Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Kryształowa korona Gullveig
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 10
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+5% do PŻ
+10% do many
odnawia 3% many na turę
Ekwipunek Gullveig:
Kryształowa korona Gullveig
¦wietliste bransolety Gullveig
Liściasta tunika Gullveig
Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 45
====================================================================
Kostur Szaleństwa
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 299-399
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ducha, ognia i powietrza
+22 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 258
Inteligencja: 258
Poziom: 120
====================================================================
Draupnir
Relikwia
Wartość: 0
Typ: Pierścień
+20% do wydobycia surowców
Wymagania:
Poziom: 62
====================================================================
Ognisty talizman Gudrun
Artefakt
Wartość: 0
Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóĽnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony
Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania:
Poziom: 43
====================================================================
Różdżka Ascezy
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 143-192
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała
+14 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 139
Inteligencja: 139
Poziom: 70
====================================================================
Różdżka Suszy
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 101-127
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20% zwiększone działanie magii ognia i powietrza
+10 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 100
Inteligencja: 100
Poziom: 50
====================================================================
Sygnet Riga
Relikwia
Wartość: 0
Typ: Pierścień
+30% do PŻ
redukuje zadawane obrażenia o 30%
Wymagania:
Poziom: 50
====================================================================
Jadowite karwasze Beowulfa
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38
====================================================================
Różdżka Ascezy
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 143-192
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała
+14 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 139
Inteligencja: 139
Poziom: 70
====================================================================
Magmowy kapelusz Mimira
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 24
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ
+15% do many
odnawia 4% many na turę
Ekwipunek Mimira:
Magmowy kapelusz Mimira
Doskonałe karwasze Mimira
Szklany płaszcz Mimira
Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 83
====================================================================
Tęczowy Pierścień Lasu
Wartość: 56 066
Typ: Pierścień
+3 do szczęścia
+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+14% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania:
Poziom: 97
====================================================================
Magiczny pas Brunhildy
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 30
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+15% szans na udany atak
25% szybsze ataki
+20 do zwinności
Ekwipunek Brunhildy:
Magiczny pas Brunhildy
Zabójcze rękawice Brunhildy
Platynowy kirys Brunhildy
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 116
====================================================================
Zaczarowany pas Thrudy
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 18
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+12% szans na udany atak
20% szybsze ataki
+15 do zwinności
Ekwipunek Thrudy:
Zaczarowany pas Thrudy
Platynowe bransolety Thrudy
Diamentowa zbroja Thrudy
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 81
====================================================================
Nordycki Pierścień Żywotności
Wartość: 51 680
Typ: Pierścień
+7% do odporności na magię powietrza (+1%)
+45 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+20 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 95
====================================================================
Platynowe bransolety Thrudy
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 32
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+5% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 7% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 11%
Ekwipunek Thrudy:
Zaczarowany pas Thrudy
Platynowe bransolety Thrudy
Diamentowa zbroja Thrudy
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 83
====================================================================
Platynowy kirys Brunhildy
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 156
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+18 do odporności na magię ognia
+18 do odporności na magię wody
+18 do odporności na magię ziemi
+18 do odporności na magię powietrza
+18 do odporności na magię ciała
+18 do odporności na magię ducha
+6 do szczęścia
+15% do PŻ
Ekwipunek Brunhildy:
Magiczny pas Brunhildy
Zabójcze rękawice Brunhildy
Platynowy kirys Brunhildy
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 125
====================================================================
Nordycki Sygnet Plagi
Wartość: 45 152
Typ: Pierścień
+10% do odporności na magię powietrza (+1%)
+30 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Poziom: 83
====================================================================
Różdżka Ducha
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 80-102
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ducha
+7 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 77
Inteligencja: 80
Poziom: 40
====================================================================
Dobre Żywotne Kryształowe naramienniki Zwinności
Wartość: 43 683
Ochrona: 28
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1)
+14 do żywotności (+1)
+6 do zwinności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 126
Poziom: 79
====================================================================
Szklany płaszcz Mimira
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 66
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+26 do odporności na magię ognia
+26 do odporności na magię wody
+26 do odporności na magię ziemi
+26 do odporności na magię powietrza
+26 do odporności na magię ciała
+26 do odporności na magię ducha
+30% zwiększone działanie magii
Ekwipunek Mimira:
Magmowy kapelusz Mimira
Doskonałe karwasze Mimira
Szklany płaszcz Mimira
Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 81
====================================================================
Jastrzębie bransolety Sigruny
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 33
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę
+10% do obrażeń
+24 do celności
Ekwipunek Sigruny:
Lodowe spodnie Sigruny
Demoniczny amulet Sigruny
Jastrzębie bransolety Sigruny
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 116
====================================================================
Dobre Nordyckie Guślarskie buty Gigantów
Wartość: 39 951
Ochrona: 8
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię powietrza (+1%)
+15 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+18 do ochrony (+6)
Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64
====================================================================
Wyj±tkowy Lwi Koncerz Chwały
Wartość: 65 318
Obrażenia: 265-308
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+12 do siły (+1)
+6 do sprytu (+1)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108
====================================================================
Kostur Fermentacji
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 200-253
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii wody, ducha i ziemi
+18 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 186
Inteligencja: 186
Poziom: 90
====================================================================
Wodoszczelny Amulet Oświecenia
Wartość: 30 239
Typ: Amulet
+17% do odporności na magię wody (+1%)
+12 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Poziom: 90
====================================================================
Dobra Muszkieterska Wzmocniona kryształowa tarcza Inteligencji
Wartość: 59 827
Ochrona: 61
Typ: Tarcza
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+5 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 176
Poziom: 82
====================================================================
Stały Ryngraf
Wartość: 20 160
Typ: Amulet
+18% do odporności na magię ognia (+1%)
Wymagania:
Poziom: 84
====================================================================
Krwawy Sygnet Zwycięstwa
Wartość: 36 540
Typ: Pierścień
+150 do punktów życia (+15)
+8 do charyzmy (+1)
+30 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Poziom: 87
====================================================================
Szturmowe Ninja-to Granitu
Wartość: 26 438
Obrażenia: 122-149
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+35 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 142
Zwinność: 121
Taktyka: 165
Poziom: 81
====================================================================
Muszkieterski Rapier
Wartość: 18 696
Obrażenia: 134-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+5 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 160
Zwinność: 106
Taktyka: 160
Poziom: 82
====================================================================
Życiodajny Sygnet Zwycięstwa
Wartość: 36 000
Typ: Pierścień
+10% szybkości regeneracji życia (+1%)
+9 do charyzmy (+1)
+35 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Poziom: 100
====================================================================
Żywotny Naszyjnik
Wartość: 30 960
Typ: Amulet
+9 do zwinności (+1)
+16 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 86
====================================================================
Dobre NiedĽwiedzie Pancerne bigwanty Oporu
Wartość: 54 933
Ochrona: 48
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ciała (+1%)
+30 do obrażeń od magii ciała (+5)
+20 do ochrony (+4)
Wymagania:
Siła: 201
Poziom: 99
====================================================================
Sowie Husarskie buty Charyzmy
Wartość: 45 315
Ochrona: 16
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+13 do wiedzy (+1)
+10 do charyzmy (+1)
Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98
====================================================================
Platynowa toga Kvasira
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 114
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+30 do odporności na magię ognia
+30 do odporności na magię wody
+30 do odporności na magię ziemi
+30 do odporności na magię powietrza
+30 do odporności na magię ciała
+30 do odporności na magię ducha
+35% zwiększone działanie magii
Ekwipunek Kvasira:
Szmaragdowy diadem Kvasira
Bursztynowe rękawice Kvasira
Platynowa toga Kvasira
Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 116
====================================================================
Szturmowe Kryształowe bigwanty
Wartość: 25 296
Ochrona: 32
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93
====================================================================
MroĽne Skrytobójcze tanto Twardości
Wartość: 26 683
Obrażenia: 211-249
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+11% do odporności na magię wody (+1%)
+45 do obrażeń od magii wody (+5)
+35 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 202
Zwinność: 172
Taktyka: 234
Poziom: 109
====================================================================
Offline