ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-05-10 22:09:43

Beatrix Kido

Administrator

status 4632761
4828460
Call me!
Zarejestrowany: 2009-01-11
Posty: 79
Punktów :   

magazyn czyszczenie

Płomienny Ryngraf Ziemi    Zamknij
Poziom ulepszenia: 10

Wartość: 47 328
Typ: Amulet

+18% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Poziom: 87


Solidny Sygnet Błyskotliwosci    Zamknij

Wartość: 51 000
Typ: Pierścień

+18 do ochrony (+3)
+6 do charyzmy (+1)
+5 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Poziom: 100


Kruczy Pierścień Stratega    Zamknij

Wartość: 41 480
Typ: Pierścień

+7 do inteligencji (+1)
+1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)

Wymagania:
Poziom: 61


Inkrustowany Amulet Stratega    Zamknij

Wartość: 36 480
Typ: Amulet

+18% do odporności na magię ducha (+1%)
+1.8 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)

Wymagania:
Poziom: 76


Tęczowy Ryngraf Żywotności    Zamknij

Wartość: 55 488
Typ: Amulet

+3 do szczęścia
+21 do żywotności (+1)

Wymagania:
Poziom: 102


Wyjątkowe Wodoszczelne Kryształowe bigwanty Koncentracji    Zamknij

Wartość: 47 496
Ochrona: 38
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię wody (+1%)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93


Wyjątkowa Wojenna maska Chwały    Zamknij

Wartość: 31 499
Ochrona: 27
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 131
Poziom: 75


Dobre Szturmowe Czarnoksięskie sandały Ziemi    Zamknij

Wartość: 44 390
Ochrona: 10
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80


Wyjątkowy Szybki Sejmitar Wampirów    Zamknij

Wartość: 27 706
Obrażenia: 112-132
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


-9% do czasu ataku (1%)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Siła: 118
Zwinność: 78
Taktyka: 117
Poziom: 62


Wyjątkowy Niszczycielski Strzelecki łuk Ziemi    Zamknij

Wartość: 68 096
Obrażenia: 315-348
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+9% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 158
Celność: 158
Poziom: 80


Zdrowotny Sygnet Chwały    Zamknij

Wartość: 56 440
Typ: Pierścień

+9 do żywotności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Poziom: 83


Wyjątkowy Niezwyciężony Myśliwski łuk Błyskotliwosci    Zamknij

Wartość: 25 775
Obrażenia: 123-144
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+4 do zwinności (+1)
+2 do charyzmy (+1)
+2 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Zwinność: 63
Celność: 63
Poziom: 30


Wyjątkowe Magiczne Husarskie buty Orlego Oka    Zamknij

Wartość: 55 977
Ochrona: 20
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+15% regeneracji many (+1%)
+9 do celności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98


Wodoszczelny Ryngraf Okiełznania    Zamknij

Wartość: 44 688
Typ: Amulet

+17% do odporności na magię wody (+1%)
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)


Wymagania:
Poziom: 98


Barbarzyński Wisior Błyskawic    Zamknij

Wartość: 40 392
Typ: Amulet

-6 do taktyki
-6 do sprytu
+14 do siły (+1)
+24 do żywotności (+1)
+30 obrażeń od magii powietrza (+5)

Wymagania:
Poziom: 99


Dobry Pozłacany Kompozytowy łuk Plagi    Zamknij

Wartość: 64 496
Obrażenia: 382-456
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+35 obrażeń od magii ducha (+5)
+40 do obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Zwinność: 213
Celność: 212
Poziom: 104


Dobry Szturmowy Garnczkowy hełm    Zamknij

Wartość: 25 092
Ochrona: 36
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82


Dobre Niszczycielskie Aksamitne mawashi    Zamknij

Wartość: 24 648
Ochrona: 11
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 123
Inteligencja: 154
Poziom: 79


Dobry Żywotny Krzyżowy hełm Celności    Zamknij

Wartość: 56 505
Ochrona: 55
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+9 do zwinności (+1)
+13 do żywotności (+1)
+10 do celności (+1)

Wymagania:
Siła: 213
Poziom: 109


Botaniczny Naszyjnik Wampirów    Zamknij

Wartość: 41 496
Typ: Amulet

+15% do odporności na magię ziemi (+1%)
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Poziom: 91


Dobry Sprytny Kryształowy napierśnik Celności    Zamknij

Wartość: 45 696
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+7 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
+9 do celności (+1)

Wymagania:
Siła: 146
Poziom: 70



Świetlisty Amulet Ognia    Zamknij

Wartość: 53 568
Typ: Amulet

+4 do szczęścia
-5 do sprytu
+9% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Poziom: 93


Dobre Więzienne Pancerne nagolenniki Oporu    Zamknij

Wartość: 34 761
Ochrona: 30
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+9 do sprytu (+1)
+6 do taktyki (+1)
-7 do charyzmy
+12 do ochrony (+4)

Wymagania:
Siła: 135
Poziom: 71


Dobry Sowi Jatagan Wampirów    Zamknij

Wartość: 46 512
Obrażenia: 200-242
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+11 do wiedzy (+1)
+2.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Siła: 203
Zwinność: 135
Taktyka: 203
Poziom: 100



Wyjątkowy Niszczycielski Kindżał Twardości    Zamknij

Wartość: 30 240
Obrażenia: 146-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+20 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75


Wampiryczna Misiurka Oświecenia    Zamknij

Wartość: 27 930
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+12 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70

Wyjątkowy Niszczycielski Kindżał Twardości    Zamknij

Wartość: 30 240
Obrażenia: 146-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+20 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75


Sygnet Strzelca    Zamknij

Wartość: 28 500
Typ: Pierścień

+8 do celności (+1)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Poziom: 95


Szturmowy Krzyżowy hełm Kreatywności    Zamknij

Wartość: 47 251
Ochrona: 50
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do taktyki (+1)
+6 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Siła: 213
Poziom: 109


Wyjątkowe Barbarzyńskie Jedwabne szarawary Lewitacji    Zamknij

Wartość: 38 841
Ochrona: 15
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

-4 do taktyki
-4 do sprytu
+9 do siły (+1)
+13 do żywotności (+1)
+8% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60


Wyjątkowy Niszczycielski Czekan Wiedzy    Zamknij

Wartość: 32 704
Obrażenia: 133-158
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Siła: 147
Zwinność: 75
Taktyka: 125
Poziom: 73


Dobra Wampiryczna Kościana zbroja Księżyca    Zamknij

Wartość: 92 750
Ochrona: 124
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+10% do odporności na każdą magię (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 232
Poziom: 113


Wyjątkowe Więzienne Kryształowe pazury Mnichów    Zamknij

Wartość: 35 078
Obrażenia: 170-200
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+11 do sprytu (+1)
+8 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87


Smoczy Kindżał Berserkera    Zamknij

Wartość: 34 200
Obrażenia: 122-140
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+11 do siły (+1)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
Podwojenie wpływu siły na obrażenia tej broni
-30% do ochrony i odporności na magię właściciela

Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75


Nordycka Złotogłowiowa szarfa Wampirów    Zamknij

Wartość: 28 553
Ochrona: 8
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+12% do odporności na magię powietrza (+1%)
+20 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Wiedza: 105
Inteligencja: 131
Poziom: 68


Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą