ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-01-29 20:23:13

Beatrix Kido

Administrator

status 4632761
4828460
Call me!
Zarejestrowany: 2009-01-11
Posty: 79
Punktów :   

wszytko co mam

Wyjątkowe Bermudzkie Kościane naramienniki Koncentracji    Zamknij

Wartość: 18 513
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+8% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 50
Poziom: 29





Kordzik Ciała    Zamknij

Wartość: 4 608
Obrażenia: 46-52
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+10 obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Siła: 59
Zwinność: 51
Taktyka: 68
Poziom: 32

Inkrustowane Pancerne naramienniki Zwycięstwa    Zamknij

Wartość: 9 504
Ochrona: 11
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię ducha (+1%)
+4 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Siła: 57
Poziom: 33



Więzienne Wzmocnione żołnierskie buty    Zamknij

Wartość: 9 945
Ochrona: 8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+6 do sprytu (+1)
+5 do taktyki (+1)
-5 do charyzmy

Wymagania:
Siła: 65
Poziom: 39


Wyjątkowa Więzienna Skórzana kurtka    Zamknij

Wartość: 12 600
Ochrona: 25
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+5 do sprytu (+1)
+4 do taktyki (+1)
-5 do charyzmy

Wymagania:
Zwinność: 62
Poziom: 30


Niszczycielskie Pancerne nakolanniki Celności    Zamknij

Wartość: 19 968
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do celności (+1)

Wymagania:
Siła: 77
Poziom: 39



Sprytne Pancerne naramienniki    Zamknij

Wartość: 8 976
Ochrona: 11
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+4 do sprytu (+1)
+4 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 57
Poziom: 33

Zdrowotne Warstwowe buty Inteligencji    Zamknij

Wartość: 10 172
Ochrona: 5
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+6 do żywotności (+1)
+4 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Zwinność: 40
Poziom: 22

Więzienny Dublet    Zamknij

Wartość: 6 300
Ochrona: 14
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+5 do sprytu (+1)
+2 do taktyki (+1)
-4 do charyzmy

Wymagania:
Zwinność: 47
Poziom: 21


Żywotne Żołnierskie buty    Zamknij

Wartość: 8 262
Ochrona: 6
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+4 do zwinności (+1)
+8 do żywotności (+1)

Wymagania:
Siła: 48
Poziom: 27


Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą