ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-05-07 17:09:40

Inferno

Nowy użytkownik

7806110
Skąd: Zamość
Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 6
Punktów :   

Oddam artefakty

Szklana kolczuga Beowulfa   
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 35
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha

+4 do szczęścia
+7% do PŻ

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 41

******************************
Jadowite karwasze Beowulfa   
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38

******************************
Zaklęty pas Beowulfa   
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 8
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+9% szans na udany atak
15% szybsze ataki
+10 do zwinności

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 43

******************************
Strzeleckie bransolety Hildry   
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 26
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

1 dodatkowy strzał na turę
+8% do obrażeń
+18 do celności

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 78

******************************
Ognisty talizman Gudrun   
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony

Wymagania:
Poziom: 43

******************************
Zaczarowany pas Thrudy   
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 18
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+12% szans na udany atak
20% szybsze ataki
+15 do zwinności

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 81

******************************
Plomienny wisior Hildry   
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+80 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze
+16 do ochrony

Wymagania:
Poziom: 75

******************************
Różdżka Ciała    X 2
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 79-101
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ciała
+6 do inteligencji

Wymagania:
Wiedza: 76
Inteligencja: 79
Poziom: 39

******************************
Różdżka Ziemi   
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 75-95
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ziemi
+4 do inteligencji

Wymagania:
Wiedza: 73
Inteligencja: 75
Poziom: 36

******************************
Różdżka Powietrza   
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 77-99
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii powietrza
+5 do inteligencji

Wymagania:
Wiedza: 74
Inteligencja: 77

******************************
Różdżka Oczyszczenia   
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 90-109
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+20% zwiększone działanie magii wody i ciała
+8 do inteligencji

Wymagania:
Wiedza: 90
Inteligencja: 90
Poziom: 45
******************************
******************************

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą