ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-04-23 15:28:00

ElDeRsOn

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-03-16
Posty: 3
Punktów :   

Czyszczenie zbrojowni:)

Wyjątkowe Nunchaku Krwi
Poziom ulepszenia: 12

Wartość: 23 562
Obrażenia: 338-431
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+5% szans na krytyczne trafienie

Wymagania:
Siła: 211
Zwinność: 107
Taktyka: 180
Poziom: 99


Dobre Lwie Nunchaku Wolności

Wartość: 29 937
Obrażenia: 198-258
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+10 do siły (+1)
+6 do sprytu (+1)
+9 do charyzmy (+1)
+7 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 211
Zwinność: 107
Taktyka: 180
Poziom: 99


Dobre Niszczycielskie Haidate Słońca

Wartość: 50 980
Ochrona: 21
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+15% do odporności na każdą magię (+1%)

Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 86


Wyjątkowa Stała Karacenowa zbroja Granitu

Wartość: 55 372
Ochrona: 147
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+15% do odporności na magię ognia (+1%)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 231
Poziom: 103


Powstańcza Guślarska aksamitna hakama Sylfów

Wartość: 37 843
Ochrona: 17
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+9 do sprytu (+1)
+10 do charyzmy (+1)
+17% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73


Dobre Niszczycielskie Płytowe bigwanty Rusałek

Wartość: 60 825
Ochrona: 41
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+19% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 174
Poziom: 88


Wyjątkowe Morskie Jedwabne obi Mnichów

Wartość: 48 513
Ochrona: 16
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+17% zwiększone działanie magii wody (+1%)
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 161
Inteligencja: 201
Poziom: 98


Dobra Stała Czarnoksięska aksamitna hakama Ghobów

Wartość: 42 716
Ochrona: 31
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+15% do odporności na magię ognia (+1%)
+18% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 170
Inteligencja: 212
Poziom: 103


Żywotny Talizman Lewitacji   

Wartość: 52 020
Typ: Amulet

+6 do zwinności (+1)
+15 do żywotności (+1)
+9% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Poziom: 85


Wytrzymałe Płytowe buty Chwały

Wartość: 23 256
Ochrona: 10
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+3 do ochrony (+3)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57


Dobre Lwie Złotogłowiowe szarawary Sylfów   

Wartość: 54 120
Ochrona: 24
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+9 do siły (+1)
+7 do sprytu (+1)
+18% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 138
Inteligencja: 17
Poziom: 87


Szturmowe Kryształowe buty Sylfów
Poziom ulepszenia: 5

Wartość: 41 616
Ochrona: 12
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+17% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 128
Poziom: 80


Wyjątkowe Inkrustowane Guślarskie buty Ifrytów

Wartość: 32 901
Ochrona: 9
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+20% do odporności na magię ducha (+1%)
+15% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64


Dobry Muszkieterski Zamknięty hełm Wody

Wartość: 34 473
Ochrona: 26
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 113
Poziom: 63


Wyjątkowa Solidna Skórzana zbroja Gigantów


Wartość: 52 920
Ochrona: 69
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+9 do ochrony (+3)
+18 do ochrony (+6)

Wymagania:
Zwinność: 133
Poziom: 70


Wyjątkowy Ognisty Czekan Zmycia

Wartość: 20 848
Obrażenia: 133-158
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+8% do odporności na magię ognia (+1%)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+20 obrażeń od magii wody (+5)

Wymagania:
Siła: 147
Zwinność: 75
Taktyka: 125
Poziom: 73


Dobre Lądowe Trzewiki Wiedzy

Wartość: 44 945
Ochrona: 17
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+12% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+8 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81


Wyjątkowa Demoniczna Ciężka kusza Duszy

Wartość: 48 837
Obrażenia: 346-384
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+28 obrażeń od magii ognia (+4)
+24 obrażeń od magii ziemi (+4)
+30 obrażeń od magii ducha (+5)

Wymagania:
Zwinność: 168
Celność: 167
Poziom: 85


Wyjątkowy Muszkieterski Psi pysk

Wartość: 29 126
Ochrona: 34
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+4 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 133
Poziom: 73


Dobre Wietrzne Czarnoksięskie sandały Szpiega

Wartość: 41 616
Ochrona: 10
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+13% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
+7 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80


Dobre Eteryczne Oyoroi Wolności

Wartość: 54 264
Ochrona: 121
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+9 do zwinności (+1)
+7 do charyzmy (+1)
+8 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 210
Poziom: 95


Muszkieterskie Husarskie buty Ziemi

Wartość: 50 646
Ochrona: 16
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+6 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98


Żywotne Warstwowe bigwanty Amazonek

Wartość: 31 737
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+6 do zwinności (+1)
+10 do żywotności (+1)
+8 do zwinności (+1)
+7 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58


Dobry Szturmowy Garnczkowy hełm Biskupów


Wartość: 40 147
Ochrona: 36
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82


Dobre Magiczne Kryształowe pazury Berserkera


Wartość: 40 089
Obrażenia: 156-186
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+14% regeneracji many (+1%)
Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni
-30% do ochrony i odporności na magię właściciela

Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87


Lądowy Wisior Żywotności


Wartość: 46 240
Typ: Amulet

+16% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+23 do żywotności (+1)

Wymagania:
Poziom: 85


Dobra Pokutna Misiurka Chwały

Wartość: 42 840
Ochrona: 23
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+14% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70


Krwawy Pierścień Biskupów

Wartość: 43 456
Typ: Pierścień

+165 do punktów życia (+15)
+8% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Poziom: 97


Łucznicze bransolety Gudrun   

Wartość: 0
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

1 dodatkowy strzał na turę
+6% do obrażeń
+12 do celności

Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 36


Lodowe spodnie Sigruny
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 54
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+6% do PŻ
+12% do uników
zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 6

Ekwipunek Sigruny:
Lodowe spodnie Sigruny
Demoniczny amulet Sigruny
Jastrzębie bransolety Sigruny

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 124


Dobra Lądowa Czarnoksięska aksamitna hakama Błyskotliwosci

Wartość: 57 152
Ochrona: 31
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+14% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+4 do charyzmy (+1)
+4 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Wiedza: 170
Inteligencja: 212
Poziom: 103


Krwawe Guślarskie buty Rusałek

Wartość: 27 417
Ochrona: 7
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+40 do punktów życia (+10)
+20% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64


Dobry Sprytny Tulwar Wolności   

Wartość: 30 159
Obrażenia: 175-200
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+8 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+6 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 174
Zwinność: 116
Taktyka: 174
Poziom: 88


Wyjątkowa Przebiegła Maczeta Granitu

Wartość: 37 900
Obrażenia: 203-238
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+14 do sprytu (+1)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 189
Zwinność: 126
Taktyka: 188
Poziom: 94


Draupnir
Relikwia

Wartość: 0
Typ: Pierścień

+20% do wydobycia surowców

Wymagania:
Poziom: 62


Wyjątkowe Wampiryczne Czarnoksięskie sandały Orlego Oka

Wartość: 54 264
Ochrona: 11
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+8 do celności (+1)

Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80


Dobre Barbarzyńskie Keiko Sprytu

Wartość: 52 876
Ochrona: 96
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

-5 do taktyki
-5 do sprytu
+11 do siły (+1)
+20 do żywotności (+1)
+8 do sprytu (+1)

Wymagania:
Siła: 174
Poziom: 81


Jadowite karwasze Beowulfa
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%

Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą