Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Użytkownik
Dobry Muszkieterski Kilof Chwały oddane
Wartość: 20 064
Obrażenia: 73-86
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+3 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 90
Zwinność: 46
Taktyka: 77
Poziom: 44
Wyjątkowy Demoniczny Kadar Piekieł oddane
Wartość: 24 192
Obrażenia: 92-104
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+12 obrażeń od magii ognia (+4)
+12 obrażeń od magii ziemi (+4)
+15 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50
Dobre Życiodajne Kryształowe pazury Zmycia Zamknij
Wartość: 18 040
Obrażenia: 156-186
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+5% szybkości regeneracji życia (+1%)
+25 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87
Dobre Nordyckie Kryształowe pazury Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 36 205
Obrażenia: 156-186
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+9% do odporności na magię powietrza (+1%)
+25 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+4 do charyzmy (+1)
+3 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87
Wyjątkowy Muszkieterski Rapier Wiedzy Zamknij
Wartość: 41 879
Obrażenia: 160-190
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Siła: 160
Zwinność: 106
Taktyka: 160
Poziom: 82
Wyjątkowy Wampiryczny Kindżał Regeneracji Zamknij
Wartość: 33 516
Obrażenia: 146-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+8% do regeneracji życia i many
Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75
Dobre Płomienne Sai Fal Zamknij
Wartość: 36 817
Obrażenia: 178-211
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+14% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+40 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Siła: 170
Zwinność: 145
Taktyka: 197
Poziom: 94
Dobre Więzienne Sai Duszy Zamknij
Wartość: 24 364
Obrażenia: 178-211
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+11 do sprytu (+1)
+9 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+35 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania:
Siła: 170
Zwinność: 145
Taktyka: 197
Poziom: 94
Wyjątkowe Eteryczne Ninja-to Zamknij
Wartość: 23 133
Obrażenia: 146-173
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+7 do zwinności (+1)
Wymagania:
Siła: 142
Zwinność: 121
Taktyka: 165
Poziom: 81
Wyjątkowa Orla Jambija Apokalipsy Zamknij
Wartość: 35 985
Obrażenia: 111-128
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+5 do taktyki (+1)
+16 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63
Dobry Niszczycielski Asymetryczny łuk Burzy Zamknij
Wartość: 53 260
Obrażenia: 251-286
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+25 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Zwinność: 141
Celność: 141
Poziom: 73
Dobry Duchowy Pałasz Chwały Zamknij
Wartość: 37 209
Obrażenia: 110-131
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+3% zadanych obrażeń przechodzi na MA (+0.2%)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 129
Zwinność: 86
Taktyka: 129
Poziom: 68
Ostatnio edytowany przez malinowynos (2009-03-15 22:50:38)
Offline
Użytkownik
nowe
Offline