Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Administrator
Płomienny Ryngraf Ziemi Zamknij
Poziom ulepszenia: 10
Wartość: 47 328
Typ: Amulet
+18% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Poziom: 87
Solidny Sygnet Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 51 000
Typ: Pierścień
+18 do ochrony (+3)
+6 do charyzmy (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Poziom: 100
Kruczy Pierścień Stratega Zamknij
Wartość: 41 480
Typ: Pierścień
+7 do inteligencji (+1)
+1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania:
Poziom: 61
Inkrustowany Amulet Stratega Zamknij
Wartość: 36 480
Typ: Amulet
+18% do odporności na magię ducha (+1%)
+1.8 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania:
Poziom: 76
Tęczowy Ryngraf Żywotności Zamknij
Wartość: 55 488
Typ: Amulet
+3 do szczęścia
+21 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 102
Wyjątkowe Wodoszczelne Kryształowe bigwanty Koncentracji Zamknij
Wartość: 47 496
Ochrona: 38
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię wody (+1%)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93
Wyjątkowa Wojenna maska Chwały Zamknij
Wartość: 31 499
Ochrona: 27
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 131
Poziom: 75
Dobre Szturmowe Czarnoksięskie sandały Ziemi Zamknij
Wartość: 44 390
Ochrona: 10
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80
Wyjątkowy Szybki Sejmitar Wampirów Zamknij
Wartość: 27 706
Obrażenia: 112-132
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-9% do czasu ataku (1%)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Siła: 118
Zwinność: 78
Taktyka: 117
Poziom: 62
Wyjątkowy Niszczycielski Strzelecki łuk Ziemi Zamknij
Wartość: 68 096
Obrażenia: 315-348
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 158
Celność: 158
Poziom: 80
Zdrowotny Sygnet Chwały Zamknij
Wartość: 56 440
Typ: Pierścień
+9 do żywotności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Poziom: 83
Wyjątkowy Niezwyciężony Myśliwski łuk Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 25 775
Obrażenia: 123-144
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+4 do zwinności (+1)
+2 do charyzmy (+1)
+2 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 63
Celność: 63
Poziom: 30
Wyjątkowe Magiczne Husarskie buty Orlego Oka Zamknij
Wartość: 55 977
Ochrona: 20
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+15% regeneracji many (+1%)
+9 do celności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98
Wodoszczelny Ryngraf Okiełznania Zamknij
Wartość: 44 688
Typ: Amulet
+17% do odporności na magię wody (+1%)
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)
Wymagania:
Poziom: 98
Barbarzyński Wisior Błyskawic Zamknij
Wartość: 40 392
Typ: Amulet
-6 do taktyki
-6 do sprytu
+14 do siły (+1)
+24 do żywotności (+1)
+30 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Poziom: 99
Dobry Pozłacany Kompozytowy łuk Plagi Zamknij
Wartość: 64 496
Obrażenia: 382-456
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+35 obrażeń od magii ducha (+5)
+40 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Zwinność: 213
Celność: 212
Poziom: 104
Dobry Szturmowy Garnczkowy hełm Zamknij
Wartość: 25 092
Ochrona: 36
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82
Dobre Niszczycielskie Aksamitne mawashi Zamknij
Wartość: 24 648
Ochrona: 11
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 123
Inteligencja: 154
Poziom: 79
Dobry Żywotny Krzyżowy hełm Celności Zamknij
Wartość: 56 505
Ochrona: 55
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+9 do zwinności (+1)
+13 do żywotności (+1)
+10 do celności (+1)
Wymagania:
Siła: 213
Poziom: 109
Botaniczny Naszyjnik Wampirów Zamknij
Wartość: 41 496
Typ: Amulet
+15% do odporności na magię ziemi (+1%)
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Poziom: 91
Dobry Sprytny Kryształowy napierśnik Celności Zamknij
Wartość: 45 696
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+7 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
+9 do celności (+1)
Wymagania:
Siła: 146
Poziom: 70
Świetlisty Amulet Ognia Zamknij
Wartość: 53 568
Typ: Amulet
+4 do szczęścia
-5 do sprytu
+9% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania:
Poziom: 93
Dobre Więzienne Pancerne nagolenniki Oporu Zamknij
Wartość: 34 761
Ochrona: 30
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1)
+6 do taktyki (+1)
-7 do charyzmy
+12 do ochrony (+4)
Wymagania:
Siła: 135
Poziom: 71
Dobry Sowi Jatagan Wampirów Zamknij
Wartość: 46 512
Obrażenia: 200-242
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+11 do wiedzy (+1)
+2.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Siła: 203
Zwinność: 135
Taktyka: 203
Poziom: 100
Wyjątkowy Niszczycielski Kindżał Twardości Zamknij
Wartość: 30 240
Obrażenia: 146-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+20 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75
Wampiryczna Misiurka Oświecenia Zamknij
Wartość: 27 930
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+12 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70
Wyjątkowy Niszczycielski Kindżał Twardości Zamknij
Wartość: 30 240
Obrażenia: 146-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+20 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75
Sygnet Strzelca Zamknij
Wartość: 28 500
Typ: Pierścień
+8 do celności (+1)
+5 do taktyki (+1)
Wymagania:
Poziom: 95
Szturmowy Krzyżowy hełm Kreatywności Zamknij
Wartość: 47 251
Ochrona: 50
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do taktyki (+1)
+6 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 213
Poziom: 109
Wyjątkowe Barbarzyńskie Jedwabne szarawary Lewitacji Zamknij
Wartość: 38 841
Ochrona: 15
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
-4 do taktyki
-4 do sprytu
+9 do siły (+1)
+13 do żywotności (+1)
+8% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
Wyjątkowy Niszczycielski Czekan Wiedzy Zamknij
Wartość: 32 704
Obrażenia: 133-158
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Siła: 147
Zwinność: 75
Taktyka: 125
Poziom: 73
Dobra Wampiryczna Kościana zbroja Księżyca Zamknij
Wartość: 92 750
Ochrona: 124
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+10% do odporności na każdą magię (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 232
Poziom: 113
Wyjątkowe Więzienne Kryształowe pazury Mnichów Zamknij
Wartość: 35 078
Obrażenia: 170-200
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+11 do sprytu (+1)
+8 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87
Smoczy Kindżał Berserkera Zamknij
Wartość: 34 200
Obrażenia: 122-140
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+11 do siły (+1)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni
-30% do ochrony i odporności na magię właściciela
Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75
Nordycka Złotogłowiowa szarfa Wampirów Zamknij
Wartość: 28 553
Ochrona: 8
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię powietrza (+1%)
+20 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Wiedza: 105
Inteligencja: 131
Poziom: 68
Offline