu (+1)
+7 do siły (+1)

Wymagania:
Zwinność: 133
Poziom: 70


Dobry Wampiryczny Jatagan Chwały    Zamknij

Wartość: 54 720
Obrażenia: 200-242
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 203
Zwinność: 135
Taktyka: 203
Poziom: 100


Solidny Sygnet Zmycia    Zamknij

Wartość: 33 120
Typ: Pierścień

+12 do ochrony (+3)
+25 obrażeń od magii wody (+5)

Wymagania:
Poziom: 92


Dobry Barbarzyński Kryształowy arbalet    Zamknij

Wartość: 37 597
Obrażenia: 355-411
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

-6 do taktyki
-6 do sprytu
+12 do siły (+1)
+19 do żywotności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 191
Celność: 192
Poziom: 97


Barbarzyński Sygnet Ciała    Zamknij

Wartość: 33 456
Typ: Pierścień

-5 do taktyki
-5 do sprytu
+10 do siły (+1)
+22 do żywotności (+1)
+25 obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Poziom: 82



Zbójecki Turniejowy hełm Koncentracji    Zamknij

Wartość: 32 490
Ochrona: 41
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+11% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 181
Poziom: 95



Dobra Szturmowa Bojowa tarcza Lewitacji    Zamknij

Wartość: 40 228
Ochrona: 30
Typ: Tarcza

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Siła: 121
Poziom: 58


Dobra Barbarzyńska Maczeta Fal    Zamknij

Wartość: 36 817
Obrażenia: 186-221
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


-6 do taktyki
-6 do sprytu
+12 do siły (+1)
+20 do żywotności (+1)
+40 obrażeń od magii wody (+5)

Wymagania:
Siła: 189
Zwinność: 126
Taktyka: 188
Poziom: 94


Błotny Pierścień Oporu    Zamknij

Wartość: 55 488
Typ: Pierścień

+9% do odporności na magię ziemi (+1%)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)
+16 do ochrony (+4)

Wymagania:
Poziom: 96


Sokola Ćwiekowana skórzana zbroja Ghobów    Zamknij

Wartość: 45 900
Ochrona: 62
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+7 do celności (+1)
+18% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 144
Poziom: 75




Wyjątkowa Orla Lekka kolczuga Amazonek    Zamknij

Wartość: 95 866
Ochrona: 123
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+8 do taktyki (+1)
+10 do zwinności (+1)
+9 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 215
Poziom: 106


Wampiryczny Długi miecz Opatów    Zamknij

Wartość: 22 982
Obrażenia: 85-99
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+16% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 71
Taktyka: 106
Poziom: 56



Plomienny wisior Hildry    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+80 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze
+16 do ochrony

Ekwipunek Hildry:
Diamentowe nagolenniki Hildry
Plomienny ryngraf Hildry
Strzeleckie bransolety Hildry

Wymagania:
Poziom: 75



Magmowy kapelusz Mimira    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 24
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+6% do PŻ
+15% do many
odnawia 4% many na turę

Ekwipunek Mimira:
Magmowy kapelusz Mimira
Doskonałe karwasze Mimira
Szklany płaszcz Mimira

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 83




Płytowy pas Sigurda    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 22
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+120% na dodatkowy atak bronią kontaktową na turę
+12% do zwinności

Ekwipunek Sigurda:
Jaszczurzy talizman Sigurda
Zaklęte naręczaki Sigurda
Płytowy pas Sigurda

Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 74



Zaklęte naręczaki Sigurda    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 42
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha

+10% do obrażeń bronią kontaktową
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze
+18 do siły

Ekwipunek Sigurda:
Jaszczurzy talizman Sigurda
Zaklęte naręczaki Sigurda
Płytowy pas Sigurda

Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 84


Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą