ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

  • Index
  •  » Oddam
  •  » Może komuś się coś przyda

#1 2009-05-27 22:39:17

Lamasu

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 56
Punktów :   

Może komuś się coś przyda

Kruczy Sygnet Regeneracji
Poziom ulepszenia: 5

Wartość: 33 796
Typ: Pierścień

+12 do inteligencji (+1)
+7% do regeneracji życia i many

Wymagania:
Poziom: 71


====================================================================

Pierścień Doświadczenia
Poziom ulepszenia: 1

Wartość: 29 600
Typ: Pierścień

+2.31% punktów doświadczenia w walce (+0.33%)

Wymagania:
Poziom: 74


====================================================================

Gwiezdny Sygnet Szpiega

Wartość: 43 200
Typ: Pierścień

+80 punktów many (+10)
+2 do szczęścia
+7 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Poziom: 72


====================================================================

Tęczowy Naszyjnik Mnichów

Wartość: 44 608
Typ: Amulet

+3 do szczęścia
+9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Poziom: 82


====================================================================

Dobra Muszkieterska Guślarska aksamitna hakama Wampirów
Poziom ulepszenia: 8

Wartość: 50 597
Ochrona: 19
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+13 do zwinności (+1)
+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73


====================================================================

Płomienna Kolczasta maczuga Ifrytów

Wartość: 19 890
Obrażenia: 94-123
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+20% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Siła: 129
Zwinność: 66
Taktyka: 111
Poziom: 65


====================================================================

Wytrzymały Talizman Opatów

Wartość: 35 856
Typ: Amulet

+9 do ochrony (+3)
+20% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Poziom: 83


====================================================================

Więzienny Naszyjnik Sprytu

Wartość: 45 120
Typ: Amulet

+11 do sprytu (+1)
+9 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+6 do sprytu (+1)

Wymagania:
Poziom: 94


====================================================================

Szturmowa Guślarska jedwabna hakama Błyskotliwosci

Wartość: 54 563
Ochrona: 34
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do charyzmy (+1)
+4 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Wiedza: 198
Inteligencja: 247
Poziom: 118


====================================================================

Dobre Kościelne Jedwabne obi Ognia

Wartość: 41 583
Ochrona: 15
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+16% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
+10% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 161
Inteligencja: 201
Poziom: 98


====================================================================

Demoniczny Naszyjnik Szpiega

Wartość: 46 980
Typ: Amulet

+28 obrażeń od magii ognia (+4)
+24 obrażeń od magii ziemi (+4)
+8 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Poziom: 87


====================================================================

Wyj±tkowa ¦wietlista Kryształowa różdżka Piekieł

Wartość: 53 827
Obrażenia: 184-224
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+4 do szczęścia
-5 do sprytu
+40 obrażeń od magii ognia (+5)

Wymagania:
Wiedza: 147
Inteligencja: 184
Poziom: 89


====================================================================

Błotny Naszyjnik Amazonek

Wartość: 65 246
Typ: Amulet

+7% do odporności na magię ziemi (+1%)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)
+11 do zwinności (+1)
+6 do taktyki (+1)

Wymagania:
Poziom: 101


====================================================================

Pokutny Sygnet Plagi

Wartość: 57 120
Typ: Pierścień

+14% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+40 do obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Poziom: 105


====================================================================

Wyj±tkowy Barbarzyński Złoty kostur Biskupów

Wartość: 61 118
Obrażenia: 256-316
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

-6 do taktyki
-6 do sprytu
+14 do siły (+1)
+24 do żywotności (+1)
+7% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 183
Inteligencja: 229
Poziom: 107


====================================================================

Wyj±tkowy Kiścień Stratega

Wartość: 29 959
Obrażenia: 254-306
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)

Wymagania:
Siła: 230
Zwinność: 117
Taktyka: 197
Poziom: 107


====================================================================

Naszyjnik Ghobów

Wartość: 34 200
Typ: Amulet

+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Poziom: 95


====================================================================

Nordycki Wisior Ifrytów

Wartość: 53 244
Typ: Amulet

+12% do odporności na magię powietrza (+1%)
+30 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+18% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Poziom: 87


====================================================================

Dobra L±dowa Karabela Ghobów

Wartość: 53 758
Obrażenia: 306-355
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+17% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Siła: 252
Zwinność: 168
Taktyka: 251
Poziom: 122


====================================================================

Dobry Ognisty Guślarski złotogłowiowy kapelusz Zwycięstwa

Wartość: 48 195
Ochrona: 32
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+9% do odporności na magię ognia (+1%)
+35 obrażeń od magii ognia (+5)
+9 do charyzmy (+1)
+35 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Wiedza: 174
Inteligencja: 217
Poziom: 105


====================================================================

¦wietlisty Pierścień

Wartość: 36 720
Typ: Pierścień

+4 do szczęścia
-5 do sprytu

Wymagania:
Poziom: 102


====================================================================

Bojowa Kryształowa zbroja Lewitacji

Wartość: 77 520
Ochrona: 124
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

regeneracja 3% punktów życia na turę (bez dodatków działajacych tylko w walce)
+9% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 248
Poziom: 120


====================================================================

Wyj±tkowy Kryształowy diadem Wampirów

Wartość: 45 087
Ochrona: 38
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Wiedza: 189
Inteligencja: 236
Poziom: 113


====================================================================

Dobry Koncerz Wampirów

Wartość: 29 548
Obrażenia: 243-286
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108


====================================================================

Pokutny Krzyżowy hełm Mnichów

Wartość: 44 472
Ochrona: 50
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+13% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Siła: 213
Poziom: 109


====================================================================

Solidne Wysokie kościane buty Błyskotliwosci

Wartość: 51 586
Ochrona: 21
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+27 do ochrony (+3)
+7 do charyzmy (+1)
+7 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Zwinność: 203
Poziom: 119


====================================================================

Wyj±tkowy Krwawy Bułat Chwały

Wartość: 54 096
Obrażenia: 308-345
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+182 do punktów życia (+13)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 237
Zwinność: 158
Taktyka: 236
Poziom: 115


====================================================================

Offline

 
  • Index
  •  » Oddam
  •  » Może komuś się coś przyda

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą