Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Administrator
Wyjątkowe Bermudzkie Kościane naramienniki Koncentracji Zamknij
Wartość: 18 513
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+8% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 50
Poziom: 29
Kordzik Ciała Zamknij
Wartość: 4 608
Obrażenia: 46-52
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+10 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Siła: 59
Zwinność: 51
Taktyka: 68
Poziom: 32
Inkrustowane Pancerne naramienniki Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 9 504
Ochrona: 11
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię ducha (+1%)
+4 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Siła: 57
Poziom: 33
Więzienne Wzmocnione żołnierskie buty Zamknij
Wartość: 9 945
Ochrona: 8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+6 do sprytu (+1)
+5 do taktyki (+1)
-5 do charyzmy
Wymagania:
Siła: 65
Poziom: 39
Wyjątkowa Więzienna Skórzana kurtka Zamknij
Wartość: 12 600
Ochrona: 25
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+5 do sprytu (+1)
+4 do taktyki (+1)
-5 do charyzmy
Wymagania:
Zwinność: 62
Poziom: 30
Niszczycielskie Pancerne nakolanniki Celności Zamknij
Wartość: 19 968
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do celności (+1)
Wymagania:
Siła: 77
Poziom: 39
Sprytne Pancerne naramienniki Zamknij
Wartość: 8 976
Ochrona: 11
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+4 do sprytu (+1)
+4 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 57
Poziom: 33
Zdrowotne Warstwowe buty Inteligencji Zamknij
Wartość: 10 172
Ochrona: 5
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+6 do żywotności (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 40
Poziom: 22
Więzienny Dublet Zamknij
Wartość: 6 300
Ochrona: 14
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+5 do sprytu (+1)
+2 do taktyki (+1)
-4 do charyzmy
Wymagania:
Zwinność: 47
Poziom: 21
Żywotne Żołnierskie buty Zamknij
Wartość: 8 262
Ochrona: 6
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1)
+8 do żywotności (+1)
Wymagania:
Siła: 48
Poziom: 27
Offline