Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Wyjątkowa Pierścieniowa zbroja Lekkości Zamknij
Wartość: 4 367
Ochrona: 13
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
-1 do siły
-9% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania:
Siła: 36
Poziom: 13
___________________________________
Wyjątkowy Kontusz Mnichów Zamknij
Wartość: 7 616
Ochrona: 14
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 40
Poziom: 17
_______________________________________
Warstwowe rękawice Skrytości Zamknij
Wartość: 2 304
Ochrona: 5
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+10% szans na udany atak (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 25
Poziom: 12
_________________________________
Skórzane nogawice Oceanu Zamknij
Wartość: 3 328
Ochrona: 4
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+21% do odporności na magię wody (+1%)
-5% do odporności na magię ognia
Wymagania:
Zwinność: 30
Poziom: 13
___________________________________
Kwieciste Skórzane nogawice Strzelca Zamknij
Wartość: 4 368
Ochrona: 4
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+3 do charyzmy (+1)
+9% do odporności na magię ziemi (+1%)
+2 do celności (+1)
+1 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 30
Poziom: 13
Offline