Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
-----------------------------------------------------------------------------
ZBROJE :
Dobra Inkrustowana Płatowa zbroja Koncentracji Zamknij
Wartość: 35 568
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię ducha (+1%)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 124
Poziom: 65
Niszczycielska Aksamitna toga Zamknij
Wartość: 26 000
Ochrona: 39
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+22 do odporności na magię ognia
+22 do odporności na magię wody
+22 do odporności na magię ziemi
+22 do odporności na magię powietrza
+22 do odporności na magię ciała
+22 do odporności na magię ducha
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 99
Inteligencja: 124
Poziom: 65
Dobra Ognista Ćwiekowana skórzana zbroja Mnichów Zamknij
Wartość: 48 960
Ochrona: 68
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+10% do odporności na magię ognia (+1%)
+30 obrażeń od magii ognia (+5)
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 144
Poziom: 75
Więzienne Tanko Zamknij
Wartość: 22 500
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+11 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
-8 do charyzmy
Wymagania:
Siła: 158
Poziom: 75
Wyjątkowe Domaru Chwały Zamknij
Wartość: 48 160
Ochrona: 115
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 186
Poziom: 86
Wyjątkowy Szturmowy Chitynowy napierśnik Zamknij
Wartość: 29 512
Ochrona: 74
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 130
Poziom: 62
Zbójecki Warstwowy skórzany kaftan Wampirów Zamknij
Wartość: 18 240
Ochrona: 28
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+10% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
+3.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Zwinność: 80
Poziom: 40
Tanko Amazonek Zamknij
Wartość: 28 500
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 158
Poziom: 75
Krwawa Skórznia Wampirów Zamknij
Wartość: 29 259
Ochrona: 41
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha
+52 do punktów życia (+13)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 55
Domaru Koncentracji Zamknij
Wartość: 32 680
Ochrona: 95
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 186
Poziom: 86
Wyjątkowa Inkrustowana Skórzana zbroja Oporu Zamknij
Wartość: 39 984
Ochrona: 69
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+19% do odporności na magię ducha (+1%)
+12 do ochrony (+4)
Wymagania:
Zwinność: 133
Poziom: 70
-----------------------------------------------------------------------------
HEŁMY :
Wyjątkowy Muszkieterski Skórzany czepiec Wolności Zamknij
Wartość: 8 937
Ochrona: 9
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+1 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do charyzmy (+1)
+3 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 34
Poziom: 16
Szturmowa Maska Zamknij
Wartość: 13 515
Ochrona: 15
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 93
Poziom: 53
Dobra Maska Wampirów Zamknij
Wartość: 18 126
Ochrona: 17
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+2.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Zwinność: 93
Poziom: 53
Dobry Świetlisty Zamknięty hełm Oporu Zamknij
Wartość: 34 700
Ochrona: 26
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia
-5 do sprytu
+12 do ochrony (+4)
Wymagania:
Siła: 113
Poziom: 63
Wyjątkowy Powstańczy Rzymski hełm Amazonek Zamknij
Wartość: 38 782
Ochrona: 23
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+7 do sprytu (+1)
+6 do charyzmy (+1)
+8 do zwinności (+1)
+5 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 98
Poziom: 54
Mroźna Misiurka Taktyki Zamknij
Wartość: 28 560
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię wody (+1%)
+20 do obrażeń od magii wody (+5)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70
Wyjątkowa Żywotna Łebka Lewitacji Zamknij
Wartość: 39 841
Ochrona: 22
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+6 do zwinności (+1)
+11 do żywotności (+1)
+11% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62
Muszkieterski Szyszak Kreatywności Zamknij
Wartość: 21 802
Ochrona: 13
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do taktyki (+1)
+2 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45
Dobry Wampiryczny Garnczkowy hełm Rusałek Zamknij
Wartość: 50 479
Ochrona: 36
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+20% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82
-----------------------------------------------------------------------------
SPODNIE:
Dobre Sowie Warstwowe bigwanty Wampirów Zamknij
Wartość: 35 969
Ochrona: 18
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+7 do wiedzy (+1)
+4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58
Dobre Powstańcze Warstwowe bigwanty Żywotności Zamknij
Wartość: 32 071
Ochrona: 18
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1)
+8 do charyzmy (+1)
+15 do żywotności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58
Wampiryczne Warstwowe bigwanty Charyzmy Zamknij
Wartość: 28 211
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+5 do charyzmy (+1)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58
Karłowate Warstwowe bigwanty Zwinności Zamknij
Wartość: 25 241
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
-3 do siły
+9 do charyzmy (+1)
+5 do zwinności (+1)
+5 do zwinności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58
Dobre Życiodajne Kryształowe bigwanty Skrytości Zamknij
Wartość: 25 712
Ochrona: 35
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+6% szybkości regeneracji życia (+1%)
+14% szans na udany atak (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93
Dobre Muszkieterskie Płytowe nagolenniki Zamknij
Wartość: 19 699
Ochrona: 21
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+4 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 103
Poziom: 54
Wyjątkowe Niszczycielskie Płytowe nagolenniki Zamknij
Wartość: 24 192
Ochrona: 23
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 103
Poziom: 54
Szturmowe Jedwabne szarawary Zamknij
Wartość: 16 320
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
Warstwowe bigwanty Amazonek Zamknij
Wartość: 17 632
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58
Solidne Płytowe bigwanty Wody Zamknij
Wartość: 33 792
Ochrona: 37
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+15 do ochrony (+3)
+9% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Siła: 174
Poziom: 88
-----------------------------------------------------------------------------
BUTY:
Wyjątkowe Przebiegłe Trzewiki Wolności Zamknij
Wartość: 40 483
Ochrona: 19
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+13 do sprytu (+1)
+4 do charyzmy (+1)
+5 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81
Wyjątkowe Życiodajne Wysokie skórzane buty Wampirów Zamknij
Wartość: 20 077
Ochrona: 9
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+6% szybkości regeneracji życia (+1%)
+3.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Zwinność: 61
Poziom: 37
Wampiryczne Kościane buty Opatów Zamknij
Wartość: 38 953
Ochrona: 10
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+19% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67
Dobre Wampiryczne Trzewiki Zamknij
Wartość: 31 395
Ochrona: 17
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81
Wzmocnione wojenne buty Wampirów Zamknij
Wartość: 22 287
Ochrona: 12
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Siła: 111
Poziom: 69
Powstańcze Kościane buty Burzy Zamknij
Wartość: 32 803
Ochrona: 10
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+11 do sprytu (+1)
+8 do charyzmy (+1)
+25 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67
Wyjątkowe Szturmowe Kościane buty Zwinności Zamknij
Wartość: 43 373
Ochrona: 12
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do zwinności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67
Dobre Bermudzkie Kryształowe buty Zamknij
Wartość: 24 480
Ochrona: 13
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+8% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
Wymagania:
Zwinność: 128
Poziom: 80
Dobre Błotne Kościane buty Oświecenia Zamknij
Wartość: 32 529
Ochrona: 11
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię ziemi (+1%)
+15 obrażeń od magii ziemi (+5)
+11 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67
Dobre Wampiryczne Husarskie buty Zamknij
Wartość: 37 984
Ochrona: 18
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98
Wyjątkowe Trzewiki Chwały Zamknij
Wartość: 38 556
Ochrona: 19
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81
-----------------------------------------------------------------------------
PASY:
Dobre Kwieciste Aksamitne mawashi Wampirów Zamknij
Wartość: 32 781
Ochrona: 11
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+7 do charyzmy (+1)
+8% do odporności na magię ziemi (+1%)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Wiedza: 123
Inteligencja: 154
Poziom: 79
Dobry Stabilny Skrytobójczy pas Burzy Zamknij
Wartość: 29 352
Ochrona: 20
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię powietrza (+1%)
+45 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Zwinność: 170
Poziom: 98
Dobre Niszczycielskie Jedwabne obi Zamknij
Wartość: 30 576
Ochrona: 15
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 161
Inteligencja: 201
Poziom: 98
Szturmowe Haidate Zamknij
Wartość: 19 006
Ochrona: 19
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 86
Zdrowotna Złotogłowiowa szarfa Wampirów Zamknij
Wartość: 28 553
Ochrona: 8
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+7 do żywotności (+1)
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Wiedza: 105
Inteligencja: 131
Poziom: 68
Offline