ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-03-18 09:01:43

Lamasu

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 56
Punktów :   

czyszczenie

Ognisty talizman Gudrun
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóĽnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony

Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun

Wymagania:
Poziom: 43


====================================================================

Dobra Kwiecista Koszulka kolcza Chwały

Wartość: 66 528
Ochrona: 102
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+7 do charyzmy (+1)
+6% do odporności na magię ziemi (+1%)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 199
Poziom: 99


====================================================================

Ognisty Złoty kostur Wojny

Wartość: 51 841
Obrażenia: 214-274
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+10% do odporności na magię ognia (+1%)
+35 obrażeń od magii ognia (+5)
+35 do obrażeń fizycznych (+5)
+8 do taktyki (+1)

Wymagania:
Wiedza: 183
Inteligencja: 229
Poziom: 107


====================================================================

Szybki Amulet Błyskotliwosci

Wartość: 43 792
Typ: Amulet

-7% do czasu ataku (1%)
+4 do charyzmy (+1)
+6 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Poziom: 92


====================================================================

Diamentowa zbroja Thrudy
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 84
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+5 do szczęścia
+12% do PŻ

Ekwipunek Thrudy:
Zaczarowany pas Thrudy
Platynowe bransolety Thrudy
Diamentowa zbroja Thrudy

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 83


====================================================================

L±dowy Amulet Szpiega

Wartość: 45 900
Typ: Amulet

+16% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+8 do sprytu
+2 do szczęścia

Wymagania:
Poziom: 90


====================================================================

Dobre Wodoszczelne Jedwabne szarawary Błyskotliwosci

Wartość: 23 500
Ochrona: 14
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+16% do odporności na magię wody (+1%)
+4 do charyzmy (+1)
+5 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60


====================================================================

Wyj±tkowa Żywotna Kryształowa różdżka Chwały

Wartość: 67 284
Obrażenia: 184-224
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+8 do zwinności (+1)
+14 do żywotności (+1)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 147
Inteligencja: 184
Poziom: 89


====================================================================

Pozłacane Złote bransolety Chwały

Wartość: 51 680
Ochrona: 25
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+11% do odporności na magię ducha (+1%)
+40 obrażeń od magii ducha (+5)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 154
Inteligencja: 193
Poziom: 95


====================================================================

Dobre Niszczycielskie Szpony

Wartość: 25 200
Obrażenia: 164-201
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna

+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 149
Zwinność: 80
Taktyka: 140
Poziom: 70


====================================================================

Wyj±tkowy Muszkieterski Koncerz Ognia

Wartość: 55 157
Obrażenia: 265-308
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+5 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+10% zwiększone działanie magii ognia (+1%)

Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108


====================================================================

Dobry Ognisty Koncerz Sprytu

Wartość: 42 301
Obrażenia: 243-286
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+9% do odporności na magię ognia (+1%)
+50 obrażeń od magii ognia (+5)
+8 do sprytu (+1)

Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108


====================================================================

Życiodajny Talizman Zwinności

Wartość: 31 488
Typ: Amulet

+5% szybkości regeneracji życia (+1%)
+10 do zwinności (+1)

Wymagania:
Poziom: 82


====================================================================

Różdżka Suszy
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 101-127
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+20% zwiększone działanie magii ognia i powietrza
+10 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 100
Inteligencja: 100
Poziom: 50


====================================================================

Dobra Naginata Apokalipsy

Wartość: 46 224
Obrażenia: 305-434
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

+36 obrażeń od każdej magii (+2)

Wymagania:
Siła: 252
Zwinność: 142
Taktyka: 197
Poziom: 107


====================================================================

Wytrzymałe Kryształowe rękawice Koncentracji

Wartość: 35 385
Ochrona: 34
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+12 do ochrony (+3)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 161
Poziom: 97


====================================================================

Diamentowe nagolenniki Hildry
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 30
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+5% do PŻ
+10% do uników
zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 4

Ekwipunek Hildry:
Diamentowe nagolenniki Hildry
Plomienny ryngraf Hildry
Strzeleckie bransolety Hildry

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 80


====================================================================

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą