Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Administrator
No coz moge opisac na jakiej magii ja sie skupilem i co proponuje.
Ja uderzam magia ognia i ziemi obie te magie mam powyzej 100% + rozdzki co daje ok 160-170% mocy. W zaleznosci od czarow czasem innej magii jezeli okazuje sie ze w bitwach czar z niej zadaje wiecej niz z ognia lub ziemi (malo prawdopodobne i tylko wczesniej sie zdarzalo).
Jest tak ze nie mam pojecia jakich czarow uzywanie pokarze co rzucam z przygotowawczych w bitwach:
-Masowa Wrażliwość na Magię Ducha
-Masowa Wrażliwość na Magię Ognia
Ze wzgledow ktore opisalem wyzej, co prawda jeszcze masowke ziemi powienienem ale brak miejsca:(
-Masowa Odporność na Magię Ognia
-Masowa Odpornośc na Magię Ciała (tutaj bo klasy walczace wrecz korzystaja z pomocy od tej magii)
-Masowa Odpornośc na Magię Ducha
-Masowa Odporność na Magię Ziemi
-Ulewa
-Bagna
Czary masowe zmniejszajace taktyke przeciwnika
-Oślepienie (2 osoby w 1 rundzie traca jeden atak)
-Mgła (uderzenei w celnosc lucznikow)
-Wsparcie Natury
-Witalność
Tu waidomo wzrost zytka, zamiast witalnosci dalbym smocze serce ale dopiero po wymiane bede posiadal.
-Tsunami (masowe zmniejszenei odpornosci)
-Magiczne Okowy (podstawa wg mnie i napewno niesamowita bron na nas ze wzgledu na duza ilsoc postaci magicznych)
-Przyzwanie Ifryta
Oczywiscie to tylko moje ustawienei ktore nie jest doskonalem i prosilbym o ewentualne podpowiedzi.
Offline