Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Kruczy Sygnet Regeneracji
Poziom ulepszenia: 5
Wartość: 33 796
Typ: Pierścień
+12 do inteligencji (+1)
+7% do regeneracji życia i many
Wymagania:
Poziom: 71
====================================================================
Pierścień Doświadczenia
Poziom ulepszenia: 1
Wartość: 29 600
Typ: Pierścień
+2.31% punktów doświadczenia w walce (+0.33%)
Wymagania:
Poziom: 74
====================================================================
Gwiezdny Sygnet Szpiega
Wartość: 43 200
Typ: Pierścień
+80 punktów many (+10)
+2 do szczęścia
+7 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Poziom: 72
====================================================================
Tęczowy Naszyjnik Mnichów
Wartość: 44 608
Typ: Amulet
+3 do szczęścia
+9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Poziom: 82
====================================================================
Dobra Muszkieterska Guślarska aksamitna hakama Wampirów
Poziom ulepszenia: 8
Wartość: 50 597
Ochrona: 19
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+13 do zwinności (+1)
+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73
====================================================================
Płomienna Kolczasta maczuga Ifrytów
Wartość: 19 890
Obrażenia: 94-123
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+20% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania:
Siła: 129
Zwinność: 66
Taktyka: 111
Poziom: 65
====================================================================
Wytrzymały Talizman Opatów
Wartość: 35 856
Typ: Amulet
+9 do ochrony (+3)
+20% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Poziom: 83
====================================================================
Więzienny Naszyjnik Sprytu
Wartość: 45 120
Typ: Amulet
+11 do sprytu (+1)
+9 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+6 do sprytu (+1)
Wymagania:
Poziom: 94
====================================================================
Szturmowa Guślarska jedwabna hakama Błyskotliwosci
Wartość: 54 563
Ochrona: 34
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do charyzmy (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 198
Inteligencja: 247
Poziom: 118
====================================================================
Dobre Kościelne Jedwabne obi Ognia
Wartość: 41 583
Ochrona: 15
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+16% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
+10% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 161
Inteligencja: 201
Poziom: 98
====================================================================
Demoniczny Naszyjnik Szpiega
Wartość: 46 980
Typ: Amulet
+28 obrażeń od magii ognia (+4)
+24 obrażeń od magii ziemi (+4)
+8 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Poziom: 87
====================================================================
Wyj±tkowa ¦wietlista Kryształowa różdżka Piekieł
Wartość: 53 827
Obrażenia: 184-224
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+4 do szczęścia
-5 do sprytu
+40 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Wiedza: 147
Inteligencja: 184
Poziom: 89
====================================================================
Błotny Naszyjnik Amazonek
Wartość: 65 246
Typ: Amulet
+7% do odporności na magię ziemi (+1%)
+40 obrażeń od magii ziemi (+5)
+11 do zwinności (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Poziom: 101
====================================================================
Pokutny Sygnet Plagi
Wartość: 57 120
Typ: Pierścień
+14% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+40 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Poziom: 105
====================================================================
Wyj±tkowy Barbarzyński Złoty kostur Biskupów
Wartość: 61 118
Obrażenia: 256-316
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
-6 do taktyki
-6 do sprytu
+14 do siły (+1)
+24 do żywotności (+1)
+7% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 183
Inteligencja: 229
Poziom: 107
====================================================================
Wyj±tkowy Kiścień Stratega
Wartość: 29 959
Obrażenia: 254-306
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+1.6 do obrażeń za każde 5 punktów inteligencji (+0.2)
Wymagania:
Siła: 230
Zwinność: 117
Taktyka: 197
Poziom: 107
====================================================================
Naszyjnik Ghobów
Wartość: 34 200
Typ: Amulet
+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Poziom: 95
====================================================================
Nordycki Wisior Ifrytów
Wartość: 53 244
Typ: Amulet
+12% do odporności na magię powietrza (+1%)
+30 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+18% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania:
Poziom: 87
====================================================================
Dobra L±dowa Karabela Ghobów
Wartość: 53 758
Obrażenia: 306-355
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+15% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+17% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Siła: 252
Zwinność: 168
Taktyka: 251
Poziom: 122
====================================================================
Dobry Ognisty Guślarski złotogłowiowy kapelusz Zwycięstwa
Wartość: 48 195
Ochrona: 32
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię ognia (+1%)
+35 obrażeń od magii ognia (+5)
+9 do charyzmy (+1)
+35 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Wiedza: 174
Inteligencja: 217
Poziom: 105
====================================================================
¦wietlisty Pierścień
Wartość: 36 720
Typ: Pierścień
+4 do szczęścia
-5 do sprytu
Wymagania:
Poziom: 102
====================================================================
Bojowa Kryształowa zbroja Lewitacji
Wartość: 77 520
Ochrona: 124
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
regeneracja 3% punktów życia na turę (bez dodatków działajacych tylko w walce)
+9% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 248
Poziom: 120
====================================================================
Wyj±tkowy Kryształowy diadem Wampirów
Wartość: 45 087
Ochrona: 38
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Wiedza: 189
Inteligencja: 236
Poziom: 113
====================================================================
Dobry Koncerz Wampirów
Wartość: 29 548
Obrażenia: 243-286
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+2.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108
====================================================================
Pokutny Krzyżowy hełm Mnichów
Wartość: 44 472
Ochrona: 50
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+13% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Siła: 213
Poziom: 109
====================================================================
Solidne Wysokie kościane buty Błyskotliwosci
Wartość: 51 586
Ochrona: 21
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+27 do ochrony (+3)
+7 do charyzmy (+1)
+7 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 203
Poziom: 119
====================================================================
Wyj±tkowy Krwawy Bułat Chwały
Wartość: 54 096
Obrażenia: 308-345
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+182 do punktów życia (+13)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 237
Zwinność: 158
Taktyka: 236
Poziom: 115
====================================================================
Offline