ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-03-13 15:10:23

kuzynbp

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 12
Punktów :   

dalej do oddania

Bojowa Kolczuga Strzelca

Wartość: 12 540
Ochrona: 18
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha


regeneracja 3% punktów życia na turę (bez dodatków działajacych tylko w walce)
+3 do celności (+1)
+3 do taktyki (+1)


Wymagania:
Siła: 53
Poziom: 22

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Cesarska Samopowtarzalna kusza Olimpu 

Wartość: 31 654
Obrażenia: 146-182
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna


+3 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+3 do wiedzy (+1)
+4 do inteligencji (+1)


Wymagania:
Zwinność: 96
Celność: 96
Poziom: 49

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Płytowe naramienniki Celności

Wartość: 7 168
Ochrona: 9
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha


+3 do celności (+1)


Wymagania:
Siła: 49
Poziom: 28

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Dobry Wodoszczelny Karacenowy kirys Orlego Oka

Wartość: 19 008
Ochrona: 42
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha


+20% do odporności na magię wody (+1%)
+5 do celności (+1)


Wymagania:
Siła: 95
Poziom: 44

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jedwabna tunika Duchów 

Wartość: 13 800
Ochrona: 26
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+15 do odporności na magię ognia
+15 do odporności na magię wody
+15 do odporności na magię ziemi
+15 do odporności na magię powietrza
+15 do odporności na magię ciała
+15 do odporności na magię ducha


-23 many na turę
+13% szans na unik (+1%)


Wymagania:
Wiedza: 72
Inteligencja: 90
Poziom: 46

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Niedźwiedzi Wisior

Wartość: 15 640
Typ: Amulet


+12% do odporności na magię ciała (+1%)
+15 do obrażeń od magii ciała (+5)


Wymagania:
Poziom: 46

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Żywotny Srebrny diadem

Wartość: 13 500
Ochrona: 11
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha


+4 do zwinności (+1)
+9 do żywotności (+1)


Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Wyjątkowe Sowie Wzmocnione ciężkie buty Granitu 

Wartość: 22 010
Ochrona: 9
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha


+6 do wiedzy (+1)
+10 obrażeń od magii ziemi (+5)


Wymagania:
Siła: 59
Poziom: 34

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Alchemiczny Sygnet Oceanu 

Wartość: 31 008
Typ: Pierścień


+14% do odporności na każdą magię (+1%)
+21% do odporności na magię wody (+1%)
-5% do odporności na magię ognia


Wymagania:
Poziom: 51

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tęczowy Sygnet Zamknij

Wartość: 15 980
Typ: Pierścień


+3 do szczęścia


Wymagania:
Poziom: 47

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;

Botaniczny Pierścień

Wartość: 12 720
Typ: Pierścień


+17% do odporności na magię ziemi (+1%)


Wymagania:
Poziom: 53

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Orli Sygnet 

Wartość: 16 660
Typ: Pierścień


+5 do taktyki (+1)


Wymagania:
Poziom: 49

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Cesarska Spisa Ciała 

Wartość: 17 258
Obrażenia: 96-130
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna


+7 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+10 obrażeń od magii ciała (+5)


Wymagania:
Siła: 105
Zwinność: 59
Taktyka: 82
Poziom: 47

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Wełniane obi Wiedzy

Wartość: 9 984
Ochrona: 5
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha


+5 do wiedzy (+1)


Wymagania:
Wiedza: 75
Inteligencja: 94
Poziom: 48

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Barbarzyński Pancerny manifer 

Wartość: 18 224
Ochrona: 25
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha


-4 do taktyki
-4 do sprytu
+8 do siły (+1)
+17 do żywotności (+1)


Wymagania:
Siła: 108
Poziom: 67

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Wyjątkowe Czarnoksięskie chodaki Burzy 

Wartość: 19 040
Ochrona: 7
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha


+15 obrażeń od magii powietrza (+5)


Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Maska Burzy Zamknij

Wartość: 12 720
Ochrona: 15
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha


+20 obrażeń od magii powietrza (+5)


Wymagania:
Zwinność: 93

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą