ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-04-08 11:30:02

fusek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 14
Punktów :   

oddam

cały set Gullveig:


Świetliste bransolety Gullveig    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 10
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+4% do PŻ
+8% do inteligencji
+8% do taktyki

Ekwipunek Gullveig:
Kryształowa korona Gullveig
Świetliste bransolety Gullveig
Liściasta tunika Gullveig

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 37




Liściasta tunika Gullveig x2
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 25
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+25% zwiększone działanie magii

Ekwipunek Gullveig:
Kryształowa korona Gullveig
Świetliste bransolety Gullveig
Liściasta tunika Gullveig

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 42




Kryształowa korona Gullveig     Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 10
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha

+5% do PŻ
+10% do many
odnawia 3% many na turę

Ekwipunek Gullveig:
Kryształowa korona Gullveig
Świetliste bransolety Gullveig
Liściasta tunika Gullveig

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 45




Różdżka Śmierci    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 115-148
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ziemi i ducha
+11 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 110
Inteligencja: 110
Poziom: 55



Muszkieterska Czarnoksięska aksamitna peleryna Kardynałów    Zamknij

Wartość: 53 352
Ochrona: 50
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+24 do odporności na magię ognia
+24 do odporności na magię wody
+24 do odporności na magię ziemi
+24 do odporności na magię powietrza
+24 do odporności na magię ciała
+24 do odporności na magię ducha

+6 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+19% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 122
Inteligencja: 152
Poziom: 78





Muszkieterski Czarnoksięski jedwabny kapelusz Inteligencji    Zamknij

Wartość: 38 304
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+6 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+6 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Wiedza: 133
Inteligencja: 166
Poziom: 84




Dobry Magiczny Złotogłowiowy turban Kardynałów    Zamknij

Wartość: 36 288
Ochrona: 18
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+13% regeneracji many (+1%)
+17% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70




Sygnet Słońca    Zamknij-ODDANE

Wartość: 28 500
Typ: Pierścień

+14% do odporności na każdą magię (+1%)

Wymagania:
Poziom: 75



Wyjątkowy Żywotny Kryształowy napierśnik Rusałek    Zamknij

Wartość: 63 504
Ochrona: 85
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+8 do zwinności (+1)
+14 do żywotności (+1)
+17% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 146
Poziom: 70




Wielki bojowy topór Granitu    Zamknij

Wartość: 16 640
Obrażenia: 181-271
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+35 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 183
Zwinność: 94
Taktyka: 140
Poziom: 80




Zdrowotne Tanto    Zamknij

Wartość: 14 484
Obrażenia: 99-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+10 do żywotności (+1)

Wymagania:
Siła: 122
Zwinność: 104
Taktyka: 142
Poziom: 71




Jednoręczny topór Ziemi    Zamknij

Wartość: 8 000
Obrażenia: 74-90
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+10% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)

Wymagania:
Siła: 101
Zwinność: 51
Taktyka: 86
Poziom: 50




Szybkie Kryształowe pazury Zaświatów    Zamknij

Wartość: 23 385
Obrażenia: 142-172
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

-12% do czasu ataku (1%)
+35 obrażeń od magii ducha (+5)

Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87

Ostatnio edytowany przez fusek (2009-04-08 12:29:11)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą