Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Bojowa Kolczuga Strzelca
Wartość: 12 540
Ochrona: 18
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
regeneracja 3% punktów życia na turę (bez dodatków działajacych tylko w walce)
+3 do celności (+1)
+3 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 53
Poziom: 22
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Cesarska Samopowtarzalna kusza Olimpu
Wartość: 31 654
Obrażenia: 146-182
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+3 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+3 do wiedzy (+1)
+4 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 96
Celność: 96
Poziom: 49
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Płytowe naramienniki Celności
Wartość: 7 168
Ochrona: 9
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+3 do celności (+1)
Wymagania:
Siła: 49
Poziom: 28
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dobry Wodoszczelny Karacenowy kirys Orlego Oka
Wartość: 19 008
Ochrona: 42
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię wody (+1%)
+5 do celności (+1)
Wymagania:
Siła: 95
Poziom: 44
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jedwabna tunika Duchów
Wartość: 13 800
Ochrona: 26
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+15 do odporności na magię ognia
+15 do odporności na magię wody
+15 do odporności na magię ziemi
+15 do odporności na magię powietrza
+15 do odporności na magię ciała
+15 do odporności na magię ducha
-23 many na turę
+13% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 72
Inteligencja: 90
Poziom: 46
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Niedźwiedzi Wisior
Wartość: 15 640
Typ: Amulet
+12% do odporności na magię ciała (+1%)
+15 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Poziom: 46
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Żywotny Srebrny diadem
Wartość: 13 500
Ochrona: 11
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1)
+9 do żywotności (+1)
Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Wyjątkowe Sowie Wzmocnione ciężkie buty Granitu
Wartość: 22 010
Ochrona: 9
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+6 do wiedzy (+1)
+10 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 59
Poziom: 34
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Alchemiczny Sygnet Oceanu
Wartość: 31 008
Typ: Pierścień
+14% do odporności na każdą magię (+1%)
+21% do odporności na magię wody (+1%)
-5% do odporności na magię ognia
Wymagania:
Poziom: 51
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tęczowy Sygnet Zamknij
Wartość: 15 980
Typ: Pierścień
+3 do szczęścia
Wymagania:
Poziom: 47
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;
Botaniczny Pierścień
Wartość: 12 720
Typ: Pierścień
+17% do odporności na magię ziemi (+1%)
Wymagania:
Poziom: 53
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Orli Sygnet
Wartość: 16 660
Typ: Pierścień
+5 do taktyki (+1)
Wymagania:
Poziom: 49
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Cesarska Spisa Ciała
Wartość: 17 258
Obrażenia: 96-130
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+7 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+10 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Siła: 105
Zwinność: 59
Taktyka: 82
Poziom: 47
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Wełniane obi Wiedzy
Wartość: 9 984
Ochrona: 5
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+5 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Wiedza: 75
Inteligencja: 94
Poziom: 48
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Barbarzyński Pancerny manifer
Wartość: 18 224
Ochrona: 25
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
-4 do taktyki
-4 do sprytu
+8 do siły (+1)
+17 do żywotności (+1)
Wymagania:
Siła: 108
Poziom: 67
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Wyjątkowe Czarnoksięskie chodaki Burzy
Wartość: 19 040
Ochrona: 7
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Maska Burzy Zamknij
Wartość: 12 720
Ochrona: 15
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+20 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Zwinność: 93
Offline