Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
do oddania jeśli ktoś coś chce porszę o pw(będę mieć te itemy przez 2 dni jeżeli nikt się nie odezwie pójdzie na spalenie mogło coś się przez przypadek powtórzyć każdy item mam po1 sztuce) :
Jadowite karwasze Beowulfa Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38
Krwawe Aksamitne obi Ciszy Zamknij
Wartość: 17 017
Ochrona: 6
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+40 do punktów życia (+10)
+12% do odporności na magię ognia i powietrza (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 85
Inteligencja: 106
Poziom: 55
Żmijowy amulet Gunnara Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Typ: Amulet
+4% do PŻ
+8 do odporności na magię
+12 do ochrony
Ekwipunek Gunnara:
Żmijowy amulet Gunnara
Złote naręczaki Gunnara
Okuty pas Gunnara
Wymagania:
Poziom: 40
Łucznicze bransolety Gudrun Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę
+6% do obrażeń
+12 do celności
Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 36
Różdżka Piromancji Zamknij
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 125-172
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ziemi i ognia
+12 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 122
Inteligencja: 122
Poziom: 62
Magiczny Okularowy hełm Powietrza Zamknij
Wartość: 16 512
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+14% regeneracji many (+1%)
+9% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Siła: 80
Poziom: 43
Sowia Wielka maczuga Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 12 597
Obrażenia: 74-103
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+8 do wiedzy (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Siła: 89
Zwinność: 46
Taktyka: 68
Poziom: 38
Dobry Żywotny Korbacz Zamknij
Wartość: 11 880
Obrażenia: 92-112
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+6 do zwinności (+1)
+11 do żywotności (+1)
Wymagania:
Siła: 110
Zwinność: 56
Taktyka: 94
Poziom: 55
Kościelny Srebrny diadem Zamknij
Wartość: 12 750
Ochrona: 11
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50
Wyjątkowe Płytowe buty Rusałek Zamknij
Wartość: 24 418
Ochrona: 12
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+15% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57
Wyjątkowe Wietrzne Jedwabne dhoti Oświecenia Zamknij
Wartość: 21 857
Ochrona: 10
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
+8 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Wiedza: 66
Inteligencja: 82
Poziom: 41
Cesarski Sygnet Gór Zamknij
Wartość: 32 096
Typ: Pierścień
+5 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+24% do odporności na magię ziemi (+1%)
-5% do odporności na magię powietrza
Wymagania:
Poziom: 59
Dobra Powstańcza Jambija Zamknij
Wartość: 16 329
Obrażenia: 102-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+11 do sprytu (+1)
+8 do charyzmy (+1)
Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63
Orla Wełniana toga Strzelca Zamknij
Wartość: 20 400
Ochrona: 21
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+13 do odporności na magię ognia
+13 do odporności na magię wody
+13 do odporności na magię ziemi
+13 do odporności na magię powietrza
+13 do odporności na magię ciała
+13 do odporności na magię ducha
+4 do taktyki (+1)
+4 do celności (+1)
+4 do taktyki (+1)
Wymagania:
Wiedza: 64
Inteligencja: 80
Poziom: 40
Płytowy manifer Lasu Zamknij
Wartość: 10 880
Ochrona: 13
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+14% do odporności na magię ziemi (+1%)
+14% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania:
Siła: 67
Poziom: 40
Amulet Lekkości Zamknij
Wartość: 13 680
Typ: Amulet
-2 do siły
-7% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania:
Poziom: 57
Bermudzki Kościany kostur Zamknij
Wartość: 15 300
Obrażenia: 104-129
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+12% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
Wymagania:
Wiedza: 107
Inteligencja: 134
Poziom: 68
Dobry Bermudzki Espadon Zamknij
Wartość: 15 390
Obrażenia: 125-162
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+12% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
Wymagania:
Siła: 122
Zwinność: 65
Taktyka: 113
Poziom: 57
Maska Siły Zamknij
Wartość: 12 720
Ochrona: 15
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+6 do siły (+1)
Wymagania:
Zwinność: 93
Poziom: 53
Nordycki Kadar Kreatywności Zamknij
Wartość: 17 340
Obrażenia: 76-88
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7% do odporności na magię powietrza (+1%)
+15 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+2 do taktyki (+1)
+3 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50
Kościelne Kryształowe nakolanniki Lekkości Zamknij
Wartość: 14 688
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+17% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
-1 do siły
-9% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania:
Zwinność: 83
Poziom: 45
Krwawy Poleaxe Szpiega Zamknij
Wartość: 27 216
Obrażenia: 159-229
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+91 do punktów życia (+13)
+6 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 158
Zwinność: 89
Taktyka: 123
Poziom: 72
Lwie Ćwiekowane naręczaki Lekkości Zamknij
Wartość: 17 625
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+6 do siły (+1)
+5 do sprytu (+1)
-1 do siły
-8% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania:
Zwinność: 82
Poziom: 51
Dobre Kościane buty Duchów Zamknij
Wartość: 20 502
Ochrona: 11
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
-34 many na turę
+12% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67
Szturmowy Wełniany pled Oceanu Zamknij
Wartość: 27 744
Ochrona: 28
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+17 do odporności na magię ognia
+17 do odporności na magię wody
+17 do odporności na magię ziemi
+17 do odporności na magię powietrza
+17 do odporności na magię ciała
+17 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+22% do odporności na magię wody (+1%)
-5% do odporności na magię ognia
Wymagania:
Wiedza: 79
Inteligencja: 99
Poziom: 51
Wyjątkowa Posrebrzana Wełniana toga Burzy Zamknij
Wartość: 21 504
Ochrona: 25
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+13 do odporności na magię ognia
+13 do odporności na magię wody
+13 do odporności na magię ziemi
+13 do odporności na magię powietrza
+13 do odporności na magię ciała
+13 do odporności na magię ducha
+16% do odporności na magię ciała (+1%)
+10 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Wiedza: 64
Inteligencja: 80
Poziom: 40
Życiodajna Jedwabna opończa Ciszy Zamknij
Wartość: 28 560
Ochrona: 43
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+23 do odporności na magię ognia
+23 do odporności na magię wody
+23 do odporności na magię ziemi
+23 do odporności na magię powietrza
+23 do odporności na magię ciała
+23 do odporności na magię ducha
+6% szybkości regeneracji życia (+1%)
+13% do odporności na magię ognia i powietrza (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70
Offline