ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-04-08 10:39:54

Lamasu

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 56
Punktów :   

bal bla bla

Kryształowa korona Gullveig
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 10
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha

+5% do PŻ
+10% do many
odnawia 3% many na turę

Ekwipunek Gullveig:
Kryształowa korona Gullveig
¦wietliste bransolety Gullveig
Liściasta tunika Gullveig

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 45


====================================================================

Kostur Szaleństwa
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 299-399
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ducha, ognia i powietrza
+22 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 258
Inteligencja: 258
Poziom: 120


====================================================================

Draupnir
Relikwia

Wartość: 0
Typ: Pierścień

+20% do wydobycia surowców

Wymagania:
Poziom: 62


====================================================================

Ognisty talizman Gudrun
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóĽnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony

Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun

Wymagania:
Poziom: 43


====================================================================

Różdżka Ascezy
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 143-192
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała
+14 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 139
Inteligencja: 139
Poziom: 70


====================================================================

Różdżka Suszy
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 101-127
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+20% zwiększone działanie magii ognia i powietrza
+10 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 100
Inteligencja: 100
Poziom: 50


====================================================================

Sygnet Riga
Relikwia

Wartość: 0
Typ: Pierścień

+30% do PŻ
redukuje zadawane obrażenia o 30%

Wymagania:
Poziom: 50


====================================================================

Jadowite karwasze Beowulfa
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%

Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38


====================================================================

Różdżka Ascezy
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 143-192
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała
+14 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 139
Inteligencja: 139
Poziom: 70


====================================================================

Magmowy kapelusz Mimira
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 24
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+6% do PŻ
+15% do many
odnawia 4% many na turę

Ekwipunek Mimira:
Magmowy kapelusz Mimira
Doskonałe karwasze Mimira
Szklany płaszcz Mimira

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 83


====================================================================

Tęczowy Pierścień Lasu

Wartość: 56 066
Typ: Pierścień

+3 do szczęścia
+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+14% do odporności na magię powietrza (+1%)

Wymagania:
Poziom: 97


====================================================================

Magiczny pas Brunhildy
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 30
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+15% szans na udany atak
25% szybsze ataki
+20 do zwinności

Ekwipunek Brunhildy:
Magiczny pas Brunhildy
Zabójcze rękawice Brunhildy
Platynowy kirys Brunhildy

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 116


====================================================================

Zaczarowany pas Thrudy
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 18
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+12% szans na udany atak
20% szybsze ataki
+15 do zwinności

Ekwipunek Thrudy:
Zaczarowany pas Thrudy
Platynowe bransolety Thrudy
Diamentowa zbroja Thrudy

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 81


====================================================================

Nordycki Pierścień Żywotności

Wartość: 51 680
Typ: Pierścień

+7% do odporności na magię powietrza (+1%)
+45 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+20 do żywotności (+1)

Wymagania:
Poziom: 95


====================================================================

Platynowe bransolety Thrudy
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 32
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+5% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 7% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 11%

Ekwipunek Thrudy:
Zaczarowany pas Thrudy
Platynowe bransolety Thrudy
Diamentowa zbroja Thrudy

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 83


====================================================================

Platynowy kirys Brunhildy
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 156
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+18 do odporności na magię ognia
+18 do odporności na magię wody
+18 do odporności na magię ziemi
+18 do odporności na magię powietrza
+18 do odporności na magię ciała
+18 do odporności na magię ducha

+6 do szczęścia
+15% do PŻ

Ekwipunek Brunhildy:
Magiczny pas Brunhildy
Zabójcze rękawice Brunhildy
Platynowy kirys Brunhildy

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 125


====================================================================

Nordycki Sygnet Plagi

Wartość: 45 152
Typ: Pierścień

+10% do odporności na magię powietrza (+1%)
+30 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Poziom: 83


====================================================================

Różdżka Ducha
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 80-102
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ducha
+7 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 77
Inteligencja: 80
Poziom: 40


====================================================================

Dobre Żywotne Kryształowe naramienniki Zwinności

Wartość: 43 683
Ochrona: 28
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+8 do zwinności (+1)
+14 do żywotności (+1)
+6 do zwinności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 126
Poziom: 79


====================================================================

Szklany płaszcz Mimira
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 66
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+26 do odporności na magię ognia
+26 do odporności na magię wody
+26 do odporności na magię ziemi
+26 do odporności na magię powietrza
+26 do odporności na magię ciała
+26 do odporności na magię ducha

+30% zwiększone działanie magii

Ekwipunek Mimira:
Magmowy kapelusz Mimira
Doskonałe karwasze Mimira
Szklany płaszcz Mimira

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 81


====================================================================

Jastrzębie bransolety Sigruny
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 33
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

1 dodatkowy strzał na turę
+10% do obrażeń
+24 do celności

Ekwipunek Sigruny:
Lodowe spodnie Sigruny
Demoniczny amulet Sigruny
Jastrzębie bransolety Sigruny

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 116


====================================================================

Dobre Nordyckie Guślarskie buty Gigantów

Wartość: 39 951
Ochrona: 8
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+12% do odporności na magię powietrza (+1%)
+15 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+18 do ochrony (+6)

Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64


====================================================================

Wyj±tkowy Lwi Koncerz Chwały

Wartość: 65 318
Obrażenia: 265-308
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+12 do siły (+1)
+6 do sprytu (+1)
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 221
Zwinność: 148
Taktyka: 221
Poziom: 108


====================================================================

Kostur Fermentacji
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 200-253
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii wody, ducha i ziemi
+18 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 186
Inteligencja: 186
Poziom: 90


====================================================================

Wodoszczelny Amulet Oświecenia

Wartość: 30 239
Typ: Amulet

+17% do odporności na magię wody (+1%)
+12 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Poziom: 90


====================================================================

Dobra Muszkieterska Wzmocniona kryształowa tarcza Inteligencji

Wartość: 59 827
Ochrona: 61
Typ: Tarcza

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+5 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Siła: 176
Poziom: 82


====================================================================

Stały Ryngraf

Wartość: 20 160
Typ: Amulet

+18% do odporności na magię ognia (+1%)

Wymagania:
Poziom: 84


====================================================================

Krwawy Sygnet Zwycięstwa

Wartość: 36 540
Typ: Pierścień

+150 do punktów życia (+15)
+8 do charyzmy (+1)
+30 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Poziom: 87


====================================================================

Szturmowe Ninja-to Granitu

Wartość: 26 438
Obrażenia: 122-149
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+5 do taktyki
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+35 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 142
Zwinność: 121
Taktyka: 165
Poziom: 81


====================================================================

Muszkieterski Rapier

Wartość: 18 696
Obrażenia: 134-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+5 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 160
Zwinność: 106
Taktyka: 160
Poziom: 82


====================================================================

Życiodajny Sygnet Zwycięstwa

Wartość: 36 000
Typ: Pierścień

+10% szybkości regeneracji życia (+1%)
+9 do charyzmy (+1)
+35 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Poziom: 100


====================================================================

Żywotny Naszyjnik

Wartość: 30 960
Typ: Amulet

+9 do zwinności (+1)
+16 do żywotności (+1)

Wymagania:
Poziom: 86


====================================================================

Dobre NiedĽwiedzie Pancerne bigwanty Oporu

Wartość: 54 933
Ochrona: 48
Typ: Spodnie (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+11% do odporności na magię ciała (+1%)
+30 do obrażeń od magii ciała (+5)
+20 do ochrony (+4)

Wymagania:
Siła: 201
Poziom: 99


====================================================================

Sowie Husarskie buty Charyzmy

Wartość: 45 315
Ochrona: 16
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+13 do wiedzy (+1)
+10 do charyzmy (+1)

Wymagania:
Zwinność: 163
Poziom: 98


====================================================================

Platynowa toga Kvasira
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 114
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+30 do odporności na magię ognia
+30 do odporności na magię wody
+30 do odporności na magię ziemi
+30 do odporności na magię powietrza
+30 do odporności na magię ciała
+30 do odporności na magię ducha

+35% zwiększone działanie magii

Ekwipunek Kvasira:
Szmaragdowy diadem Kvasira
Bursztynowe rękawice Kvasira
Platynowa toga Kvasira

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 116


====================================================================

Szturmowe Kryształowe bigwanty

Wartość: 25 296
Ochrona: 32
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 174
Poziom: 93


====================================================================

MroĽne Skrytobójcze tanto Twardości

Wartość: 26 683
Obrażenia: 211-249
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+11% do odporności na magię wody (+1%)
+45 do obrażeń od magii wody (+5)
+35 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 202
Zwinność: 172
Taktyka: 234
Poziom: 109


====================================================================

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą