Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Ognisty talizman Gudrun
Artefakt
Wartość: 0
Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóĽnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony
Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania:
Poziom: 43
====================================================================
Dobra Kwiecista Koszulka kolcza Chwały
Wartość: 66 528
Ochrona: 102
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+7 do charyzmy (+1)
+6% do odporności na magię ziemi (+1%)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 199
Poziom: 99
====================================================================
Ognisty Złoty kostur Wojny
Wartość: 51 841
Obrażenia: 214-274
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+10% do odporności na magię ognia (+1%)
+35 obrażeń od magii ognia (+5)
+35 do obrażeń fizycznych (+5)
+8 do taktyki (+1)
Wymagania:
Wiedza: 183
Inteligencja: 229
Poziom: 107
====================================================================
Szybki Amulet Błyskotliwosci
Wartość: 43 792
Typ: Amulet
-7% do czasu ataku (1%)
+4 do charyzmy (+1)
+6 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Poziom: 92
====================================================================
Diamentowa zbroja Thrudy
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 84
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+5 do szczęścia
+12% do PŻ
Ekwipunek Thrudy:
Zaczarowany pas Thrudy
Platynowe bransolety Thrudy
Diamentowa zbroja Thrudy
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 83
====================================================================
L±dowy Amulet Szpiega
Wartość: 45 900
Typ: Amulet
+16% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+8 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Poziom: 90
====================================================================
Dobre Wodoszczelne Jedwabne szarawary Błyskotliwosci
Wartość: 23 500
Ochrona: 14
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+16% do odporności na magię wody (+1%)
+4 do charyzmy (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
====================================================================
Wyj±tkowa Żywotna Kryształowa różdżka Chwały
Wartość: 67 284
Obrażenia: 184-224
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+8 do zwinności (+1)
+14 do żywotności (+1)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 147
Inteligencja: 184
Poziom: 89
====================================================================
Pozłacane Złote bransolety Chwały
Wartość: 51 680
Ochrona: 25
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ducha (+1%)
+40 obrażeń od magii ducha (+5)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 154
Inteligencja: 193
Poziom: 95
====================================================================
Dobre Niszczycielskie Szpony
Wartość: 25 200
Obrażenia: 164-201
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 149
Zwinność: 80
Taktyka: 140
Poziom: 70
====================================================================
Wyj±tkowy Muszkieterski Koncerz Ognia
Wartość: 55 157
Obrażenia: 265-308
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+5 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+10% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108
====================================================================
Dobry Ognisty Koncerz Sprytu
Wartość: 42 301
Obrażenia: 243-286
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9% do odporności na magię ognia (+1%)
+50 obrażeń od magii ognia (+5)
+8 do sprytu (+1)
Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108
====================================================================
Życiodajny Talizman Zwinności
Wartość: 31 488
Typ: Amulet
+5% szybkości regeneracji życia (+1%)
+10 do zwinności (+1)
Wymagania:
Poziom: 82
====================================================================
Różdżka Suszy
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 101-127
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20% zwiększone działanie magii ognia i powietrza
+10 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 100
Inteligencja: 100
Poziom: 50
====================================================================
Dobra Naginata Apokalipsy
Wartość: 46 224
Obrażenia: 305-434
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+36 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania:
Siła: 252
Zwinność: 142
Taktyka: 197
Poziom: 107
====================================================================
Wytrzymałe Kryształowe rękawice Koncentracji
Wartość: 35 385
Ochrona: 34
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+12 do ochrony (+3)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 161
Poziom: 97
====================================================================
Diamentowe nagolenniki Hildry
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 30
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+5% do PŻ
+10% do uników
zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 4
Ekwipunek Hildry:
Diamentowe nagolenniki Hildry
Plomienny ryngraf Hildry
Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 80
====================================================================
Offline