Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Pierścień Forsetiego
Relikwia
Wartość: 0
Typ: Pierścień
zwiększa o 20% szanse na uniknięcie ataku wroga
+15 do intelegencji
Wymagania:
Poziom: 95
====================================================================
Magmowy kapelusz Mimira
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 24
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+6% do PŻ
+15% do many
odnawia 4% many na turę
Ekwipunek Mimira:
Magmowy kapelusz Mimira
Doskonałe karwasze Mimira
Szklany płaszcz Mimira
Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 83
====================================================================
Kościelny Pierścień Oporu
Poziom ulepszenia: 9
Wartość: 49 708
Typ: Pierścień
+17% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
+48 do ochrony (+4)
Wymagania:
Poziom: 86
====================================================================
Tęczowy Pierścień Lasu
Wartość: 56 066
Typ: Pierścień
+3 do szczęścia
+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+14% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania:
Poziom: 97
====================================================================
Wytrzymały Naszyjnik Olimpu
Wartość: 41 280
Typ: Amulet
+9 do ochrony (+3)
+6 do wiedzy (+1)
+7 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Poziom: 86
====================================================================
Wodoszczelny Amulet Oświecenia
Wartość: 30 239
Typ: Amulet
+17% do odporności na magię wody (+1%)
+12 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Poziom: 90
====================================================================
Platynowa toga Kvasira
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 114
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+30 do odporności na magię ognia
+30 do odporności na magię wody
+30 do odporności na magię ziemi
+30 do odporności na magię powietrza
+30 do odporności na magię ciała
+30 do odporności na magię ducha
+35% zwiększone działanie magii
Ekwipunek Kvasira:
Szmaragdowy diadem Kvasira
Bursztynowe rękawice Kvasira
Platynowa toga Kvasira
Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 116
====================================================================
Kostur Szaleństwa
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 299-399
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ducha, ognia i powietrza
+22 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 258
Inteligencja: 258
Poziom: 120
====================================================================
Hełm Magniego
Relikwia
Wartość: 0
Ochrona: 54
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+10% do ochrony
Wymagania:
Siła: 10
Poziom: 101
====================================================================
Życiodajny Sygnet
Wartość: 23 040
Typ: Pierścień
+8% szybkości regeneracji życia (+1%)
Wymagania:
Poziom: 96
====================================================================
Dobry NiedĽwiedzi Bojowy kilof Koncentracji
Wartość: 31 395
Obrażenia: 142-187
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+9% do odporności na magię ciała (+1%)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 166
Zwinność: 84
Taktyka: 141
Poziom: 81
====================================================================
Dobre Muszkieterskie Ninja-to Powietrza
Wartość: 35 458
Obrażenia: 134-161
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+6 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Siła: 142
Zwinność: 121
Taktyka: 165
Poziom: 81
====================================================================
Różdżka Ciała
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 79-101
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ciała
+6 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 76
Inteligencja: 79
Poziom: 39
====================================================================
Jastrzębie bransolety Sigruny
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 33
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę
+10% do obrażeń
+24 do celności
Ekwipunek Sigruny:
Lodowe spodnie Sigruny
Demoniczny amulet Sigruny
Jastrzębie bransolety Sigruny
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 116
====================================================================
Eteryczny Sygnet Orlego Oka
Wartość: 47 940
Typ: Pierścień
+9 do zwinności (+1)
+9 do celności (+1)
Wymagania:
Poziom: 94
====================================================================
Różdżka Ascezy
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 143-192
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała
+14 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 139
Inteligencja: 139
Poziom: 70
====================================================================
Dobra Orla Lekka kolczuga Zwinności
Wartość: 69 196
Ochrona: 113
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+8 do taktyki (+1)
+9 do zwinności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 215
Poziom: 106
====================================================================
Sowi Wisior Fal
Wartość: 48 416
Typ: Amulet
+11 do wiedzy (+1)
+40 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Poziom: 89
====================================================================
Offline