ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

  • Index
  •  » Oddam
  •  » oddam (małe czyszczenie magazynu:D)

#1 2009-02-24 09:42:46

fusek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 14
Punktów :   

oddam (małe czyszczenie magazynu:D)

do oddania jeśli ktoś coś chce porszę o pw(będę mieć te itemy przez 2 dni jeżeli nikt się nie odezwie pójdzie na spalenie mogło coś się przez przypadek powtórzyć każdy item mam po1 sztuce) :



Jadowite karwasze Beowulfa     Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%

Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38





Krwawe Aksamitne obi Ciszy    Zamknij

Wartość: 17 017
Ochrona: 6
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+40 do punktów życia (+10)
+12% do odporności na magię ognia i powietrza (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 85
Inteligencja: 106
Poziom: 55



Żmijowy amulet Gunnara    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+4% do PŻ
+8 do odporności na magię
+12 do ochrony

Ekwipunek Gunnara:
Żmijowy amulet Gunnara
Złote naręczaki Gunnara
Okuty pas Gunnara

Wymagania:
Poziom: 40




Łucznicze bransolety Gudrun    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

1 dodatkowy strzał na turę
+6% do obrażeń
+12 do celności

Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 36



Różdżka Piromancji    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 125-172
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ziemi i ognia
+12 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 122
Inteligencja: 122
Poziom: 62





Magiczny Okularowy hełm Powietrza    Zamknij

Wartość: 16 512
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+14% regeneracji many (+1%)
+9% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)

Wymagania:
Siła: 80
Poziom: 43




Sowia Wielka maczuga Zwycięstwa    Zamknij

Wartość: 12 597
Obrażenia: 74-103
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+8 do wiedzy (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Siła: 89
Zwinność: 46
Taktyka: 68
Poziom: 38






Dobry Żywotny Korbacz    Zamknij

Wartość: 11 880
Obrażenia: 92-112
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+6 do zwinności (+1)
+11 do żywotności (+1)

Wymagania:
Siła: 110
Zwinność: 56
Taktyka: 94
Poziom: 55





Kościelny Srebrny diadem    Zamknij

Wartość: 12 750
Ochrona: 11
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50




Wyjątkowe Płytowe buty Rusałek    Zamknij

Wartość: 24 418
Ochrona: 12
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+15% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57




Wyjątkowe Wietrzne Jedwabne dhoti Oświecenia    Zamknij

Wartość: 21 857
Ochrona: 10
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+14% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
+8 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Wiedza: 66
Inteligencja: 82
Poziom: 41




Cesarski Sygnet Gór    Zamknij

Wartość: 32 096
Typ: Pierścień

+5 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+24% do odporności na magię ziemi (+1%)
-5% do odporności na magię powietrza

Wymagania:
Poziom: 59




Dobra Powstańcza Jambija    Zamknij

Wartość: 16 329
Obrażenia: 102-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+11 do sprytu (+1)
+8 do charyzmy (+1)

Wymagania:
Siła: 107
Zwinność: 92
Taktyka: 125
Poziom: 63





Orla Wełniana toga Strzelca    Zamknij

Wartość: 20 400
Ochrona: 21
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+13 do odporności na magię ognia
+13 do odporności na magię wody
+13 do odporności na magię ziemi
+13 do odporności na magię powietrza
+13 do odporności na magię ciała
+13 do odporności na magię ducha

+4 do taktyki (+1)
+4 do celności (+1)
+4 do taktyki (+1)

Wymagania:
Wiedza: 64
Inteligencja: 80
Poziom: 40





Płytowy manifer Lasu    Zamknij

Wartość: 10 880
Ochrona: 13
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+14% do odporności na magię ziemi (+1%)
+14% do odporności na magię powietrza (+1%)

Wymagania:
Siła: 67
Poziom: 40




Amulet Lekkości    Zamknij

Wartość: 13 680
Typ: Amulet

-2 do siły
-7% do czasu wyprawy (1%)

Wymagania:
Poziom: 57




Bermudzki Kościany kostur    Zamknij

Wartość: 15 300
Obrażenia: 104-129
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+12% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak

Wymagania:
Wiedza: 107
Inteligencja: 134
Poziom: 68




Dobry Bermudzki Espadon    Zamknij

Wartość: 15 390
Obrażenia: 125-162
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna

+12% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak

Wymagania:
Siła: 122
Zwinność: 65
Taktyka: 113
Poziom: 57




Maska Siły    Zamknij

Wartość: 12 720
Ochrona: 15
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+6 do siły (+1)

Wymagania:
Zwinność: 93
Poziom: 53




Nordycki Kadar Kreatywności    Zamknij

Wartość: 17 340
Obrażenia: 76-88
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+7% do odporności na magię powietrza (+1%)
+15 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+2 do taktyki (+1)
+3 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50




Kościelne Kryształowe nakolanniki Lekkości    Zamknij

Wartość: 14 688
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+17% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
-1 do siły
-9% do czasu wyprawy (1%)

Wymagania:
Zwinność: 83
Poziom: 45



Krwawy Poleaxe Szpiega    Zamknij

Wartość: 27 216
Obrażenia: 159-229
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

+91 do punktów życia (+13)
+6 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Siła: 158
Zwinność: 89
Taktyka: 123
Poziom: 72





Lwie Ćwiekowane naręczaki Lekkości    Zamknij

Wartość: 17 625
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+6 do siły (+1)
+5 do sprytu (+1)
-1 do siły
-8% do czasu wyprawy (1%)

Wymagania:
Zwinność: 82
Poziom: 51



Dobre Kościane buty Duchów    Zamknij

Wartość: 20 502
Ochrona: 11
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

-34 many na turę
+12% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67




Szturmowy Wełniany pled Oceanu    Zamknij

Wartość: 27 744
Ochrona: 28
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+17 do odporności na magię ognia
+17 do odporności na magię wody
+17 do odporności na magię ziemi
+17 do odporności na magię powietrza
+17 do odporności na magię ciała
+17 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+22% do odporności na magię wody (+1%)
-5% do odporności na magię ognia

Wymagania:
Wiedza: 79
Inteligencja: 99
Poziom: 51




Wyjątkowa Posrebrzana Wełniana toga Burzy    Zamknij

Wartość: 21 504
Ochrona: 25
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+13 do odporności na magię ognia
+13 do odporności na magię wody
+13 do odporności na magię ziemi
+13 do odporności na magię powietrza
+13 do odporności na magię ciała
+13 do odporności na magię ducha

+16% do odporności na magię ciała (+1%)
+10 obrażeń od magii powietrza (+5)

Wymagania:
Wiedza: 64
Inteligencja: 80
Poziom: 40




Życiodajna Jedwabna opończa Ciszy    Zamknij

Wartość: 28 560
Ochrona: 43
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+23 do odporności na magię ognia
+23 do odporności na magię wody
+23 do odporności na magię ziemi
+23 do odporności na magię powietrza
+23 do odporności na magię ciała
+23 do odporności na magię ducha

+6% szybkości regeneracji życia (+1%)
+13% do odporności na magię ognia i powietrza (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70

Offline

 
  • Index
  •  » Oddam
  •  » oddam (małe czyszczenie magazynu:D)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą