Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Wyjątkowe Nunchaku Krwi
Poziom ulepszenia: 12
Wartość: 23 562
Obrażenia: 338-431
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+5% szans na krytyczne trafienie
Wymagania:
Siła: 211
Zwinność: 107
Taktyka: 180
Poziom: 99
Dobre Lwie Nunchaku Wolności
Wartość: 29 937
Obrażenia: 198-258
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+10 do siły (+1)
+6 do sprytu (+1)
+9 do charyzmy (+1)
+7 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 211
Zwinność: 107
Taktyka: 180
Poziom: 99
Dobre Niszczycielskie Haidate Słońca
Wartość: 50 980
Ochrona: 21
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+15% do odporności na każdą magię (+1%)
Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 86
Wyjątkowa Stała Karacenowa zbroja Granitu
Wartość: 55 372
Ochrona: 147
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+15% do odporności na magię ognia (+1%)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 231
Poziom: 103
Powstańcza Guślarska aksamitna hakama Sylfów
Wartość: 37 843
Ochrona: 17
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1)
+10 do charyzmy (+1)
+17% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73
Dobre Niszczycielskie Płytowe bigwanty Rusałek
Wartość: 60 825
Ochrona: 41
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+19% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Siła: 174
Poziom: 88
Wyjątkowe Morskie Jedwabne obi Mnichów
Wartość: 48 513
Ochrona: 16
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+17% zwiększone działanie magii wody (+1%)
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 161
Inteligencja: 201
Poziom: 98
Dobra Stała Czarnoksięska aksamitna hakama Ghobów
Wartość: 42 716
Ochrona: 31
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+15% do odporności na magię ognia (+1%)
+18% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 170
Inteligencja: 212
Poziom: 103
Żywotny Talizman Lewitacji
Wartość: 52 020
Typ: Amulet
+6 do zwinności (+1)
+15 do żywotności (+1)
+9% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Poziom: 85
Wytrzymałe Płytowe buty Chwały
Wartość: 23 256
Ochrona: 10
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+3 do ochrony (+3)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57
Dobre Lwie Złotogłowiowe szarawary Sylfów
Wartość: 54 120
Ochrona: 24
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+9 do siły (+1)
+7 do sprytu (+1)
+18% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 138
Inteligencja: 17
Poziom: 87
Szturmowe Kryształowe buty Sylfów
Poziom ulepszenia: 5
Wartość: 41 616
Ochrona: 12
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+17% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 128
Poziom: 80
Wyjątkowe Inkrustowane Guślarskie buty Ifrytów
Wartość: 32 901
Ochrona: 9
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię ducha (+1%)
+15% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64
Dobry Muszkieterski Zamknięty hełm Wody
Wartość: 34 473
Ochrona: 26
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Siła: 113
Poziom: 63
Wyjątkowa Solidna Skórzana zbroja Gigantów
Wartość: 52 920
Ochrona: 69
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+9 do ochrony (+3)
+18 do ochrony (+6)
Wymagania:
Zwinność: 133
Poziom: 70
Wyjątkowy Ognisty Czekan Zmycia
Wartość: 20 848
Obrażenia: 133-158
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+8% do odporności na magię ognia (+1%)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+20 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Siła: 147
Zwinność: 75
Taktyka: 125
Poziom: 73
Dobre Lądowe Trzewiki Wiedzy
Wartość: 44 945
Ochrona: 17
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+12% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+8 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81
Wyjątkowa Demoniczna Ciężka kusza Duszy
Wartość: 48 837
Obrażenia: 346-384
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+28 obrażeń od magii ognia (+4)
+24 obrażeń od magii ziemi (+4)
+30 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania:
Zwinność: 168
Celność: 167
Poziom: 85
Wyjątkowy Muszkieterski Psi pysk
Wartość: 29 126
Ochrona: 34
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 133
Poziom: 73
Dobre Wietrzne Czarnoksięskie sandały Szpiega
Wartość: 41 616
Ochrona: 10
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+13% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
+7 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80
Dobre Eteryczne Oyoroi Wolności
Wartość: 54 264
Ochrona: 121
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+9 do zwinności (+1)
+7 do charyzmy (+1)
+8 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 210
Poziom: 95
Muszkieterskie Husarskie buty Ziemi
Wartość: 50 646
Ochrona: 16
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+6 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98
Żywotne Warstwowe bigwanty Amazonek
Wartość: 31 737
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+6 do zwinności (+1)
+10 do żywotności (+1)
+8 do zwinności (+1)
+7 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58
Dobry Szturmowy Garnczkowy hełm Biskupów
Wartość: 40 147
Ochrona: 36
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82
Dobre Magiczne Kryształowe pazury Berserkera
Wartość: 40 089
Obrażenia: 156-186
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+14% regeneracji many (+1%)
Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni
-30% do ochrony i odporności na magię właściciela
Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87
Lądowy Wisior Żywotności
Wartość: 46 240
Typ: Amulet
+16% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+23 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 85
Dobra Pokutna Misiurka Chwały
Wartość: 42 840
Ochrona: 23
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70
Krwawy Pierścień Biskupów
Wartość: 43 456
Typ: Pierścień
+165 do punktów życia (+15)
+8% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Poziom: 97
Łucznicze bransolety Gudrun
Wartość: 0
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę
+6% do obrażeń
+12 do celności
Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 36
Lodowe spodnie Sigruny
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 54
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ
+12% do uników
zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 6
Ekwipunek Sigruny:
Lodowe spodnie Sigruny
Demoniczny amulet Sigruny
Jastrzębie bransolety Sigruny
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 124
Dobra Lądowa Czarnoksięska aksamitna hakama Błyskotliwosci
Wartość: 57 152
Ochrona: 31
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+4 do charyzmy (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 170
Inteligencja: 212
Poziom: 103
Krwawe Guślarskie buty Rusałek
Wartość: 27 417
Ochrona: 7
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+40 do punktów życia (+10)
+20% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64
Dobry Sprytny Tulwar Wolności
Wartość: 30 159
Obrażenia: 175-200
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+8 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 174
Zwinność: 116
Taktyka: 174
Poziom: 88
Wyjątkowa Przebiegła Maczeta Granitu
Wartość: 37 900
Obrażenia: 203-238
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+14 do sprytu (+1)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 189
Zwinność: 126
Taktyka: 188
Poziom: 94
Draupnir
Relikwia
Wartość: 0
Typ: Pierścień
+20% do wydobycia surowców
Wymagania:
Poziom: 62
Wyjątkowe Wampiryczne Czarnoksięskie sandały Orlego Oka
Wartość: 54 264
Ochrona: 11
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+8 do celności (+1)
Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80
Dobre Barbarzyńskie Keiko Sprytu
Wartość: 52 876
Ochrona: 96
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
-5 do taktyki
-5 do sprytu
+11 do siły (+1)
+20 do żywotności (+1)
+8 do sprytu (+1)
Wymagania:
Siła: 174
Poziom: 81
Jadowite karwasze Beowulfa
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38
Offline