ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-04-29 11:54:44

Nales

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-18
Posty: 7
Punktów :   

Oddam rzeczy rozne .

-----------------------------------------------------------------------------
ZBROJE :


Dobra Inkrustowana Płatowa zbroja Koncentracji    Zamknij

Wartość: 35 568
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię ducha (+1%)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 124
Poziom: 65

Niszczycielska Aksamitna toga    Zamknij

Wartość: 26 000
Ochrona: 39
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+22 do odporności na magię ognia
+22 do odporności na magię wody
+22 do odporności na magię ziemi
+22 do odporności na magię powietrza
+22 do odporności na magię ciała
+22 do odporności na magię ducha

+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 99
Inteligencja: 124
Poziom: 65


Dobra Ognista Ćwiekowana skórzana zbroja Mnichów    Zamknij

Wartość: 48 960
Ochrona: 68
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+10% do odporności na magię ognia (+1%)
+30 obrażeń od magii ognia (+5)
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 144
Poziom: 75

Więzienne Tanko    Zamknij

Wartość: 22 500
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+11 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
-8 do charyzmy

Wymagania:
Siła: 158
Poziom: 75

Wyjątkowe Domaru Chwały    Zamknij

Wartość: 48 160
Ochrona: 115
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 186
Poziom: 86

Wyjątkowy Szturmowy Chitynowy napierśnik    Zamknij

Wartość: 29 512
Ochrona: 74
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 130
Poziom: 62

Zbójecki Warstwowy skórzany kaftan Wampirów    Zamknij

Wartość: 18 240
Ochrona: 28
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+10% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
+3.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 80
Poziom: 40

Tanko Amazonek    Zamknij

Wartość: 28 500
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+8 do zwinności (+1)
+6 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 158
Poziom: 75

Krwawa Skórznia Wampirów    Zamknij

Wartość: 29 259
Ochrona: 41
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha

+52 do punktów życia (+13)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 55

Domaru Koncentracji    Zamknij

Wartość: 32 680
Ochrona: 95
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 186
Poziom: 86

Wyjątkowa Inkrustowana Skórzana zbroja Oporu    Zamknij

Wartość: 39 984
Ochrona: 69
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+19% do odporności na magię ducha (+1%)
+12 do ochrony (+4)

Wymagania:
Zwinność: 133
Poziom: 70

-----------------------------------------------------------------------------
HEŁMY :



Wyjątkowy Muszkieterski Skórzany czepiec Wolności    Zamknij

Wartość: 8 937
Ochrona: 9
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+1 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do charyzmy (+1)
+3 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 34
Poziom: 16

Szturmowa Maska    Zamknij

Wartość: 13 515
Ochrona: 15
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 93
Poziom: 53

Dobra Maska Wampirów    Zamknij

Wartość: 18 126
Ochrona: 17
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+2.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 93
Poziom: 53

Dobry Świetlisty Zamknięty hełm Oporu    Zamknij

Wartość: 34 700
Ochrona: 26
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+4 do szczęścia
-5 do sprytu
+12 do ochrony (+4)

Wymagania:
Siła: 113
Poziom: 63

Wyjątkowy Powstańczy Rzymski hełm Amazonek    Zamknij

Wartość: 38 782
Ochrona: 23
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+7 do sprytu (+1)
+6 do charyzmy (+1)
+8 do zwinności (+1)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 98
Poziom: 54

Mroźna Misiurka Taktyki    Zamknij

Wartość: 28 560
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+12% do odporności na magię wody (+1%)
+20 do obrażeń od magii wody (+5)
+6 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70

Wyjątkowa Żywotna Łebka Lewitacji    Zamknij

Wartość: 39 841
Ochrona: 22
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+6 do zwinności (+1)
+11 do żywotności (+1)
+11% szans na unik (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62


Muszkieterski Szyszak Kreatywności    Zamknij

Wartość: 21 802
Ochrona: 13
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+4 do taktyki (+1)
+2 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45

Dobry Wampiryczny Garnczkowy hełm Rusałek    Zamknij

Wartość: 50 479
Ochrona: 36
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+20% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 82

-----------------------------------------------------------------------------
SPODNIE:


Dobre Sowie Warstwowe bigwanty Wampirów    Zamknij

Wartość: 35 969
Ochrona: 18
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+7 do wiedzy (+1)
+4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58

Dobre Powstańcze Warstwowe bigwanty Żywotności    Zamknij

Wartość: 32 071
Ochrona: 18
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+9 do sprytu (+1)
+8 do charyzmy (+1)
+15 do żywotności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58

Wampiryczne Warstwowe bigwanty Charyzmy    Zamknij

Wartość: 28 211
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+5 do charyzmy (+1)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58

Karłowate Warstwowe bigwanty Zwinności    Zamknij

Wartość: 25 241
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

-3 do siły
+9 do charyzmy (+1)
+5 do zwinności (+1)
+5 do zwinności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58

Dobre Życiodajne Kryształowe bigwanty Skrytości    Zamknij

Wartość: 25 712
Ochrona: 35
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+6% szybkości regeneracji życia (+1%)
+14% szans na udany atak (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93

Dobre Muszkieterskie Płytowe nagolenniki    Zamknij

Wartość: 19 699
Ochrona: 21
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+4 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 103
Poziom: 54

Wyjątkowe Niszczycielskie Płytowe nagolenniki    Zamknij

Wartość: 24 192
Ochrona: 23
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 103
Poziom: 54

Szturmowe Jedwabne szarawary    Zamknij

Wartość: 16 320
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60

Warstwowe bigwanty Amazonek    Zamknij

Wartość: 17 632
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+8 do zwinności (+1)
+6 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58

Solidne Płytowe bigwanty Wody    Zamknij

Wartość: 33 792
Ochrona: 37
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+15 do ochrony (+3)
+9% zwiększone działanie magii wody (+1%)

Wymagania:
Siła: 174
Poziom: 88

-----------------------------------------------------------------------------
BUTY:



Wyjątkowe Przebiegłe Trzewiki Wolności    Zamknij

Wartość: 40 483
Ochrona: 19
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+13 do sprytu (+1)
+4 do charyzmy (+1)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81

Wyjątkowe Życiodajne Wysokie skórzane buty Wampirów    Zamknij

Wartość: 20 077
Ochrona: 9
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+6% szybkości regeneracji życia (+1%)
+3.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 61
Poziom: 37

Wampiryczne Kościane buty Opatów    Zamknij

Wartość: 38 953
Ochrona: 10
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+19% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67

Dobre Wampiryczne Trzewiki    Zamknij

Wartość: 31 395
Ochrona: 17
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+3% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81

Wzmocnione wojenne buty Wampirów    Zamknij

Wartość: 22 287
Ochrona: 12
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Siła: 111
Poziom: 69

Powstańcze Kościane buty Burzy    Zamknij

Wartość: 32 803
Ochrona: 10
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+11 do sprytu (+1)
+8 do charyzmy (+1)
+25 obrażeń od magii powietrza (+5)

Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67

Wyjątkowe Szturmowe Kościane buty Zwinności    Zamknij

Wartość: 43 373
Ochrona: 12
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do zwinności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67

Dobre Bermudzkie Kryształowe buty    Zamknij

Wartość: 24 480
Ochrona: 13
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+8% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak

Wymagania:
Zwinność: 128
Poziom: 80

Dobre Błotne Kościane buty Oświecenia    Zamknij

Wartość: 32 529
Ochrona: 11
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+12% do odporności na magię ziemi (+1%)
+15 obrażeń od magii ziemi (+5)
+11 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Zwinność: 106
Poziom: 67

Dobre Wampiryczne Husarskie buty    Zamknij

Wartość: 37 984
Ochrona: 18
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98

Wyjątkowe Trzewiki Chwały    Zamknij

Wartość: 38 556
Ochrona: 19
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81

-----------------------------------------------------------------------------
PASY:


Dobre Kwieciste Aksamitne mawashi Wampirów    Zamknij

Wartość: 32 781
Ochrona: 11
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+7 do charyzmy (+1)
+8% do odporności na magię ziemi (+1%)
+3.2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Wiedza: 123
Inteligencja: 154
Poziom: 79

Dobry Stabilny Skrytobójczy pas Burzy    Zamknij

Wartość: 29 352
Ochrona: 20
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię powietrza (+1%)
+45 obrażeń od magii powietrza (+5)

Wymagania:
Zwinność: 170
Poziom: 98

Dobre Niszczycielskie Jedwabne obi    Zamknij

Wartość: 30 576
Ochrona: 15
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 161
Inteligencja: 201
Poziom: 98

Szturmowe Haidate    Zamknij

Wartość: 19 006
Ochrona: 19
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 152
Poziom: 86

Zdrowotna Złotogłowiowa szarfa Wampirów    Zamknij

Wartość: 28 553
Ochrona: 8
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+7 do żywotności (+1)
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Wiedza: 105
Inteligencja: 131
Poziom: 68

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą