Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana
Szklana kolczuga Beowulfa
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 35
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia
+7% do PŻ
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 41
******************************
Jadowite karwasze Beowulfa
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38
******************************
Zaklęty pas Beowulfa
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 8
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+9% szans na udany atak
15% szybsze ataki
+10 do zwinności
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 43
******************************
Strzeleckie bransolety Hildry
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 26
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę
+8% do obrażeń
+18 do celności
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 78
******************************
Ognisty talizman Gudrun
Artefakt
Wartość: 0
Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony
Wymagania:
Poziom: 43
******************************
Zaczarowany pas Thrudy
Artefakt
Wartość: 0
Ochrona: 18
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+12% szans na udany atak
20% szybsze ataki
+15 do zwinności
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 81
******************************
Plomienny wisior Hildry
Artefakt
Wartość: 0
Typ: Amulet
+80 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 4% w aktualnej turze
+16 do ochrony
Wymagania:
Poziom: 75
******************************
Różdżka Ciała X 2
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 79-101
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ciała
+6 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 76
Inteligencja: 79
Poziom: 39
******************************
Różdżka Ziemi
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 75-95
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii ziemi
+4 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 73
Inteligencja: 75
Poziom: 36
******************************
Różdżka Powietrza
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 77-99
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+30% zwiększone działanie magii powietrza
+5 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 74
Inteligencja: 77
******************************
Różdżka Oczyszczenia
Artefakt
Wartość: 0
Obrażenia: 90-109
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20% zwiększone działanie magii wody i ciała
+8 do inteligencji
Wymagania:
Wiedza: 90
Inteligencja: 90
Poziom: 45
******************************
******************************
Offline