Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Moderator
Dobre Gwiezdne Guślarskie jedwabne rękawice Gór Zamknij
Wartość: 45 465
Ochrona: 19
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+165 punktów many (+15)
+2 do szczęścia
+25% do odporności na magię ziemi (+1%)
-5% do odporności na magię powietrza
Wymagania:
Wiedza: 114
Inteligencja: 143
Poziom: 74
Dobra Krucza Aksamitna toga Oświecenia Zamknij
Wartość: 37 128
Ochrona: 43
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+22 do odporności na magię ognia
+22 do odporności na magię wody
+22 do odporności na magię ziemi
+22 do odporności na magię powietrza
+22 do odporności na magię ciała
+22 do odporności na magię ducha
+5 do inteligencji (+1)
+11 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Wiedza: 99
Inteligencja: 124
Poziom: 65
Wyjątkowy Sprytny Czarnoksięski jedwabny manipularz Zamknij
Wartość: 19 801
Ochrona: 13
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+6 do sprytu (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Wiedza: 81
Inteligencja: 101
Poziom: 52
Wyjątkowa Krwawa Jedwabna opończa Zamknij
Wartość: 27 440
Ochrona: 51
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+23 do odporności na magię ognia
+23 do odporności na magię wody
+23 do odporności na magię ziemi
+23 do odporności na magię powietrza
+23 do odporności na magię ciała
+23 do odporności na magię ducha
+60 do punktów życia (+10)
Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70
Dobra Krwawa Płatowa zbroja Ognia Zamknij
Wartość: 34 944
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+78 do punktów życia (+13)
+9% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 124
Poziom: 65
Dobre Niedźwiedzie Guślarskie jedwabne rękawice Szpiega Zamknij
Wartość: 36 230
Ochrona: 19
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+8% do odporności na magię ciała (+1%)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)
+6 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Wiedza: 114
Inteligencja: 143
Poziom: 74
Bermudzkie Kryształowe naramienniki Oporu Zamknij
Wartość: 32 232
Ochrona: 25
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+8% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
+16 do ochrony (+4)
Wymagania:
Zwinność: 126
Poziom: 79
Wodoszczelne Jedwabne szarawary Uczciwości Zamknij
Wartość: 20 736
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+18% do odporności na magię wody (+1%)
+9 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia
Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
Kościane rękawice Celności Zamknij
Wartość: 16 128
Ochrona: 19
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+7 do celności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 99
Poziom: 63
Stabilna Aksamitna toga Wiedzy Zamknij
Wartość: 24 960
Ochrona: 39
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+22 do odporności na magię ognia
+22 do odporności na magię wody
+22 do odporności na magię ziemi
+22 do odporności na magię powietrza
+22 do odporności na magię ciała
+22 do odporności na magię ducha
+15% do odporności na magię powietrza (+1%)
+9 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Wiedza: 99
Inteligencja: 124
Poziom: 65
Wyjątkowy Złotogłowiowy turban Kreatywności Zamknij
Poziom ulepszenia: 2
Wartość: 24 989
Ochrona: 22
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+7 do taktyki (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70
Zdrowotne Guślarskie buty Kreatywności Zamknij
Wartość: 31 443
Ochrona: 7
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+10 do żywotności (+1)
+2 do taktyki (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64
Dobra Solidna Guślarska aksamitna peleryna Tytanów Zamknij
Wartość: 39 672
Ochrona: 35
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+19 do odporności na magię ognia
+19 do odporności na magię wody
+19 do odporności na magię ziemi
+19 do odporności na magię powietrza
+19 do odporności na magię ciała
+19 do odporności na magię ducha
+6 do ochrony (+3)
+80 do punktów życia (+10)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych
Wymagania:
Wiedza: 89
Inteligencja: 111
Poziom: 58
Wyjątkowa Guślarska aksamitna hakama Inteligencji Zamknij
Wartość: 26 163
Ochrona: 21
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+10 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73
Offline