ZEW KRWI

Forum sojuszu ZEW KRWI istniejącego w grze Vis Arcana

#1 2009-05-16 15:45:34

Mogren

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-04-30
Posty: 2
Punktów :   

oddam różne różności:)

Może coś się komuś przyda:


1.
Dobre Demoniczne Ninja-to Duszy
Poziom ulepszenia: 9

Wartość: 25 194
Obrażenia: 214-255
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+24 obrażeń od magii ognia (+4)
+24 obrażeń od magii ziemi (+4)
+25 obrażeń od magii ducha (+5)

Wymagania:
Siła: 142
Zwinność: 121
Taktyka: 165
Poziom: 81
----------------------------------------
2.
Dobry Szturmowy Kryształowy napierśnik Tytanów

Wartość: 54 264
Ochrona: 78
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+12 do odporności na magię ognia
+12 do odporności na magię wody
+12 do odporności na magię ziemi
+12 do odporności na magię powietrza
+12 do odporności na magię ciała
+12 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+165 do punktów życia (+15)
-10% do otrzymywanych obrażeń fizycznych

Wymagania:
Siła: 146
Poziom: 70
------------------------------------------
3.
Wyjątkowy Krwawy Kindżał Apokalipsy
Poziom ulepszenia: 3

Wartość: 35 280
Obrażenia: 154-173
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


+117 do punktów życia (+13)
+20 obrażeń od każdej magii (+2)

Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75
-------------------------------------------
4.
Wyjątkowe Krwawe Kryształowe pazury Mnichów

Wartość: 32 739
Obrażenia: 170-200
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+143 do punktów życia (+13)
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Siła: 156
Zwinność: 133
Taktyka: 181
Poziom: 87
---------------------------------------------
5.
Niedźwiedzie Jedwabne szarawary Wampirów

Wartość: 31 008
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

+11% do odporności na magię ciała (+1%)
+15 do obrażeń od magii ciała (+5)
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
----------------------------------
6.
Wyjątkowe Alchemiczne Kryształowe buty Uczciwości

Wartość: 65 116
Ochrona: 14
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+11% do odporności na każdą magię (+1%)
+11 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia

Wymagania:
Zwinność: 128
Poziom: 80
------------------------------------------
7.
Wyjątkowa Szturmowa Czarnoksięska aksamitna hakama Lekkości

Wartość: 47 066
Ochrona: 34
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
-3 do siły
-12% do czasu wyprawy (1%)

Wymagania:
Wiedza: 170
Inteligencja: 212
Poziom: 103
----------------------------------------------
8.
Dobry Morski Nóż kukri Chwały    Zamknij

Wartość: 50 428
Obrażenia: 197-246
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

+14% zwiększone działanie magii wody (+1%)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 189
Zwinność: 161
Taktyka: 219
Poziom: 103
------------------------------------------------
9.
Różdżka Piromancji
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 125-172
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ziemi i ognia
+12 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 122
Inteligencja: 122
Poziom: 62
-------------------------------------------------
10.
Różdżka Ascezy   
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 143-192
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+35% zwiększone działanie magii ducha i ciała
+14 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 139
Inteligencja: 139
Poziom: 70
-----------------------------------------------
11.
Różdżka Ziemi    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 75-95
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ziemi
+4 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 73
Inteligencja: 75
Poziom: 36

Ostatnio edytowany przez Mogren (2009-05-22 15:45:38)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plObszywanie kierownic skórą